eitaa logo
بررسی جامع سند ۲۰۳۰
78 دنبال‌کننده
275 عکس
93 ویدیو
69 فایل
تنها قسمتهای مهم ازسند۲۰۳۰ گذاشته میشود برای سخنرانی و تحلیل در جمع های مختلف و روشنگری #جهاد_تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
Corona+X_Session10_1400-07-22_Dr.Aslani Zakariya.mp3
51.75M
🔸 سلسله نشست‌های علمی Corona+X 📝 نشست دهم: عنوان: «عوارض مستند و علمی واکسن‌های کرونا در سایه‌ی بایکوت‌های علمی و پژوهشی» با سخنرانی دکتر علی‌رضا اصلانی زکریا - دکترای شیمی دارویی - متخصص نانوبیوتکنولوژی دبیر نشست: مهندس محمدعلی شکوهیان راد تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ 🌐 http://cysp.ut.ac.ir 🆔 @ut_cyber
Papers.rar
33.51M
مقالات اشاره شده در جلسه
1400-09-10--ihu-kfouladi.MP3
42.76M
دکتر کاظم فولادی قلعه سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران با موضوع «از بایوتروریسم تا بایوسایبرنتیک و بازنشانی بزرگ» چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ دانشگاه جامع امام حسین (ع) 🌐 http://cysp.ut.ac.ir 🆔 @ut_cyber
🔵 پول دیجیتال با تاریخ انقضا در چین 🔸 چین کشوری است که اسکناس (ارز کاغذی) را در قرن هفتم در زمان سلسله تانگ اختراع کرد و تأثیر عمیقی بر تاریخ پول گذاشت. چین یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در زمینه‌ی معرفی پول دیجیتال با تاریخ انقضا است. ارز دیجیتال دولت در این کشور یوان دیجیتال است که با نام e-yuan یا DCEP (e-RNB) شناخته می‌شود. 🔸 مقامات می‌توانند این ارز الکترونیکی را در زمان معینی از کیف پول یک شخص «حذف» کنند، زیرا دارای تاریخ انقضا است. 🔸 هنوز مشخص نیست که دوره‌ی اعتبار این پول دیجیتالی چه‌قدر خواهد بود؛ و بنابراین دولت مردم را مجبور می‌کند تا ارز دیجیتال را سریع‌تر خرج کنند، که این گردش آن را افزایش می‌دهد و در نتیجه احتمالاً تورم را نیز افزایش می‌دهد. 🔸 ارز دیجیتال چین (shùzì huòbì) (数字 货币) فقط به‌صورت الکترونیکی در دسترس است. البته، معرفی رسمی تاریخ انقضا برای پول دیجیتال با این واقعیت توجیه می‌شود که قرار است ابزاری محرک برای مصرف باشد. 🔸 یوان الکترونیکی توسط بانک خلق چین (PBOC) ، بانک مرکزی این کشور صادر خواهد شد. جامعه آن کشور سال‌هاست که کمتر و کمتر پول نقد پرداخت می‌کند، به‌طوری که در حال حاضر حدود ۸۶ درصد از ساکنان آن از پول نقد استفاده نمی‌کنند. ▪️ ادامه دارد ... قسمت قبلی: 🔗 https://eitaa.com/kfouladi_ir/156 ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir 🌐 پیوند کانال: https://eitaa.com/joinchat/2260009079C2fcc92c468
🔸 دلایل معرفی CBDC در چین چه بود؟ 🔻 الف) افزایش حوزه‌ی نفوذ سیاسی و اقتصادی چین از طریق تقویت پتانسیل استفاده از یوان در مبادلات بین‌المللی و همچنین کاهش هزینه‌ی چنین معاملاتی؛ 🔻 ب) ایجاد یک سیستم پرداخت بین‌المللی که امکان حذف نهادهای خدمات جهانی مانند سوئیفت و سایرین را فراهم می‌کند که عملکرد آنها به حوزه‌ی نفوذ ایالات متحده مرتبط است و خروج چین از غلبه‌‌ی دلار آمریکا؛ 🔻 پ) دفاع از حاکمیت پول چین و ثبات سیستم پرداخت برای مقابله با ظهور بیت‌کوین و سایر رمزارزها؛ 🔻 ت) توانایی ردیابی جریان تمام پرداخت‌ها در داخل کشور - هم به‌منظور بهبود اقتصاد اعتباری و هم مراقبت عمومی؛ 🔻 ث) افزایش حضور پول بانک مرکزی در گردش، زیرا چین در حال حاضر یک جامعه‌ی تقریباً بدون پول نقد است (در سال ۲۰۱۸، ۸۳ درصد از تراکنش ها با استفاده از پرداخت‌های تلفن همراه انجام شده است)، 🔻 ج) امکان وارد کردن نرخ‌های بهره‌ی منفی؛ 🔻 چ) اقدام متقابل در برابر غلبه‌ی دو سیستم پرداخت موبایلی تجاری در چین: AliPay و WeChatPay؛ 🔻 ح) امکان عبور از تحریم‌های اعمال‌شده توسط سایر کشورها از طریق انتقال دیجیتال پول در خارج از کشور بدون عبور از سیستم پرداخت بین‌المللی مبتنی بر دلار آمریکا مانند سوئیفت؛ 🔻 خ) پیشگیری از جرم، فساد، پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم؛ 🔻 د) گنجاندن مالی افرادی که قادر به استفاده از پرداخت‌های تلفن همراه تجاری نیستند (یوآن دیجیتال نیز برای افرادی که دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند ندارند در دسترس باشد). ▪️ ادامه دارد ... قسمت قبلی: 🔗 https://eitaa.com/kfouladi_ir/158 ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir 🌐 پیوند کانال: https://eitaa.com/joinchat/2260009079C2fcc92c468
🔸 چین از سال ۲۰۱۴ روی پروژه ارز دیجیتال چینی کار می‌کند. فقدان شکل فیزیکی (CBDC) امکان تراکنش فوری بدون توجه به مرزهای ملی، با استفاده از کامپیوتر یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت را فراهم می‌کند. مانند ارزهای سنتی، یوان الکترونیکی برای خرید کالاها یا خدمات استفاده می‌شود. با این حال، احتمالاً مبتنی بر سیستم زنجیره بلوکی نیست که ارزهای دیجیتال مبتنی بر آن هستند. به گفته مقامات، مزیت (e-yuan) این است که پرداخت از طریق آن بدون اتصال به اینترنت نیز امکان پذیر است. 🔸 در سال ۲۰۲۰ آزمایش‌های رسمی ارز دیجیتال در ۴ شهر یعنی شنژن (Shenzhen)، سوژو (Suzhou)، چنگدو (Chengdu) و شیونگان (Xiong'an) آغاز شد. 🔸 در اکتبر ۲۰۲۰، دولت چین یک قرعه‌کشی را برگزار کرد که طی آن ۱۰ میلیون یوان دیجیتال در شنژن اهدا کرد. 🔸 در مارس ۲۰۲۱ در مورد اصول عملکرد ۴ نوع کیف پول ذخیره دیجیتال یوان اطلاع‌رسانی شد. 🔸 در آوریل ۲۰۲۱، نسخه‌ی بعدی آزمایش پول دیجیتال، این بار در منطقه‌ی هاینان (Hainan) برگزار شد. برای تشویق مردم به استفاده از CBDC، به ازای هر ۱۰۰ یوان هزینه‌شده در این استان، ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. تاکنون ۱۰ کلان‌شهر بزرگ در این آزمون شرکت کرده‌اند. 🔸 در زمان نگارش این کتاب، ۱۴۰ میلیون حساب الکترونیکی یوآن در سراسر چین افتتاح شده است. علاوه بر این، ۱۰ میلیون حساب برای شرکت‌ها افتتاح شد. ▪️ ادامه دارد ... قسمت قبلی: 🔗 https://eitaa.com/kfouladi_ir/159 ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir 🌐 پیوند کانال: https://eitaa.com/joinchat/2260009079C2fcc92c468
🔸 ارز DCEP قرار است در یک سیستم دو مرحله‌ای بر اساس انتشار و توزیع متمرکز عمل کند. 🔸 مرحله‌ی اول این سیستم، بانک خلق چین خواهد بود که یوان دیجیتال را در ازای پول منتقل شده یا سپرده‌گذاری شده نزد بانک مرکزی برای مؤسسه‌ی مرحله‌ی دوم منتشر می‌کند مؤسسات مرحله دوم سیستم (DCEP) ممکن است بانک‌های تجاری و شرکت‌های مخابراتی یا پلت‌فرم‌های پرداخت موبایلی باشند که امکان دسترسی جامعه به ارز دیجیتال را فراهم می‌کنند. 🔸 این سیستم تضمین می‌کند که مکانی برای رقابت و توسعه‌ی ابزارهای پرداخت مختلف متناسب با نیازهای ساکنان چین وجود دارد. از نظر تکنولوژیکی، سیستم یوان دیجیتال، ترکیبی خواهد بود، بر اساس انتشار توکن‌ها (مبتنی بر توکن (token based))، حساب‌ها (مبتنی بر حساب (account based)) و زیرحساب‌های پول دیجیتال (نیمه مبتنی بر حساب (semi-account based)). 🔸 در حال حاضر، هنوز یک تاریخ رسمی اعلام نشده است که (e-yuan) چه زمانی در سراسر چین قابل به‌کارگیری خواهد بود. ▪️ ادامه دارد ... قسمت قبلی: 🔗 https://eitaa.com/kfouladi_ir/160 ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir 🌐 پیوند کانال: https://eitaa.com/joinchat/2260009079C2fcc92c468
🔶 قسمت دوم 📗 : ارز دیجیتال بانک مرکزی (): چرا ارز دیجیتال با تاریخ انقضا راهکار بسیار خطرناکی است؟ 👤 نوشته‌ی رافال گانوفسکی (2022) 🖌 ترجمه‌ی کاظم فولادی قلعه (۱۴۰۱) شروع: 🔗 https://eitaa.com/kfouladi_ir/130 ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir 🌐 پیوند کانال: https://eitaa.com/joinchat/2260009079C2fcc92c468
cdbcbookfa-mobile-web-14010419.pdf
1.96M
ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC): چرا ارز دیجیتال با تاریخ انقضاء یک راهکار بسیار خطرناک است؟ 👤 نوشته‌ی رافال گانوفسکی (2022) 🖌 ترجمه‌ی کاظم فولادی قلعه (۱۴۰۱) 💢 ویرایش صفر 💢 جهت مطالعه‌ی بر روی موبایل 💢 فرمت PDF 🌐 http://cysp.ut.ac.ir 🆔 @ut_cyber
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 اینترنت بدن چیست؟ صاحبان ایده‌ی انقلاب صنعتی چهارم؛ دسترسی تمام انسان‌ها به اینترنت را لازم می‌دانند. اما وقتی نسل ششم یعنی 6G را توسعه دادند، دستگاه‌های ارتباطی کنونی؛ کارایی خود را از دست خواهند داد !!! و آن را بالاجبار در بدن انسان‌ها کار خواهند گذاشت!! 🔗 https://t.me/truthsgram/3722 🌐 http://cysp.ut.ac.ir 🆔 @ut_cyber
کد خبر: ۸۳۷۶۲۹ ۰۰:۵۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ اهداف بازی جنگ بیولوژیک «رخداد ۲۰۱»؛ بازی جنگ بیولوژیک آمریکا جهت پیش‌بینی انتشار جهانی کرونا ویروس در این بازی ۳:۳۰ ساعته، بازیگران با یک سناریو فراگیری جهانی مواجه شدند که طی آن با مسایل حل نشده‌ی سیاست واقعی جهانی و مسایل اقتصادی که می‌تواند با سیاست، سرمایه‌گذاری و توجه در زمان حاضر، از فهرست مشکلات آینده رفع شود؛ آشنا شدند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اتهام زنی های مکرر مقامات کشورها به ایالات متحده آمریکا سبب شد تا به بررسی برخی اقدامات این کشور در زمینه بیولوژیک بپردازیم، رخداد 201، شبیه سازی جنگ بیولوژیک آمریکا با یک کرونا ویروس دقیقا 2 ماه پیش از اعلام انتشار کروناویروس در چین انجام شد. آیا ایالات متحده آمریکا از قبل برای چنین روزی برنامه ریزی کرده و مدل همه گیری را شبیه سازی کرده است؟ با توجه به این اسناد آیا آمریکا متهم درجه اول این بحران جهانی نیست؟ در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ یک گروه ۱۵ نفره از متخصصان سلامت، کارمندان دولتی و تاجران در نیویورک گرد هم آمدند تا با شبیه‌سازی یک بازی جنگ، واکنش جهان به یک شیوع بین‌المللی که تاکنون نظیر آن دیده نشده را طرح‌ریزی و بررسی کنند. این بازی، یک برنامه‌ی تمرینی بود که عامل فرضی در آن یک ویروس از خانواده‌ی کرونا با نام CoronaNovel است و شباهت‌های بسیاری از حیث ساختار، علائم و نحوه‌ی انتشار با ویروس کووید-۱۹ دارد. پس از حدود ۳:۳۰ ساعت، نتایج شبیه‌سازی آماده شد و همه را شگفت‌زده کرد! علی‌رغم بهترین تلاش ممکن از سوی تمامی گروه‌های شرکت‌کننده به‌منظور حفظ جهان، بیش از ۶۵ میلیون نفر بر اثر انتشار این ویروس فرضی کشته شدند. شبیه‌سازی فوق بر پایه‌ی یک مدل از ویروس کرونا توسط «مرکز امنیت سلامت دانشگاه جان هاپکینز» ، «مجمع اقتصاد جهانی»  و «بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس»  پشتیبانی گردید. شروع این شیوع از کشور برزیل و بر اثر استفاده از گوشت خوک آلوده اتفاق افتاده است که در فرض اولیه، از خوک به کشاورزان منتقل شده. در این شبیه‌سازی، مردم سراسر جهان طی شش ماه آلوده شده و پس از ۱۸ ماه حدود ۶۵ میلیون نفر کشته شدند که بزرگترین بحران فرضی جهانی از طریق اقدامات بیولوژیک را بیان می‌نماید. در این بازی ۳:۳۰ ساعته، بازیگران با یک سناریو فراگیری جهانی مواجه شدند که طی آن با مسایل حل نشده‌ی سیاست واقعی جهانی و مسایل اقتصادی که می‌تواند با سیاست، سرمایه‌گذاری و توجه در زمان حاضر، از فهرست مشکلات آینده رفع شود؛ آشنا شدند. مباحث بازیگران و توصیه‌های میزبان در این تمرین در سطح بالای تصمیمات راهبردی قرار داشت. سناریوی بازی جنگ بیولوژیک «رخداد ۲۰۱» سناریوی بازی جنگ بیولوژیک «رخداد ۲۰۱» بدین صورت است که یک کرونا ویروس جدید که از خفاش به خوک و سپس به انسان منتقل شده در سطح جهان شیوع می‌یابد. این انتقال که با رسیدن به اولین انسان، در زنجیره‌ی انسانی فراگیر می‌شود، تبدیل به یک پاندمی می‌گردد. بیماری‌زایی این بیماری تا حد زیادی همانند ویروس سارس است اما با نشانه‌های ملایم‌تری میان مردم منتقل می‌شود، بدین معنا که میزان کشندگی آن از سارس ۲۰۰۳ کمتر است. این بیماری از یک مزرعه‌ی پرورش خوک در برزیل شروع شده و در ابتدا به آرامی و کاملاً ساکت است اما در ادامه به‌سرعت منتشر می‌شود. مبتنی بر سناریوی رخداد ۲۰۱، اولین خروج ویروس از برزیل توسط خطوط هوایی بوده و به کشور پرتغال انتقال می‌یابد و در ادامه به ایالات متحده، چین و پس از آن به دیگر کشورها سرایت می‌کند. هر چند که برخی از کشورها در ابتدا موفق می‌شوند تا حدی آن را کنترل کنند اما در نهایت به بسیاری از کشورها رسیده و تقریباً هیچ کشوری نمی‌تواند آن را کنترل نماید. بر اساس سناریوی بازی، امکان دسترسی به واکسن در اولین سال بیماری میسر نمی‌شود و داروهای آنتی ویروس فرضی تا حدی به بیماران کمک می‌کنند اما نمی‌توانند انتشار بیماری را متوقف سازند. در طول ماه‌های آغازین پاندمی تعداد تجمعی افراد مبتلا به صورت انفجاری افزایش یافته و هر هفته دو برابر می‌شود. این سناریو پس از ۱۸ ماه و با مرگ حدود ۶۵ میلیون نفر پایان می‌یابد. نقطه‌ی پایان در این فراگیری جهانی یکی از دو شرط زیر است: ۱- تولید و عرضه‌ی انبوه واکسن مؤثر بیماری ۲- ابتلا حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد از کل جمعیت جهان به ویروس فرضی   اهداف بازی جنگ بیولوژیک «رخداد ۲۰۱» در بخش اهداف این شبیه‌سازی عنوان شده سالانه حدود ۲۰۰ رخداد با استعداد فراگیری در سراسر جهان دیده می‌شود و این میزان رو به افزایش است. متخصصان معتقدند که در نهایت یکی از این فراگیری‌های بالقوه به فعلیت رسیده و پیامدهای فاجعه‌باری را برای جامعه‌ی جهانی به‌همراه خواهد داشت. از این رو برگزاری این شبیه‌سازی و مشابه آن ضروری است. مطالعات اقتصادی اخیر نشان داده که فراگیری‌ها سبب ضربات اقتصادی به اقتصاد جهانی با میانگین سالانه ۰
.۷ درصد از تولید ناخالص جهانی  که معادل ۵۷۰ تریلیون دلار است  خواهد شد. قیاس سناریوی رخداد ۲۰۱ با وقایع ویروس کووید-۱۹ برای قطعی شدن شباهت سناریوی رخداد ۲۰۱ با شرایط فعلی جهان حاصل از فراگیری ویروس کووید-۱۹؛ قیاس نظیر به نظیر ارائه می‌شود: جدول قیاسی فوق به‌طور دقیق اثبات می‌کند آنچه امروز توسط انتشار ویروس کووید-۱۹ در سطح جهان رخ داده، به‌طور دقیق و با تمام جزییات توسط آمریکا سناریوسازی و تمرین شده است. آیا این‌همه شباهت و علائم یکسان در جزییات هر دو سناریوی فرضی و واقعی، کاملاً تصادفی است و همچنان می‌توان در اینکه بازیگر و عامل اصلی طراحی و انتشار کووید-۱۹، دولت ایالات متحده است تردید داشت؟! منبع: خبرنامه دانشجویان ایران
حتی درسایت کلبه کرامت آقای عباسی هم موجود میباشد خبرگزاری مهر (فیلم باز شود)
جان كلمن در كتاب خود 21 وظیفه یا هدفی را كه این اشخاص با نفوذ و در كل كمیته 300 برای خود طراحی كرده را بر می شمرد كه بعد از خواندن این اهداف و مقایسه آن با روندهای موجود می توان درباره ماهیت واقعیت های موجود و برنامه ریزی برای آینده تردید كرد. 1- تشكیل حكومت جهانشمول بر پایه سیستم یكپارچه پولی و كلیسا 2- نابودی هویت های ملی و مذهبی و زنده نگهداشتن اهداف فوق 3- نابودی و مهندسی مذاهب به ویژه مسیحیت 4- ایجاد نظامی كه در آن همه افراد به صورت انفرادی قابل كنترل باشند. این همان موضوعی است كه زیبینگو برژینسكی از آن با عنوان روبات های انسان نما نام برده است 5- پایان صنعتی سازی، سپردن امور به كامپیوتر ها و نابودی جمعیت مازاد جهان 6- گسترش و ترویج استفاده از مواد مخدر و موضوع پورنوگرافی به عنوان هنر و عادی سازی آن 8- فشار بر دانشمندان برای ادامه فعالیت بر اساس خواست و اهداف این كمیته 9- بكارگیری جنگ های محدود و استفاده از خشكسالی و قحطی بعنوان اسلحه 10- نابودی اخلاقیات به ویژه در جوامع كارگری 11-رسوخ این ایده كه تقدیر هر فرد به خودش ربط دارد و فرد می تواند با ایجاد یك بحران و مدیریت آن، آینده خود را بسازد 12- معرفی فرقه ها و عقاید نو در قالب های مختلف مانند انتشار موسیقی راك كه باعث ایجاد گروه های فكری همچون Rolling Stones و Beatles شد 13- دامن زدن به بنیادگرایی مسیحی و تقویت كشور صهیونیستی بر محوریت 'یهود، قوم برگزیده خدا' 14- تبلیغ گروه های مذهبی اسلامی همچون اخوان المسلمین و تندروهای اسلامی و سلفی گری و استفاده از آنها برای اهداف خود 15- ترویج مذاهب لیبرال و لیبرال سازی مذاهب موجود 16- زمینه سازی برای فروپاشی اقتصادی جهان كه نتیجه آن هرج و مرج سیاسی است 17- كنترل همه سیاست های داخلی و خارجی ایالات متحده آمریكا 18- حمایت كامل از سازمان هایی مانند سازمان ملل، صندوق بین المللی پول، بانك جهانی و دادگاه های جهانی و تضعیف اهمیت نهادها و سازمان های ملی و محلی و آوردن آنها زیر چتر سازمان ملل 19- رخنه به همه دولت ها و تلاش برای تضعیف آنها و نابودی حاكمیت ها 20- برنامه ریزی تروریسم در سطحی جهانی و استفاده از آن در موقعیت های مختلف و 21- كنترل سیستم آموزش آمریكا و سپس نابودی آن (این برنامه از سال 1993 با راه اندازی سیستم آموزش نتیجه محور 'Outcome Based Education' آغاز شد. **اعضای پرنفوذ كمیته 300 ------------------------- بسیاری از پادشاهان و ملكه های جهان از جمله از انگلیس، بلژیك و حتی پادشاه عبدالله دوم اردن جزء این دسته نام برده شده اند. نام افرادی همچون هنری كسیسنجر، چند تن از خانواده راكفلرها، سیلویو برلوسكونی، بن برناكه (رییس فدرال ریزرو آمریكا)، تونی بلر، سوزان رایس و... نیز در فهرست اعضای این كمیته سری دیده می شود.
بررسی جامع سند ۲۰۳۰
جان كلمن در كتاب خود 21 وظیفه یا هدفی را كه این اشخاص با نفوذ و در كل كمیته 300 برای خود طراحی كرده
در واقع روسای این رسانه هستند كه تعیین می كنند كه مردم چه اطلاعاتی را باید بدست آورند. این درحالیست كه رسانه های دمكراسی های غربی ادعا می كنند هر آنچه به اطلاع افكار عمومی می رسانند واقعیت محض است. نكته فاجعه بار این موضوع هنگامی است كه رییس بزرگترین شركت رسانه ای سوییس در این كنفرانس شركت می كند آنوقت روزنامه پر تیراژ 20 دقیقه كه از اعضای مهم این غول رسانه ای محسوب می شود، تیتر اول خود را این قرار می دهد كه چه كسی در مسابقه مانكن ها در آلمان برنده شده است.