eitaa logo
ثامن الامام علیه السلام
125 دنبال‌کننده
813 عکس
447 ویدیو
121 فایل
@Hskh313 ارتباط با ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
PTT-20220902-WA0033.opus
968.7K
🍃🌹🍃 📢 : سلام، یک شبهه ایجاد شده که چرا تصمیم آیت الله العظمی حائری در این زمان حساس یعنی اربعین بوده ، چه جوابی باید داد؟ تشکر ‼️ را میشنویم 🎙کارشناس: محمدحسین دادخواه ایتا و روبیکا @ahlolbasar
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
♨️ یکصد و دوازدهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : جهاد تبیین و مسائل سیاسی کشور 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب سیدمحمدحسن موسویان کارشناس ارشد علوم سیاسی زمان: سه شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
💥جلسه مجازی شروع شد ♨️ یکصد و دوازدهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : جهاد تبیین و مسائل سیاسی کشور 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب سیدمحمدحسن موسویان کارشناس ارشد علوم سیاسی 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🌹🇮🇷🌹🍃 🍃🌹پویش بزرگ کشوری 🌱🌱هر زائر..... یک راوی🌱🌱 در راستای نهادینه کردن فرهنگ زیبای اربعین، میتوانید طبق شرایط خواسته شده، آثار خود را بصورت عکس و فیلم برای ما ارسال نمائید. 🍀💚🍀●━━━━━────── ✅به ۵ اثر از زیباترین آثار هدایای معنوی تعلق خواهد گرفت. 🍀💚🍀●━━━━━────── و کلیه آثار حائز شرایط، بصورت خام یا ادیت شده با نام فرستنده در کانال گفتمان ۲ @goftemansazan2 نمایش گذاشته خواهد شد. 🍃🌹ــــــــــــــــــــــــــ 🍀تحویل آثار در ایتا و روبیکا👇👇 @Biineshaan 🍀🌺🍀●━━━━━────── 💢«شرایط لازم شرکت آثار در این پویش: عدم انتشار اثر در فضای مجازی و حقیقی بوده و فرستنده باید صاحب اثر باشد و در صورت استفاده از آثار دیگران، تبعات حقوقی آن مترتب فرستنده خواهد بود. ⭕️عکس با کیفیت و فیلمها کمتر از ۵ دقیقه و زیر ۴۰ مگابایت باشند. «هـــــــــر زائـــــر یـــــــک راویــــــــــ» 🍀🌸🍀●━━━━━────── 🔴مهلت ارسال آثار تا پایان ماه صفر🔴 مجموعه بزرگ مجازی ثامن کشوری 🍃🌹▪️ـــــــــــــــــــــــــ صـــراط @roshangari_samen @ahlolbasar
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۲۹ثانیه: تفاوت رئیس جمهور انقلابی و بسیج همه امکانات موجود برای اربعین زمینه ساز ظهور (شیوه نو در : تحلیل کوتاه) کارشناس: محمدحسین دادخواه ایتا و روبیکا @ahlolbasar
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
♨️ یکصد و سیزدهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری از سلسله جلسات سه شنبه های گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی،مبانی،فرصت ها و رویکرد تحقق 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب آقای علی چراغیان کارشناس ارشد علوم سیاسی و مدرس دانشگاه زمان: سه شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
✨️✨️✨️پخش زنده در حال اجراست ♨️ یکصد و سیزدهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری از سلسله جلسات سه شنبه های گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : بیانیه مهم گام دوم انقلاب اسلامی،مبانی،فرصت ها و رویکرد تحقق 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب آقای علی چراغیان کارشناس ارشد علوم سیاسی و مدرس دانشگاه 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
♨️ یکصد و چهاردهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : تحلیلی بر شبهات وارده بر موضوع حجاب و عفاف 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب یوسف سبزپوشان کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث زمان: سه شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
هدایت شده از اهل البصر🇵🇸
🔆🔆🔆جلسه مجازی در حال اجراست ♨️ یکصد و چهاردهمین جلسه گفتگوی زنده تصویری گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : تحلیلی بر شبهات وارده بر موضوع حجاب و عفاف 🌏سخنران این جلسه : استادگرامی جناب یوسف سبزپوشان 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
499.3K
🍃🌹🍃 توضیحات در مورد رزمایش ثامن ۲۵
247K
🍃🌹🍃 توضیحات در مورد لیست انتشار
🔻"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگی‌های روانی و گستردگی‌های رسانه‌ایِ حادثۀ درگذشت مهسا امینی و شکل‌گیری موج اغتشاش‌ها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"‌ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟ ۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضع‌گیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابان‌ها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد. ۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضع‌گیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخص‌شدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کرده‌اند و نمی‌خواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانه‌ای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است. ۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایه‌های فروتر، کافی است. به‌بیان‌دیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضع‌گیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کم‌اهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرح‌کردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید. ۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جایی‌که "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیین‌کنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایت‌های مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درس‌آموخته‌های دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز به‌کار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم. ۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، به‌طور ضروری، "قابل‌اقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّت‌های اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضع‌گیری‌ها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم.