eitaa logo
نجم الدین
10.4هزار دنبال‌کننده
693 عکس
27 ویدیو
7 فایل
🌟نجم الدین نشر بیانات استاد #صمدی_آملی 🚩کانال رسمی #نمیباشد ✔️استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع کانال❌
مشاهده در ایتا
دانلود
بارگزاری مراسم دهه اول محرم سال ۱۳۹۹ استاد صمدی آملی هم اکنون در بزرگترین کانال صوت 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/3192193037C65b2c2e4d5
🔰👈 : خدایا، به توسط این آقا که دوازدهمین جانشین خاتم انبیاست، حضرت بقیة الله، به واسطه ی این آقا دین خودت را اظهار کن. __________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استادصمدی-خستگی بشریت ازدین.mp3
1.49M
⌛️زمان: ۳:۴۷ دقیقه _________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی فقط با ذکر نام کانال جایز است. 🌿کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
🌅🕌 🌅🕌 این است که در امر امامت اختلاف سنگین است، چون همه چیز امور امامت، محوریت در اجتماع است و افرادی که آن تقوا را ندارند نمی‌توانند بیایند اقرار کنند و این محوریت را به آنی که لیاقت دارد، به او واگذار کنند و لذا جای اختلاف است، کشمکش است. و برای اینکه بتوانند جایگاه خودشان را توجیه کنند از هیچ دروغی مضایقه نمی‌کنند، از هیچ تهمتی مضایقه نمی‌کنند، از هر کارشکنی مضایقه نمی‌کنند. به نحوی می‌خواهند آن کسی که حق با اوست به یک نحوی او را از میدان به در کنند، در بین مردم نا صحیح جلوه دهند اینها همیشگی است، همیشگی. و لذا ما در دعای افتتاح در شبهای ماه رمضان که هر روز، روزه می گیریم در دعای افتتاحش می‌خوانیم (اللهم اظهر به دینک) خدایا بتوسط این آقا که دوازدهمین جانشین خاتم انبیاست، حضرت بقیة الله، بواسطه این آقا دین خودت را اظهار کن. بارالها نترس، دینت را اظهار کن ( و سنة نبیک)، سنت پیغمبرت را بواسطه این آقا اظهار کن وگرنه بعداز پیغمبر سنت پیغمبر و دین خدا، توسط ابوبکر و عمر و عثمان ومعاویه و یزید و هزاران بدبختهای دیگر روزگار اظهار شد و پدر دین اسلام در آمد و جان سنت خاتم انبیا به لب آمد؛ آخرش هم نشد که نشد. خسته شد بشریت، خسته شد ،،عالم اسلام خسته شد،، عالم بشریت آخرین پناه او، دین و شریعت محمدی (صلی الله علیه وآله و صلم) به قیمومت امیرالمؤمنین و یازده فرزند معصومش بود که این را به تاراج بردند. با القاب آمدند این انسانهای حقیقی را از میدان به در کردند، بشریت را بی پناه ساختند. دیگر بشریت امیدش از اسلام محمدی (صلی الله علیه وآله و سلم) قطع شد، ناامید شد. ای... ما فکر می‌کردیم این هم برا ما کاری می‌کنند. این هم که کاری نرسید. نه تنها کاری نرسید بلکه بر اساس اختلافات بعد از پیغمبر، مشکلات را هزاران چندان کرد بلکه میلیونها چندان کرد. بشریت را بیشتر درگیر کرد. فلذا هی باید بنشینیم : بارالها ( أظهر به دینک و سنة نبیک حتی لا یستخفی بشیء من الحق مخافة احد من الخلق) بار الها این دین تو، سنت پیغمبر تو، آنچنان اظهارش بکن،، بدون آنکه ترس حتی از یک نفر از خلق داشته باشی هیچی از دینت مخفی نماند. آقا الان اینقدر از دین مخفی است. 👈 [[ از بیانات استاد در محرم سال جاری- 99 پیاده شده توسط گروه پیاده سازی کهف معرفتی صمدیون (کاف میم صاد) ]]👉 __________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
🔰👈 دین را مردم مزه مزه می کنند؛ آن جاهایی که به دنیای آنها مزه دارد، قبول می کنند؛ اما به محض این که در سختی ها و بلاها و در آزمایش قرار بگیرند؛ آنوقت دیندارها کم می شوند. __________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استادصمدی-دینداران کوفی مشرب.mp3
1.41M
⌛️زمان: ۴:۰۰ دقیقه _____________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی فقط با ذکر نام کانال جایز است. 🌿کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
🔰👈 🔰👈 دین را مردم می‌گیرند بر سر زبان‌شان می‌لیسند، بعد مزه مزه‌اش می‌کنند، می‌بینند برای دنیایشان، زندگی‌شان این‌ها، چه جوری است، به دردشان می‌خورد؟ آن جاهایی که دین نسبت به دنیای اینها لیسیدنی ست، مزمزه می‌کنند؛ می‌بینند مزه‌ دارد، این‌ها را قبول می کنند. « یَحوطونَه ما دَرّت» ، این دینی را که لیسیدنی است، این را می‌لیسند آن ‌جایی که راجع به معایش آن‌ها که جمع معیشت است، یعنی زندگی‌شان، دنیایشان، آن‌جاهایی که به درد می‌خورد، این را می‌گیرند، اما: "و اذا محصوا بالبلاء "، وقتی این محاصره بلا قرار گرفته‌اند، خب لابد دین دستوراتی دارد دیگر؛ انسان دین‌دار مورد هجمه واقع می‌شود؛ یه وقتی می‌بینید هجوم ‌آوردند به آدم های دین‌دار؛ خب این‌جا باید دفاع کند، در مقابل ظلم بایستد، مقاومت کند، جهاد کند، در این راه کشته بشود، شهید بشود. وقتی « و اذا مُحصوا بالبلاء» به محض این‌که در سختی‌ها و بلا بیفتند؛ در آزمایش قرار بگیرند "قلّ الدّیّانون". « دیّانون» جمع دیّان، یعنی دینداران؛ حالا از اون به بعد می‌بینید دین‌دار کم شده، می‌گویند: آقا سرت درد می‌کند؛ ول کن بابا، خب حالا بذار بیایند بگیرند؛ بگذار هر کاری می‌خواهند بکنند، بکنند دیگر؛ ما هم با اینا هم‌آوا می‌شویم. دین اجازه نمی‌دهد؛ دین برای تو عزت قائل است، برای تو شرافت قائل است؛ می‌خواهد تو را آقا کند، می خواهد بالایت ببرد؛ این الان آمده می‌خواهد دین را از تو بگیرد، یعنی آن روش تعقلی بالا رفتن را می‌خواهد از تو بگیرد، شما در مرتبه ی پایین بمانید؛ در عالم طبیعت بمانید، این سویی بشوید، خوب نیاز است که در مقابل او بایستی، مقاومت کنی، می‌گویی آقا ولش کن، این را رها کن. به محض این‌که در دایره ی بلا قرار گرفتند: «قلّ الدّیّانون» آنوقت دیندارها کم می‌شوند . این رو آقا کی می‌فرماید؟ موقعی می‌فرماید که وارد سرزمین کربلا شد، این‌همه دین داران برای آقا نامه نوشتند که شما بیا ما امام می‌خواهیم، زمین‌های ما رسیده، حاصلات ما رسیده، درختان ما میوه‌هایش رسیده ،این‌ها نامه‌ها مثل شبث بن ربعی و امثال این‌ها به این مضامین نامه نوشتند، سلیمان صرد خزاعی، رفاعه و مسیّب و امثال این‌ها هم نامه نوشتند که ما امام می‌خواهیم؛ ما از دست بنی‌امیه ناراحتیم؛ بنی‌امیه ما را منحرف کردند؛ بر ما به ظلم و ستم حکومت کردند. شما بیایید امام ما بشوید. ببینید دین‌داری شان این است؛ وقتی امام با خانواده می آید، ناگهان می‌بینی عبیدالله لعین می آید صحنه کوفه را برمی‌گرداند بعد به دین‌دار ها تهدید به لشکر جرّار شام می کند. 👈 [[ از بیانات استاد در محرم سال جاری- 99 پیاده شده توسط گروه پیاده سازی کهف معرفتی صمدیون (کاف میم صاد) ]]👉 ______________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈 از جنبه ی و جهان تبدیل شد به یک ؛ اما در بخش اسلحه و مهمات و امور نظامی و حربی و امثال اینها، کلّ عالم تبدیل شد به یک . ده ها کلاهک هسته ای وجود دارد؛ صدها کلاهک هسته ای وجود دارد؛ اسرائیل، فقط بیش از دویست موشک با کلاهک هسته ای در انبارهایش موجود است. که هریک از اینها در یک محیطی منفجر بشود کیلومترها در کیلومترها، دهها کیلومتر و صدها کیلومتر در صدها کیلومتر را نابود می کند اصلاً. هیچ گیاهی در آنجا روییده نمی شود؛ هیچ فردی آنجا زنده نمی ماند. چند ثانیه مگر آن و آن بمباران امریکاییها واقع شد که بیش از دویست و پنجاه هزار آدم از بین رفتند؛ چند ثانیه. الآن که دیگر حرف یک کلاهک و ده تا و صدتا نیست؛ هزاران کلاهک هسته ای در جهان موجود است و حضرت بقیة الله اگر به فرض الآن قیام بفرمایند خب می خواهند « یملأ الله به قسطاً و عدلاً بعد ما مُلِئَت ظُلماً و جوراً » بعد می خواهند که کل زمین را پر از عدل و داد بفرمایند بعد از آنی که پر از ظلم و ستم و جور شده است، این همه دشمن. ببینید چه خبر است؟ ، و ، هواپیماهای مختلف با مدلهای گوناگون عجیب و غریب، و چندین هزار کیلومتر فضا را طی کن، همه مجهز به کلاهک هسته ای، چه اینکه الآن منطقه ی خود خلیج فارس ما هم بر اساس تحریک غربی ها و اروپایی ها، تمام سران عرب این منطقه و دول خلیج، که همه شان سلطنتی اند، هیچکدامشان بر اساس رأی اداره نمی شوند، همه موروثی سلطنتی شاهنشاهی اند، مثل عربستان سعودی که شاهزاده ها صف کشیده اند برای مساند حکومتی، اینها را که پولهای کلان این منطقه و ثروت عظیم خاورمیانه و منطقه ی خلیج به این عظمت اینها همه الآن دارد می رود توی امریکا و اروپا و از آنجا بصورت اسلحه و مهمات و موشک و هواپیماها و کشتی های جنگی و چه بسا هم به اینها حتی کلاهک های هسته ای هم بدهند و حرفش را هم نزنند؛ الآن منطقه تبدیل شده به یک منطقه ی باروت، کلا انگار اینکه اگر یک ثانیه، یک ساعت اگر جنگی بخواهد پیش بیاید در این منطقه تمام این کشورها به راحتی برای چند ساعت طول نمی کشد، محو می شوند. . این است که . « فیکونونَ مِن أنصاره» برای همه ی منابع نظامی دشمنان، باید از طریق همان ؛ ، برزخیات اند؛ بلکه منتها متمثل بشوند در هر جای عالم حضرت را کفایت کنند: « فیکونون من انصاره » خب اینها اگر کسی بگوید آیا اینها مگر می شود که واقع بشود؟ خب اینها چیزهایی است که در زمان رسول الله واقع شده است. همین فرشته ها آمدند به محضر آقا، عرض کردند آقا ما همان فرشته هایی هستیم که جدت رسول الله را در جنگها کمک کردیم؛ آن اجنه و افواجی از جن هم که به محضر آقا مشرف شدند آنها هم به آقا عرض کردند ما از شیعیان پدرت علی هستیم و در جنگهای جدّ بزرگوارت رسول اکرم حاضر شدیم؛ در جنگ احد، در جنگ بدر، در جنگ خندق، جنگهای دیگر؛ به محضرشان مشرف شدیم؛ « و ما رَمَیتَ إذ رمیتَ و لکنّ الله رمی» اینها همان کسانی بودند که در جنگها آقا را کمک می کردند، دشمن را به هزیمت می بردند و جناب رسول الله با کمترین افراد، با پر جمعیت ترین نیروهای دشمن می جنگید: « کَم مِن فِئَةٍ قلیلةٍ غلبَت فِئَةً کثیرةً بإذن الله » که بر علیه دشمن غلبه پیدا می کرد جناب رسول الله. آن فرشتگان « فیکونون من أنصاره » که الآن در نزد قبر حضرت ابی عبدالله اند اینها می مانند تا زمان حضرت بقیة الله و بعنوان انصار آن بزرگوار بتوانند کمک بکنند آقا را؛ یاری بدهند. خدای متعال به وسیله ی همین فرشتگان و دیگر قوای عالیه ی در نظام هستی که جزو مبادی عالیه ی عالم اند، تمام وجود مقدس حضرت بقیة الله را کفایت می کند ضمن اینکه احکام طبیعت هم در جای خودش باقی است. إن شاء الله توفیق داشته باشیم جزو سربازان آماده به رزم آن بزرگوار قرار بگیریم؛ اگر توفیق ادراک آن ظهور به ما دست داد که البته در این باب عرایض زیادی هست به جاهای دیگر موکول می کنیم. « فیکونون من أنصاره» شعارشان هم اینست: « یا لثارات الحسین » همه جا را این شعار می گیرد. ✍🏼 _____________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
استادصمدی-منبرشناسی.mp3
1.19M
⌛️زمان: ۳:۰۳ دقیقه ________________________________ 🌿نجم الدین🔰🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
🕌👈 🕌👈 مهمترین چیز این است که باید به امامت آگاهی پیدا کنید، مسائل منبر، موعظه ،مداحی را اگر می شنوید اگر در بین حرفهای ما کلامی بود که این مطلب، این مداح،T این روضه این مصیبت این نحوه گفتن من ، اگر می بینید این با مقام امامت سازگاری ندارد ، شما باید بر,ید به دنبال مقام امامت، آن را درست شناسایی بکنید، بعد به نقص من پی می برید؛ ببینید کجای حرف من دچار اشکال است؟ کجای نقل یک تاریخ دچار اشکال بود؟ کدام مورخ حرفها را اشتباهی نقل کرده یا خطابی نقل کرده؟ این کار تحقیقی ما میخواهیم. متاسفانه توی اجتماع ما محقق نداریم. و یک نقص ما هم ( خودم را می گویم )این است که شما را محقق بار نمی آوریم و حال اینکه این ده روز ما باید به شما راه های تحقیق را یاد بدهیم که خودتان محقق بشوید . خدا شاهد است، اگر در مقام تحقیق بیایید قضایا ی اهل بیت را با دقت بررسی کنید، به سرّ مقام امامت، به اندازه ی ظرفیت وجودی مان راه پیدا کنیم، دیگر نیاز نیست در مصیبت خوانی ، این قدر شعر و امثال و تشبیه و تنزیه و اینها به کار ببرید ؛ وقتی گفتیم حسین آدم ذوب می شود ، ذوب می شود. چرا در مصیبت خوانی ها و مداحی ها اینقدر باید فراز و نشیب بدهند ، مطالب مختلف، به گونه های مختلف بگویند تا یک گریه ای در جلسه ایجاد کنند، برای اینکه افراد در جلسه ، چون محققانه راجع به مطالب برخورد نمی کنند ، چون دارند عاطفی برخورد می کنند ،مجبورند که یک جوری مطالب را عاطفی جلوه بدهند که یک گریه ای درست بشود، یک گریه ای بکنیم که ثواب ببریم، این هم اشکال ندارد درست است ، باید باشد. هر کس برای امام حسین بگرید یا کسی را بگریاند ، یا خودش را بصورت گریه در آورد برای او بهشت محقق می شود ، حدیث صحیح است، اما همین حدیث بیایذ تحقیقاً بفهمد ، روی آن تحقیق کند، یعنی چه؟ کار سنگین است. ________________________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰👈 🔰👈 چرا در رساله های عملیه، همه ی آقایان مجتهدین در بحث اجتهاد و تقلید اولین احکام شرعیه مربوط به احکام تقلید هست رساله های عملیه را باز کنید که فرموده اند در اصول دین تقلید جائز نیست. در فروع دین تقلید کنید. اصول را باید تحقیق بفرمایید عزیز من . دانشجوی عزیز جوان عزیز مسلمان، شیعه، پیرو امام حسین، پیرو اهل بیت، باید اصول دین را به تحقیق بدست بیاورید نه به تقلید. فروع دین که احکام شرعیه جزئی است، چون همه نمی توانند بروند مثل یک مجتهد که پنجاه سال وقت می گیرد تا بتواند احکام استخراج کند، همه که نمیتوانیم برویم احکام استخراج کنیم و گرنه باید کل مردم بروند دنبال بحث های اجتهادی، آن وقت کار اجتماع می خوابد، زندگی پیش نمی رود؛ گفتند حالا همه بروید زندگیتان را بکنید و زحمتتان را بکشید، بعد هم دنیایتان را آباد کنید فقط مسائل دینی را بروید از یک کسی که اطلاع دارد بپرسید، همین اندازه است. دین را باید تحقیقاً تعلیم بگیرید. باید محققانه کار کنید نه مقلدانه. اینکه دانشگاه های ما ضربه پذیر است. در مورد اهل بیت و پیغمبر و قرآن و معارف دینی ضربه زود می پذیرد و منفعل می شود؛ هجمه ها و شبهات سیاسی و علمی دشمن زود در جوان‌ های ما رخنه میکند، دلیلش این هست که جوان های ما دین داری هایشان تحقیقی نیست تقلیدی است. که حتی دارید در اصول دین تقلید می کنید ، نباید تقلید کنید. همه ی مجتهدین ما فرموده اند در اصول دین باید تحقیق کنید. این نقص درونی ماست . این نقص متأسفانه موجب شده که ضربه پذیری در مقابل شبهات دشمن زیاد شد. حالا علاوه از آن که مسائل دینی، در بسیاری از جاها ، آن هم به خصوص مسائل تاریخی، تحریف شده است . آنکه متن واقع بود درست بیان نشده، یا اگر بیان شده ناقص بیان شده، به طور کامل بیان نشده. برای همین هست که تحریف و بیان ناقص هم مزید بر علت شد که جوان های ما به شدت ضربه پذیر شده اند. اولاً: محقق نیستیم ثانیاً: اگر هم برویم در عالم تحقیق،یکسری مطالب ناقص بدست می آوریم،یا مطالب تحریف شده را بدست می آوریم؛ آن وقت یا بی تحقیق ضربه می بینیم، یا با تحقیق ناقص دچار ضربه می شویم. و این نقائص را ما باید در عالم اسلام به خصوص در عالم تشیع برطرف کنیم. لذا قبل از اینکه محرم بیاید مثلاً ما حداقل باید یک سال فرض، الآن محرم، دهه تمام شد؟ خب در حسینیه ها را می بندیم بعد می رویم منازلمان دوباره می ایستیم تا محرم سال بعد. آقای عزیز الان‌ که محرم تمام شد برو تحقیق در مورد کربلا را مثلاً شروع کن. 👈 [[ از بیانات استاد در محرم سال جاری- 99 پیاده شده توسط گروه پیاده سازی کهف معرفتی صمدیون (کاف میم صاد) ]]👉 ______________________ ⛔️ هرگونه نشر و کپی بدون ذکر نام کانال جایز نمی باشد. ◀️کانال نجم الدین🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_341713769937764407.mp3
1.7M
⌛️زمان: ۶:۰۱ دقیقه ________________________ 🌿نجم الدین🔰🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
👈بعضی ها در کربلا با آقا جان جنگیدند این همه آقاجان خطبه خواند تو گوششون فرو نرفت شب عاشورا هم نیامدن به سمت اقا جان هنوز مخالف آقا بودند 👈صبح عاشورا هم هنوز مخالف آقاجان هستند ای داد بیداد کی باید بیدار شین شما اصحاب شهید شدند و هنوز طرف‌دار عمر سعد بعد ازظهر عاشورا شد ابی عبدالله هم شهید شد هنوز تو صف دشمن هست توی نفس المهموم شیخ عباس قمی اسمشان را آورد جناب (ابو الهتوف) حالا حر سر صبح آمد هنوز جنگ شروع نشده آمد به سمت آقاجان بعضی‌ها می‌گویند شب عاشورا آمد اما این بیچاره تو صف دشمن بودبعد از این‌که ابی‌عبدالله شهید شد بدن ابی عبدالله اون جور در گودی قتلگاه افتاده بود عمر سعد دستور داد خیمه‌گاه امام حسین را به غارت ببرین. 👈آمدن خیمه‌گاه را غارت کردند زن‌ها را غارت کردند یکی از این ها دختر ابی عبد الله را به زمین زد داشت خلخال پایش را در می اورد تاریخ نقل هم کردند گریه هم می‌کرد اون دختر نازنین فرمود که آقا خلق خدا بنده خدا حالا که داری خلخال را میبری چرا داری گریه میکنی؟؟گریه هم برای این هست که اولاد پیامبر و محارم پیامبر غارت میکنیم 👈خب اگر این ها رو میدانی که محارم پیامبر هستیم چرا داری این کار را انجام میدهی؟نکن دیگه... خوب حالا من چه کنم اگر من نگیرم دیگری می‌آید می‌گیرد خدا نیامرزد کسانی که چادر از سر زن های ما کشیدند که واقعاً درد و سنگینی داریم یا زینب کبری یا فاطمه زهرا یا سکینه یا رباب یا رقیه دست به دامن شما هستیم برای جوانای عزیز ما برای دختران ابو الهتوف این‌جا بیدار شد و رو کرد به عمر سعد گفت که شما گفتید ما مسلمان هستیم و حسین بر علیه ما هست و بر علیه اسلام هست شما حسین را کشتین چرا زن و بچه‌ها را دارید به غارت می‌بریداونا مگر نسبت به ما نامحرم نیستند چرا سر های اونها رو برهنه میکنید یا لثارات الحسین شمشیر بر کشید گفت من تا الان خفته بودم حق با حسین بود کی ؟ 👈حسین رو کشتند تازه بیدار شد او و برادرش را که به خون‌خواهی حسین برخاستن را شهید کردند حالا شهید کردند و این هم شد جز شهدای کربلا اینا هم در کنار حسین قرار گرفته اند 👈یکی از عزیزان که حالش یادمان می اید ادم را عوض می‌کند یکی از عزیزان صبح تو عملیاتی که دشمن بر علیه خیمه‌های حضرت کرد زخمی شدید شد افتاد بیهوش شد متوجه نبود هم اصحاب خیال کردند که او شهید شد و جزء شهدا قرار گرفت هم سربازان عمرسعد دیدند که او کشته شد دیگر به فکر او نبودند بعدازظهر عاشورا نزدیکای غروب عاشورا او به هوش آمده دید که بدن حضرت ابی عبدالله پاره پاره شده و تو میدان کشته ها افتادن چون اون موقع که مجروح شد و بیهوش شد آقاجان زنده بود و بسیاری اصحاب زنده بودند بنی هاشم زنده بودند 👈و همین که بعدازظهر به هوش آمد و به اطراف نگاه کرد دید که تمام شهید شده اند و ابی عبد الله هم شهید شده و هیچ کس هم نیست شمشیری در کنار او بود شمشیر را گرفت یا لثارات الحسین کرد و او را هم شهید کرده اند ________________________ 🌿نجم الدین🔰🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈مثل حضرت زینب سلام الله علیه در پنج سالگی خواب دیده است، که طوفانی آمد، ایشون به یک درختی پناه برد، طوفان درخت را از جا کَند، سپس یک شاخه ای از این درخت آشکار شد، ایشون به اون شاخه پناه برد، اون شاخه رو هم طوفان شکست، به شاخه ی دیگر پناه برد، باز اون رو هم شکست. به دو شاخه ی دیگر هم پناه برد، اونها رو هم شکست، او رو برداشت داره با خودش میبرد. 👈بعد وقتی بیدار شد به محضر مادر گرانقدرش که استاد منزل اوست، حضرت زینب یه استاد داخلی منزلی بنام مادر جان فاطمه دارد، که به او قرآن تعلیم می دهد، علم و علم المنایا بهش تعلیم می دهد. و از امیرالمؤمنین تعلیم می گرفت، و این دو می دانند که چه شاگردی تربیت کردند، این شاگرد، اون چِنُن بلند مرتبه است که همه ی افراد اجتماع به این راحتی لیاقت دیدن جمال دلارای این شاگرد عزیزشون رو ندارند. 👈و لذا خواب رو به مادرش عرضه کرد، فرمود: برو پیش جد بزرگوارت از پدر عزیزم بپرس تا بهت جواب بده. رفت پیش پیغمبر، آقاجان فرمود: من هم منتظرم تا جبرئیل از حق متعال تعبیر خوابت را بیاورد. که تعبیر خواب آورد. 👈اون هم در سن پنج سالگی، یه دختر خانمی خواب می بینه بعد جناب جبرئیل بر پیغمبر نازل بشه، خواب رو برای پیغمبر مطرح بکنه، پیغمبر هم ظرفیت زینب رو می بیند، 👈و گرنه به یک بچه ی پنج ساله، انسان چجور بگوید که من از دست تو گرفته میشم، اون درخت من هستم. اون دوتا شاخه ی بعدی مادر و پدر توست. اون دوتا شاخه ی نهایی هم دوتا برادران تو اند. 👈آدم به یک بچه ی پنج ساله خواب او رو اینجوری تعبیر می کند? این معلوم است، ظرفیت ، یک ظرفیت طلقی علم المنایا و البلایا است. یه همچنین جربزه ای رو داره، یه همچنین قدرت نفسی رو داره که میتونه این رو حملش کنه. می تواند را حمل کند. صحنه های را حمل کنه. علم البلایا و منایا به نحو اَتَم، در دست حضرت سلام الله علیه و اصلش در نزد امام حسین علیه الصلوة و السلام بود و امیرالمؤمنین و اهلبیت، به بعضی از اصحابشون هم داده بودند. ________________________ 🌿نجم الدین🔰🔰🔰 @samad10001 http://eitaa.com/joinchat/616366083Cbe84eb6ec0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا