سربهراه
دلم میخواد این عکس رو بزرگ چاپ کنم بزنم روی ماشین برای فردا و زیرش بنویسم: اگه بچهشیعههای علی بن
پرچم زردِ حیدر امیرالمؤمنین علیه السلام
با پرچمِ زردِ حزباللّه از دو تا شیشههای عقب ماشین که هماهنگ با هم هستن😍
پرچمِ سرخِ یا لثارات الخامنهای
با پرچمِ فلسطین از دو تا شیشههای جلوی ماشین😍
پرچمِ ایران از سقف بازشوی ماشین که از همه بالاتر باشه و مرکزِ همهٔ پرچمها😍
بهخاطرِ سالروز رحلت امام خمینی جان، پوستر بزرگه و اصلیه، از ایشون و روی کاپوت که تو چشمه😍
دو تا در جلو عکس آقاجان😍
دو تا در عقب عکس امام خامنهای😍
روی صندوق هم شعارنوشته:
غدیر در کمتر از سه ماه فراموش شد و
به قتلگاهِ عاشورا رسید،
چون هیچکس،
گوشبهفرمانِ امام نبود...
جز عکسِ غذاهای اهل بیت علیهم السلام که نوشته بودم چرا میذارم، عکسِ غذاها و کیکهایی که میپزم هم نمیذارم :)
تازه پیشنهاد هم دادم برای اینا که عکس غذاهاشون رو میذارن فضای مجازی، اردوی جهادیِ مجازی تدارک ببینیم، چند نیروی رسانهای سه ماه روشون کار کنن چون فقر فرهنگی دارن :)
عکسِ همهٔ کادوها و جشنهای روز معلمم رو هم نذاشتم و نمیذارم :)
اینا هم مخاطبِ هدفِ جهادیِ مجازیم بودن :)
عکس کتابخونهٔ محشرم و هم نذاشتم :)
سفر میرم، عکسِ هرجایی که هستم رو هم بعد از خروج از اون محیط میذارم :)
حتی عکسای تجمعات رو وقتی میذارم که از اونجا دور شدم :)
درواقع در عکس و کلیپ، مثلِ مسابقاتِ کُشتی عمل میکنم ؛)
با تأخیر به سمع و نظرتون میرسونم :)
قم رو یادتونه؟ یا کربلاهام رو؟ :)
حتی لباسِ نویی که مادرم داده گفتم غدیر میپوشم نذاشتم :)
افرادی که لباسهاشونم میذارن جزو مخاطبینِ هدفِ جهادی مجازیم هستن :)
برای گذاشتنِ هر عکسی، دلیل و هدفی دارم و برای نذاشتنشون هم!
چرا؟
خب معلومه!
چون اینجا فضای مجازیه😁
دختر و پسر هم نداره؛
مجرّد و متأهل هم نداره؛
برعنننننداز و مذهبی هم نداره؛
آدم عااااااااقل حواسش به نگاههای آلوده و بیتقوا؟
هست😊
احتیاط رو رعایت میکنیم و بقیهش هم میسپاریم به خدا :)
البته اهدافی که کانالدارها روشون بشه بسپارن به خدا(!)
من کارم چیه؟
نویسندگی!
کانالم چیه؟
روزمرهنویسی!
قرار به عکسبازی بود، اینستاگرام و روبیکا میرفتم ؛)
یا بلاگر میشدم و به خیلِ کانالهایی که دارید و تهش امروزتون رو با دیروزتون تفاوت نداده میپیوستم و از مسخ بصریتون، درآمدزایی میکردم😉
سربهراه
جز عکسِ غذاهای اهل بیت علیهم السلام که نوشته بودم چرا میذارم، عکسِ غذاها و کیکهایی که میپزم هم نم
چون الآن وقتیه که بیشترتون مشهدید و داشتم پیامی که گفتید هم رو ببینیم...
باااااااااز برای هزاااااااارمین بار اومدم یادتون بندازم شماااااااااا من رو میشناسید!
من
شما رو
نِ
میش
نا
سم😫
دم عیدی نذارین باز از کلماتی که با خ شروع میشه استفاده کنم😏بذارین متین و باوقار عید رو عبور کنم☺️
بر فرض که من از اساس بدبین نباشم؛
بر فرض که از اساس از ایتاییها و مذهبیها بیزار نباشم؛
بر فرض که دنیا، دنیای ظهوره و هیچکس دروغ نمیگه و هیچکس دغلبازی درنمیاره و همه پیغمبرن؛
برای دیدار و دوستی باید شناختِ دوطرفه باشه یا نه؟! بدیهیاتِ دوستی رو ندارید بعد میاید دردِ دل میکنید تنهایید(!) خب مشکل از خودتونه! دوستی بر محورِ اشتراکات شکل میگیره. بعد میشه تفاوتها رو درک یا تحمل کرد.
من بیام با شما بشینم چی بگم؟! خب خِ...
لااله الّا اللّه!
من حتی رده سنیِ شما رو نمیدونم(!) یهوقتا پاسخ سؤالاتون رو تند و تیز میدم وجداندرد میگیرم نکنه این بچه باشه، نکنه مثل شاگردای خُلم باشه، نکنه لطیف باشه،
ولی خب به همون دلیلی که گفتم و اینجا فضای مجازیه و هرکس که هشتگ یا آیدیش رو نشناسم برام قابل اعتماد نیست و لزومی نمیبینم به عطوفت، با عقلم، وجدانم رو قانع میکنم :)
شما هم یا درکش رو دارید که آفرین، یا ندارید که به درک!
من هرکی رو اینجا میشناسم و دوستی حقیقی داریم، از وبلاگیهاست. در وبلاگ چون هر دو طرف مینوشتیم و هم رو میخوندیم به شناخت رسیدیم. اما در کانالداری هرگز تمایل به دیدار و دوستی حقیقی ندارم.
دنیا بسیار کوچیکه و ممکنه اتفاقی هم رو جایی ببینیم، که در اون صورت هم باز من تمایلی به دوستی و دیدارهای حقیقی ندارم.
ناراحت میشین؟
مهم نیست. ظرفیتِ فضای مجازیتون رو تقویت کنید و از دنیای حقیقی برای خودتون دوست پیدا کنید.
سربهراه
‼️تعطیلی مجلس؟؟؟ واقعا بخاطر شرایط جنگیه؟ مگه آتش بس و مذاکره نیه؟ لطفا این کلیپ رو انقدر منتشر ک
مجیدشون یکم بیادبه، ولی من از این دو تا خیلی خوشم میاد😂😂😂
با طنز، تبیین میکنن، ده_هیچ از تبیینگرای مزخرف ایتایی جلو هستن😂😂😂
تمومِ عضلاتِ دهانم از خنده درد گرفته😂😂😂
سربهراه
مجیدشون یکم بیادبه، ولی من از این دو تا خیلی خوشم میاد😂😂😂 با طنز، تبیین میکنن، ده_هیچ از تبیینگر
همون مجید هم خوب تبیین میکنه هااااا، کتابخونه و مسائل سخت رو ساده بیان میکنه و وسطِ چیزای مثبت هجده، همممممهچی رو میگه😂😂😂
امشب وسطِ طنزاش ما محجبهها رو برد بالا و عزت داد و به بیحجابا تیکه انداخت😂😂😂 ولی اینقدر طنز و درست بود که همه خندیدن😊
درد و بلاش بخوره تو سرِ کورای تفرقهانداز😁
عیدانهٔ تراز؟
گوجهسبز😍😍😍
بهسبکِ عِراق
یه آقای تپلو
با کلاهبافتنیِ سبز
تَشتِ بزرگبهدست
اومد وسطِ جمعیت و داد زد
آتیش زدم به مالم
بهدستورِ عیالم😂😂😂
همه برگشتیم نگاهش کردیم دیدیم تو تَشته پره از گوجهسبزِ خیسِ تازهآبکشیدهست😍😍😍😍😍
بعد ریختیم سرش مُشت مُشت برداشتیم، اونم مثلِ عِراقیا ایستاد و با ذوووووق نگاهمون کرد😍😍😍 آی من از این دلگندهبازیا خوشم میاد😂😂😂
من دو تا دستام و جوری پُر کرده بودم که دیگه لازم بود پرِ چادر باز کنم بریزم توش، حالا هرچی به دوستام میگم بیاین بردارین دیگه! میگن خجالت میکشیم😶🌫😶🌫😶🌫
نگاه کردم دیدم همممممه دختربچهان دورِ آقاهه و یه من😂😂😂😂
اومدم زورشون کردم برید بردارید! مُشتی هم بردارین😂😂😂چون خلوته جایی که هستیم و به همه میرسه😂😂😂
یادشون آوردم اربعین چه فِراخبازیا کردیم که روشون باز شه😂😂😂رفتن مُشت مُشت گوجهسبز برداشتن😂😂😂😂😂😂😂
دمت گرم سید با این عیدانهٔ جذذذذذاب😍😍😍😍
سربهراه
چون از صبح بیرونم و سرِ پا، خسته نشستم وسطِ بولوار. از دور میبینم یه دخترِ نوجوانِ چادری یه سینی دس
آدم اگر دغدغهٔ چیزی رو داشته باشه...👆