مقایسه عبور نفتکشها از تنگه هرمز در سالهای مختلف
.
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 پس از انتشار خبری مبنی بر یورش دو خواهر ووشوکار الهه و شهربانو منصوریان به دفتر رییس این فدراسیون (صدیقی)، یک ویدیو کوتاه روی رسانه فدراسیون ووشو قرار گرفت.
🔹ویدیویی که نقطه شروع آن ورود ناگهانی این دو خواهر به دفتر صدیقی مقابل چشمان بهت زده حاضران و سپس انجام اعمال خشونت آمیزی است که حالتی بزهکارانه به این ویدوی میدهد. شهربانو در ابتدا به دنبال ریمووت در ورودی به اتاق رییس، زیر میز منشی او را میگردد و سپس زمانی که چشمش به دوربین مداربسته پشت سر منشی میافتد، با استفاده از یک تندیس و ضربات محکم به لنز دوربین مداربسته تلاش میکند آن را از کار بیاندازد.
.
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🔴 امشب صدمین شبی است که ملت نجیبِ و مظلوم ولی مقتدر ایران به خونخواهی امام شهید خود به خیابانها آمده. این مردم دیگر مردم سابق نیستند. حقیقتاً برانگیخته شدهاند و شفای قلب مجروحشان چیزی جز قصاص قاتلان رهبرشان نیست. با این مردم از سکوت و انفعال و صرفاً پیرو بودن چیزی نگوئید.
.
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
4_5816462394070670794.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
♻️ برادر شعارگو
حرفهای رهبر رو بزن
برادر شعارگو
تنگه هرمز رو بگو
بگو به دیپلماتها
مذاکره حرامه
اینا حرف امامه.....
#فتنه_مسئولین
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
زمان:
حجم:
533.9K
مارش عملیات
موج جدید حملات موشکی بسمت سرزمینهای اشغالی
ید الله فوق ایدیهم
.
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
#فتنه_مسئولین🔥
👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات
📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadtabin313
@jahadtabin313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🌏اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
🔗حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️آقای پزشکیان شب خوبی برای زدن این توییت انتخاب نکردید، امیدوارم اتفاقی باشه و ادامه ندید
..
#فتنه_مسئولین
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
⭕️ دیشب رسماً جنگ بین ایران و اسرائیل شروع شد!
🔻 آمریکا توان مالی و اجازه مجلس سنا برای مشارکت در این جنگ را ندارد و ممکن است این جنگ به نفع ایران خاتمه یابد!
اما به هر دلیلی اگر کشور ثالثی از قدرتهای جهان وارد این جنگ شد و شعله جنگ به سمت منطقه ای شدن حرکت کرد ، هشدار نجومی داده میشود، اگر بخواهیم ما پیروز همیشگی این میدان شویم ، باید و باید و باید و باید حمله گسترده زمینی به اسرائیل انجام شود و همزمان در داخل کشور به کسانی که سرسپردگی به غرب دارند و دنبال تامین منافع اروپا و آمریکا هستند هم ذره ای رحم نکرد و طبق قوانین خیانت در شرایط جنگی با آنان برخورد کرد تا کشور عزیزمان ایران ، یکبار برای همیشه طعم عزت و سربلندی را بچشد .
..
#فتنه_مسئولین
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما میگفتیم آتشبسی در کار نیست!! ترامپ آتشبس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتشبس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتشبس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف میخوان آتشبس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمیکنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!!
به نظر شما جریان چی؟؟
چرا در این سه مورد ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!!
فعلا همین........!!
برای ثبت در تاریخ!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
@aasarostad
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت:
هر چه این پیشنویس ۱۴ بندی که میگویند قرار است امضا شود را میخوانم، قلبم بیشتر درد میگیرد...
به زبان ساده، ترامپ در این متن میگوید،
رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم،
زیرساختهای صنعتی، علمی، شهری و هستهای تان را زدیم،
ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند،
قول بدهید که سلاح هستهای نسازید،
تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید،
در مورد سطح غنی سازی و مواد هستهای بعدا صحبت میکنیم،
ضمنا،
نه غرامت میدهیم
نه قصاص میشویم
ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت
تلاش میکنیم
تحریمها را برداریم
و پولهایتان را آزاد کنیم
و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم.
در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است.
لطفأ این #ديکته را امضا نکنید.
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا..
#فتنه_مسئولین
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
هدایت شده از نشر آثار استاد امیری
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما میگفتیم آتشبسی در کار نیست!! ترامپ آتشبس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتشبس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتشبس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف میخوان آتشبس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمیکنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!!
به نظر شما جریان چیست؟؟
چرا در این سه مورد، ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!!
فعلا همین........!!
برای ثبت در تاریخ!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
@aasarostad
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 یه ایده جالب و جدید برای تجمعات شبانه با صفحه گوشی، گوشی رو افقی بگیرید👏
یا علی بگیم و از امشب تو تجمعات این رو با گوشی به نمایش بزاریم.
#نشر_حداکثری_با_شما
.