eitaa logo
سلمان ایرانی
14.2هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
7.2هزار ویدیو
31 فایل
سلمان فارسی https://eitaa.com/salmann313 🆔 ادمین و پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5816462394070670794.mp3
زمان: حجم: 4.5M
‌ ♻️ برادر شعارگو حرف‌های رهبر رو بزن برادر شعارگو تنگه هرمز رو بگو بگو به دیپلمات‌ها مذاکره حرامه اینا حرف امامه..... ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
AUD-20201204-WA0003.mp3
زمان: حجم: 533.9K
مارش عملیات موج جدید حملات موشکی بسمت سرزمین‌های اشغالی ید الله فوق ایدیهم . 🚩 🔥 👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات 📚 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadtabin313 @jahadtabin313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha 🌏اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 🔗حتی المقدور با لینک ارسال شود.
⭕️آقای پزشکیان شب خوبی برای زدن این توییت انتخاب نکردید، امیدوارم اتفاقی باشه و ادامه ندید .. ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتنه ی نیابتی یعنی چی؟؟؟ 📡 قرارگاه تحلیلی خبری مرصاد
⭕️ دیشب رسماً جنگ بین ایران و اسرائیل شروع شد! 🔻 آمریکا توان مالی و اجازه مجلس سنا برای مشارکت در این جنگ را ندارد و ممکن است این جنگ به نفع ایران خاتمه یابد! اما به هر دلیلی اگر کشور ثالثی از قدرتهای جهان وارد این جنگ شد و شعله جنگ به سمت منطقه ای شدن حرکت کرد ، هشدار نجومی داده میشود، اگر بخواهیم ما پیروز همیشگی این میدان شویم ، باید و باید و باید و باید حمله گسترده زمینی به اسرائیل انجام شود و همزمان در داخل کشور به کسانی که سرسپردگی به غرب دارند و دنبال تامین منافع اروپا و آمریکا هستند هم ذره ای رحم نکرد و طبق قوانین خیانت در شرایط جنگی با آنان برخورد کرد تا کشور عزیزمان ایران ، یکبار برای همیشه طعم عزت و سربلندی را بچشد . .. ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما می‌گفتیم آتش‌بسی در کار نیست!! ترامپ آتش‌بس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !! ❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتش‌بس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتش‌بس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !! ❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف می‌خوان آتش‌بس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمی‌کنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!! به نظر شما جریان چی؟؟ چرا در این سه مورد ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!! فعلا همین........!! برای ثبت در تاریخ!! 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad @aasarostad
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت: هر چه این پیش‌نویس ۱۴ بندی که می‌گویند قرار است امضا شود را می‌خوانم، قلبم بیشتر درد می‌گیرد... به زبان ساده‌، ترامپ در این متن می‌گوید، رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم، زیرساخت‌های صنعتی، علمی، شهری و هسته‌ای تان را زدیم، ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند، قول بدهید که سلاح هسته‌ای نسازید، تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید، در مورد سطح غنی سازی و مواد هسته‌ای بعدا صحبت می‌کنیم، ضمنا، نه غرامت می‌دهیم نه قصاص می‌شویم ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت تلاش می‌کنیم تحریم‌ها را برداریم و پولهایتان را آزاد کنیم و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم. در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است. لطفأ این را امضا نکنید. .. ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما می‌گفتیم آتش‌بسی در کار نیست!! ترامپ آتش‌بس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !! ❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتش‌بس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتش‌بس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !! ❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف می‌خوان آتش‌بس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمی‌کنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!! به نظر شما جریان چیست؟؟ چرا در این سه مورد، ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!! فعلا همین........!! برای ثبت در تاریخ!! 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad @aasarostad
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌 یه ایده جالب و جدید برای تجمعات شبانه با صفحه گوشی، گوشی رو افقی بگیرید👏 یا علی بگیم و از امشب تو تجمعات این رو با گوشی به نمایش بزاریم. .
آکسیوس: نتانیاهو برای زنده ماندن سیاسی در اسرائیل نیاز دارد که جنگ ادامه یابد و ترامپ برای زنده ماندن سیاسی در آمریکا نیاز دارد که جنگ پایان یابد!
🟢 درهم شکستن تله جنگ فرسایشی در گام پنجم 🌺 سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ✍ سید عبدالله متولیان صد روز مقاومت خیابانی، پروژه فروپاشی تاب‌آوری را مدفون کرد و ۶۰ روز سکوت میدان نبرد، دشمن را به تله‌ای کشانده که برای ایران کنده بود. حمله به دکل‌های مخابراتی ایران، تلاشی مذبوحانه برای درگیر ساختن ایران در تله جنگ فرسایشی و بلندمدت (پس از «تله مذاکره»، «تحریم و فشار اقتصادی»، «اغتشاشات و فروپاشی از درون» و «آتش‌کم و جنگ فرسایشی») بود که با ابتکار عمل ایران خنثی شد. برخلاف روایت غالب، سکوت ۶۰ روزه میدان نبرد، نه یک خلأ راهبردی؛ که یک «تله معکوس» هوشمندانه بود که اتاق فکر ائتلاف اشرارِ تروریستِ اپستینی را به اشتباه محاسباتی کشاند. اطلاعات میدانی نشان می‌دهد دشمن این سکوت را نشانه تردید ایران تفسیر کرده بود، غافل از اینکه تهران ضمن مدیریت افکار عمومی جهانی در جنگ روایت، در حال تکمیل «دکترین پاسخ مرکب» خود بود. حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی سیریک و قشم، ذیل یک دکترین چهاروجهی «تیر چراغ برق» در پنتاگون طراحی شد؛ راهبردی برای تحقیر ایران و پیشبرد جنگ روایت با هدف‌گیری نمادهای توسعه، بدون ایجاد تلفات انسانی که توجیه‌گر پاسخ سخت باشد. محاسبه دشمن این بود: «ایران یا باید به این تحقیر تن دهد، یا وارد یک جنگ فرسایشی و مداوم شود که ما می‌خواهیم.» اما پاسخ مرکب سپاه، محاسبات را در هم شکست. آنچه رخ داد، یک «اقدام در برابر اقدام» ساده نبود. ایران با رمزگشایی از ذات راهبرد «آتش‌کم حجم و فرسایشی» ترامپ، پاسخی طراحی کرد که مستقیماً شکنندگی اجماع درون ائتلافی به عنوان «پاشنه آشیل» ائتلاف اپستین را هدف گرفت. هدف‌گیری همزمان پایگاه علی‌السالم (کویت) و ناوگان پنجم (بحرین)، حامل یک پیام راهبردی ویرانگر برای کشورهای میزبان بود: «هزینه میزبانی از ماشین جنگی آمریکا، از سود آن بیشتر خواهد بود.» این دقیقاً همان شکافی است که گزارش‌های محرمانه وزارت خارجه آمریکا، آن را «کابوس فروپاشی ائتلاف» نامیده‌اند. در جبهه لبنان، حمله محدود رژیم صهیونیستی به ضاحیه نیز فراتر از «تست راهبردی»، حرکت به سمت معامله با ایران و یک «تله روانی» برای بستن دست مقاومت لبنان در زدن شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی بود. از طرف دیگر بر اساس اسناد فاش شده، هدف این حمله، وادار کردن ایران به ورود مستقیم و احساسی به جنگ بود تا بدین ترتیب، چتر حمایتی غرب از اسرائیل فعال شود. پاسخ ایران اما، هوشمندانه‌ترین سناریوی ممکن بود: حمله مستقیم و دقیق در عین اخطارگونه بودن به رامات دیوید با موشک‌های بالستیک. این اقدام، توپ را به زمین دشمن انداخت و رژیم صهیونی را در یک پارادوکس مرگبار قرار داد: «اگر پاسخ دهد، وارد جنگ تمام‌عیاری می‌شود که ایران اعلام کرده "گسترده‌تر و سخت‌تر" خواهد بود و اگر پاسخ ندهد، بازدارندگی‌اش برای همیشه فرو می‌ریزد.» حمله سحرگاه دوشنبه به تهران، تبریز، و زیرساخت‌های پتروشیمی ایران، واکنشی درمانده در دل این پارادوکس بود. راهبرد نوین ایران که اینک در برابر «ائتلاف اشرار» به اجرا گذاشته شده، بر یک اصل ساده استوار است: جنگ را از میدان نظامی به میدان «هزینه‌های غیرقابل تحمل اقتصادی و اجماعی» کشاندن. بستن تنگه هرمز، دیگر یک گزینه آخر نیست؛ یک «اهرم تاکتیکی» برای وارد کردن شوک به بازار جهانی انرژی و وادار کردن نظام سرمایه‌داری به مهار ماجراجویان است. هم‌زمان، مسدودسازی باب‌المندب، اهرم فشاری بر اروپا و آسیا خواهد بود تا مجبور به عقب کشاندن متحد خود از لبه پرتگاه بشوند. اینک، مهم‌ترین میدان نبرد، «روایت» است. در حالی که اتاق فکر دشمن روی شکستن تاب‌آوری مردم متمرکز بود، ۱۰۰ روز استقامت، این ملت را به یک «بازیگر راهبردی» در معادله قدرت تبدیل کرده است. ائتلاف اپستین باید بداند که دوره «جنگ‌های نیابتی» و راهبرد فرسایشی «آتش‌کم به جای آتش‌بس» به سر آمده است. ایران با یک پاسخ چند لایه، نه فقط یک عملیات، که یک «نظم امنیتی جدید» را پایه‌ریزی کرده است. اینک، نظام سلطه شاهد فروپاشی تلاش ۴۰۰ ساله خود برای ایجاد خاورمیانه، و طلوع منطقه غرب آسیا با محوریت ایران است و دشمن متکبر و مغرور محور اپستینی، تنها نظاره‌گر قطعی این حقیقت خواهد بود. 🔗 نشانی اینترنتی مقاله 👇 https://www.javanonline.ir/005iT . ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا