eitaa logo
سردبیر سایت ضیاءالصالحین
10هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
109 فایل
☫☫☫☫☫ «اهمیت فضای مجازی به‌اندازهٔ انقلاب اسلامی است.» ☫☫☫☫☫ سربازی مقیم تنگۀ اُحُد، پیرامون مسائل روز، حوزه #آذربایجان و #قفقاز ☫☫☫☫☫ 🌸 استفاده از تمام مطالب کانال مجاز می باشد 🌷فقط با ذکر یک صلوات ☫☫☫☫☫ تبلیغات و ارتباط با ما : 🆔 @Admin_sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 انهدام شبکۀ همکار رژیم صهیونیستی توسط سپاه 🔻 سپاه پاسداران: در پی شکست و ناکامی مفتضحانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و اروپایی آن به‌ویژه آمریکا در دست‌یابی به اهداف شوم و اهریمنی علیه مردم غزه و لبنان، سردمداران جنایت‌کار این رژیم جعلی و نژادپرست برای فرار از مخمصه راهبردی این روزها، در تلاش برای سرایت بحران به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران، برآمده و طراحی سلسله اقدامات ضدّ امنیتی در کشورمان را در دستور کار خود قرار داده بود. 🔹در راستای مقابله با این توطئه سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از خداوند متعال و هوشیاری، هوشمندی، اشراف اطلاعاتی و میدانی و تلاش جهادی و انقلابی، شبکه‌ای متشکل از ۱۲ تن از عناصر مزدور و همکار این رژیم که قصد انجام اقدامات ضدّ امنیتی علیه مردم را داشتند، در ۶ استان شناسایی و تحت ضربه قاطع اطلاعاتی قرار گرفتند. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
5.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۵۸ ↩️ شامل آیات ۵۹ تا ۶۱ سوره مبارکه 🔻امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند: «یَنبَغی لِلمُؤمِنِ اَن لا یَموتَ، حَتّی یَتَعَلَّمَ القُرآنَ، اَو یَکونَ فی تَعلیمِهِ»؛ شایسته است که مؤمن از دنیا نرود، مگر آن که قرآن را فرا گیرد و یا در حال آموختن آن باشد. 📚 (اصول کافی ۲/۶۰۷) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 - [۷۷] - بخش چهارم 🔻 اسدالله سيف‌الدينی لنكرانی (۱۲۸۷ - ۱۳۷۵ق) سالخوردگان و فرزندان و نوادگان شیخ، او را با چنین اوصافی یاد می‌کنند: شیخ عالمی پرهیزگار و باتقوی بود و به دقت تمام، از اعمال و رفتار خود مواظبت می‌کرد، مردی شب‌زنده‌دار و عابد بود و بسیار گریه می‌کرد دوست می‌داشت که با افرادی زیاد و یا مهمانان سرسفره بنشیند در راه خدا از چیزی نمی‌هراسید به‌رغم فشارهای موجود از هر وسیله و در هر فرصتی برای تبلیغ دین استفاده می‌کرد، روزی شیخ در خانه شخصی از اهالی ماساللی به نام جبرائیل مهمان بود. شیخ که برای چندمین‌بار در خانه فرد مذکور دعوت شده بود، همان افراد قبلی را به‌عنوان مدعو در آنجا دید، صاحب‌خانه را صدا زد و از او پرسید: که چرا افراد دیگر را به خانه خود دعوت نمی‌کنی؟ جبرائیل به شیخ پاسخ داد: برای آنکه آنان به واجبات دینی خود عمل نمی‌کنند و اهل نماز و روزه نیستند و بعضی از آن‌ها شراب‌خوارند، شیخ می‌فرمود: من همان‌ها را می‌خواهم این افراد متدین که بدون من هم به واجبات خود عمل می‌کنند من باید کاری کنم که آنهایی که اهل نماز و روزه نیستند نماز بخوانند و روزه بگیرند. شیخ ایمانی راسخ و توکلی استوار داشت، فردی خیر و درعین‌حال بسیار دل رحم و مهربان بود. نقل شده در زمانی که در روستای کاظم‌آباد ساکن بود روزی در مجلسی حضور داشت ناگهان مردی در حالی که دست دختر و پسر کوچکی را گرفته بود وارد مجلس شد و رو به شیخ کرد و گفت: این دو کودک پدر و مادرشان را از دست داده‌اند حال چه کنند؟ شیخ فرمود: پدر و مادرشان را از دست داده‌اند خدای ایشان را که از دست نداده‌اند، سپس سرپرستی کودکان یتیم را با کمک معتمدین مردم به عهده گرفت و آنها را بزرگ کرد و تربیت نمود تا به سروسامان رسیدند، مرحوم حاج امیراصلان نوه مرحوم شیخ اسدالله برای نگارنده (عادل مولایی) نقل کرد: ادامه دارد... 📘 منبع: فرزانگان قفقاز، عادل مولایی، ص ۹۸ و ۹۹. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 شهید لاجوردی و خطر منافقان انقلاب - ۷ ↩️ از حذف سیاسی به حذف فیزیکی 🖊 ۱۰. لاجوردی، چالش اصلی را در درونِ خودِ حاکمیّت تعریف می‌کند و معتقد است که نظام در حال ضربه‌خوردن از سوی کسانی است که نیروهای حاکمیّتی شمرده می‌شوند. دیگری‌های سال‌های آغازین انقلاب، به حاشیه رفته‌اند و اینک همان کسانی‌که «خودی» به شمار می‌آمدند، «غیرخودی» شده‌اند. آنچه که قرار بود به دست نیروهای معارض پدید آید، اینک به دست نیروهای سیاسیِ به‌ظاهر خودی، در حال انجام است. «چپ مذهبی»، همان لایۀ سیاسی است که به باور لاجوردی، اینک نقش معارض را ایفا می‌کند و در پی استحالۀ انقلاب است، اما آنچنان «نامحسوس» و «در لفافه» عمل می‌کند که همه، بی‌حس شده‌اند. چپ مذهبی که در آن دورۀ تاریخی، در قالب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صورت‌بندی شده بود، همان جریانی است که به درون قدرت سیاسی راه یافته، اما در جهت مخالف با غایات انقلاب حرکت می‌کند. لاجوردی در آن زمان، شواهد زیادی در اختیار نداشت و چه‌بسا چندان نمی‌توانست تحلیل خود را به دیگران اثبات کند، اما گذشت دهه‌ها و ظهورات ضدانقلابیِ چپ مذهبی، واقعیّت‌های مکتوم و مخفی را عیان کرد و پرده از چهرۀ چپ مذهبی فروافتاد. در این دهه‌ها، هر جا «جامعه» برانگیخته شده و دست به عصیان و آشوب زده، پای جریان چپ مذهبی در میان بوده است. جامعه به طور طبیعی، آرام و ملایم است و راه خویش را می‌رود، اما اینان از درون قدرت، تهییج و تحریک می‌کنند و جامعه را در برابر حاکمیّت می‌نشانند. حضور اینان در ساخت قدرت، یک بازی خطرناک و چالش‌برانگیز است که اگر به استحالۀ انقلاب نینجامد، دست‌کم باید گفت «اعتبار اجتماعیِ نظام» را تخریب می‌کند و در جامعه، شکاف‌ و بحران می‌آفریند. ۱۱. همچنان که در تحلیل لاجوردی آمده، مسألۀ اینان در «ریشه‌های فکری»‌شان است و نباید سطح منازعه را به سیاست محدود کرد. واقعیّت این است که جریان اصلاحات نسبت به اصالت‌های انقلاب، دچار چرخش و زاویۀ جدّی است و به‌هیچ‌رو، صلاحیّت حضور در حاکمیّت را ندارد. اگر این انقلاب، یک عالَم فکری و هویّتیِ جدید پدید آورد که در برابر غرب قرار دارد، نباید از نیروهایی در ساخت رسمیِ قدرت بهره گرفت که امتداد تفکّرِ تجدّدی به شمار می‌آیند و در نقطۀ مقابل تفکّر اصیلِ انقلابی قرار دارند. «التقاط»، تعبیری است که لاجوردی در مقام توصیف ماهیّت معرفتیِ اینان به کار می‌برد و به این واسطه نشان می‌دهد که چالش، چه اندازه مهلک و ویران‌گر است. نفوذ نیروهای التقاطی در درون قدرت سیاسی، انقلاب را دچار تلاطم‌ها و انحطاط‌های فکری و هویّتی می‌کند و این لطمه و صدمه، به جامعه نیز سرایت می‌کند و جامعه نیز گرفتار دگردیسی و واگرایی می‌شود. در عمل نیز چنین شد و تحوّلات ایدئولوژیک اینان - که بر لیبرالیسمِ شبه‌مذهبی دلالت داشت - به بخش‌های مهمی از جامعه نیز راه یافت و چرخش‌ها و پیچش‌های اجتماعی آفرید. از طرف دیگر، حضور و فعالیّت مستمر این جریان در قدرت سیاسی، این تهدید را بازتولید و تکثیر کرد و در سیری فزاینده، انقلاب با چالش‌های هویّتی در عرصۀ اجتماعی روبرو شد. روشن است که تداوم حیات اینان در ساخت رسمی، به معنی قفل‌شدگیِ هرچه بیشتر انقلاب به دست خویش است و به‌تدریج، راه‌های گذار و ایجاد تحوّل انقلابی نیز تنگ‌تر و دشوارتر خواهند. این نتیجۀ گشاده‌دستی نهادهای نظارتی نسبت به کسانی است که حداقل‌های هویّتی را نیز برای حضور در حاکمیّت دینی دارا نیستند، اما به بهانۀ مشارکت حداکثری، وجهِ «دینی» - یا همان اسلامِ انقلابی - به فراموشی سپرده می‌شود و «مردم‌سالاری»، اصل و اساس انگاشته می‌شود. ۱۲. مطالعۀ تاریخ دهۀ شصت نشان می‌دهد که لاجوردی، از فهم بسیار متمایز و خاصی برخوردار بوده که توانسته این اندازه پیشتر از زمان، حقایق مکتوم را دریابد و ماهیّت نیروهای چپ مذهبی را دریابد. او به دلیل همین درک سیاسیِ و تشخیصِ معرفتیِ پیش‌دستانه، تنها ماند و از ساختار سیاسی، کنار زده شد. لاجوردی، به عنوان یک مغز متفکّر که توان تحلیلیِ بی‌نظیری داشت و در اثر تجربه‌های عینی و مستقیم، جزئیّات و دقایق نیروها و جریان‌های سیاسی را می‌شناخت، یک سرمایۀ انسانیِ منحصربه‌فرد بود که دو بار از قدرت سیاسی کنار گذاشته شد. نهادهای نظام نسبت به او، وفادار و قدردان نبودند و در نهایت، «منافقان انقلاب»، او را به کام «منافقان خَلق» سوق دادند تا تیرهای کینه‌های قدیمی، بدنِ درهم‌شکسته‌اش را بشکافد. کدام نظام سیاسی، کسی همچون لاجوردی را بر صدر نمی‌نشاند و او را به روسری‌فروشی در بازار تهران روانه می‌کند؟! بی او، بازار حضور منافقانِ انقلاب در دولت‌های التقاطی، پُررونق شد. ادامه دارد... 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 رهبر جنبش اتحاد مسلمین آذربایجان (MBH)، حاج طالع باقرزاده خطاب به سران صهیونیستی الهام علی‌اف گفت: «مساجد را ویران کرده و حجاب را ممنوع کردید، ما از شما چه خواستیم؟ مساجد را ویران نکنید، حجاب را ممنوع نکنید! پس شما چه کردید؟! ما را تروریست نامیدید!!!» 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 ابراز هم‌دردی نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان به‌مناسبت حادثه معدن طبس: 🔻 با شنیدن خبر انفجار در معدن زغال‌سنگ در خراسان ایران بسیار متأثر شدم. عمیق‌ترین تسلیت‌هایم را به خانواده‌های قربانیان ابراز می‌کنم و امیدوارم مجروحان به سرعت بهبود یابند. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 ابراز هم‌دردی آرارات میرزویان، وزیر امور خارجه ارمنستان به‌مناسبت حادثه معدن طبس: 🔻 ارمنستان با شنیدن خبر دلخراش انفجار معدن زغال‌سنگ در خراسان ایران که به جان باختن ده‌ها نفر منجر شد، اعلام همبستگی می‌کند. با خانواده‌های داغ‌دار هم‌دردی می‌کنم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع دارم. 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 روز جهانی صلح!!! ✍ اثر هنرمند یمنی، 👇 🆔 ☫ @sardabir313
8.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 انقلاب اسلامی برای زبان مادری، آزادی خاصی به ارمغان آورد 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 توجیهات غیرمنطقی و بازهم نقش بی‌بدیل لابی‌های علی‌اف‌ در اخراج مجری شبکه افق 🔻جبلی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درخصوص بازگشت مجری مدافع وطن به برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق گفت حتماً ایشان هستند.(بازخواهد گشت) جبلی درعین‌حال برای توجیه کنار گذاشتن حسینی از مجری‌گری این برنامه شبکه افق بر این موضوع تأکید کرد که تمامی عوامل برنامه‌ساز و مجریان باید تابع سیاست‌گذاری متمرکزی باشند که در صداوسیما وجود دارد. رئیس صداوسیما نگفت که چه سیاست‌گذاری متمرکزی در صداوسیما درخصوص جمهوری آذربایجان وجود دارد که بر خودداری مجریان و برنامه‌سازان صداوسیما از پاسخ‌گویی به عناصر معاند جمهوری اسلامی ایران در باکو می‌شود؟ آیا اساساً سیاست‌گذاری متمرکزی در این خصوص وجود دارد یا اینکه باز هم مانند موارد پیشین مسئولان صداوسیما در پی هجوم و تماس‌های پی‌درپی عناصر لابی حکومت علی‌اف در ایران از جمله برخی سفرای سابق و اعتراض‌شان به دو جمله‌ای که حسینی در شبکه افق بیان کرد، مجبور به اعمال بی‌عدالتی و تنبیه ناعادلانه و غیرقانونی علیه مجری مدافع وطن اسلامی شده‌اند؟ بد نیست بدانید که آقایان سیاست‌گذاری خیلی وقت‌ها اسیر خدعه لابی‌های داخلی علی‌اف‌ می‌شوند و این لابی‌ها، روابط تجاری با خانواده‌های علی‌اف و پاشایف در باکو دارند و اسمش را هم منافع ملی گذاشته‌اند تا بدین‌وسیله منتقدین را در خفقان «تنش‌زایی» و «تهدید منافع ملی» قرار دهند!!! یک تلنگری به حضرات لازم است که آخه این چه نوع سیاست‌گذاری هستش که خودی‌ها را لال ولی نوکران صهیونیست‌ها را جری‌تر می‌کند؟! فتأملوا 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 تلاش ترک‌گرایان و غرب‌گرایان برای پنهان کردن ماهیت وهابی نیروهای مسلح داعشی درگیر شده در قوسار 🔻 غرب‌گرایان سعی دارند عناصر وهابی و داعشی درگیر شده با نیروهای وزارت کشور و وزارت امنیت جمهوری آذربایجان در شمال این کشور را تطهیر کنند! 🔹 در پی تلاش مرموز و خط‌دهی زیرپوستی عوامل حکومت لائیک و ضد شیعی حاکم بر جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه درگیری در قوسار در شمال جمهوری آذربایجان ناشی از نارضایتی برخی لزگی‌های ساکن این منطقه از افزایش قیمت‌ها و مشکلات معیشتی بوده است، برخی عناصر غرب‌گرا نیز این ادعا را محور تحلیل‌های خود درخصوص درگیری قوسار قرار داده‌اند و مدعی می‌شوند که این درگیری ناشی از ابراز نارضایتی قومی لزگی‌ها در شمال جمهوری آذربایجان بوده است. 🔸 ودادی اسکندرلی، مأمور عالی‌رتبه پیشین دادستانی جمهوری آذربایجان که سال‌هاست پس از فرار از باکو در اروپا زندگی و با حکومت خانوادگی علی‌اف مخالفت می‌کند، در سخنانی در کانال یوتیوبی "ماغارا تی‌وی"، درگیری وهابی‌ها با نیروهای وزارت کشور و نیروهای وزارت امنیت جمهوری آذربایجان در جنگل‌های منطقه قوسار را ناشی از نارضایتی لزگی‌های شمال جمهوری آذربایجان ارزیابی کرد. 🔸 ودادی اسکندرلی وهابی‌های فعال در شمال جمهوری آذربایجان را برادران لزگی و از دین‌داران جمهوری آذربایجان قلمداد کرد و گفت من سال‌ها پیش با "برادران جنگل" دیدار و گفتگو کرده‌ام!! 🔹 گفتنی است به‌علت پنهان‌کاری حکومت باکو و سانسور شدیدی که برای اخبار درگیری‌های اخیر نیروهای مسلح وهابی و داعشی با نیروهای وزارت کشور و امنیت جمهوری آذربایجان در منطقه قوسار اعمال کرده است، شایعات مختلف و متناقضی در این خصوص منتشر می‌شود و مانع معلوم شدن حقیقت این ماجرا برای عموم مردم می‌شود و حاشیه امنیتی را که برای وهابی‌ها در جمهوری آذربایجان وجود دارد، حفظ می‌کند! 🔸 گروه‌های مختلف وهابی و در رأس آن‌ها گروه تحت رهبری قامت سلیمانف در مسجد جمعه منطقه نریمانف باکو که وهابی‌ها آن‌را مسجد ابوبکر می‌نامند و سایر گروه و عناصر و مبلغان وهابی با استفاده از سیاست ضد شیعی حاکم بر جمهوری آذربایجان، برای خود حاشیه امن و حوزه فعالیت گسترده‌ای تعریف کرده‌اند و آزادانه و بدون هراس از برخوردهای خشن پلیس و وزارت امنیت جمهوری آذربایجان که در برخورد با فعالان شیعی مشاهده می‌شود، به فعالیت مشغول‌اند. 🔗 مرجع 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 حمایت از مجری شبکه افق 🔻پس از موضع‌گیری سید حسین حسینی علیه گستاخی شبکه باکو به‌طور ناباورانه ایشان از صدا و سیما کنار گذاشته شدند، برای همین کمپین حمایت از این مجری باغیرت به‌راه افتاده که نیاز به حمایت شما عزیزان دارد. 🖊شما هم برای ثبت امضا کلیک کنید 👇 https://farsnews.ir/Mandegar722/1726428578717897284 غیرتمندانه بالا را امضا کنید