هدایت شده از جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم بلند کردن دست امیرالمومنین علیه السلام به دست رسول خدا صلی الله علیه و آله.mp3
زمان:
حجم:
18.3M
#نشان_رسالت
#بخش_چهارم #بخش_پنجم
#خطبه_غدیر
#جامعه_اسلامی_دانشجویان
#دانشگاه_صنعتی_قم
📱مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید 👇🏻
پیج اینستاگرام|کانال بله|کانال تلگرام|کانال ایتا
آقا سلام به همه سروران سرو رشید
اصلا نمیدونم چرا یه چند وقتیه دستم نمیره سمت نوشتار
ولی یه چیز رو که مطمئن شدم توی این دوران رو میخوام بنویسم
البته شرح دادنش واقعا اندازه یه کتابه و من هم در موردش نمیتونم اظهار نظر کنم
اینطوری شده که الان توی هر بحثی یا توی تلوزیون همش میگن آهای مردم آمریکا ، شمارو بخاطر نفتتون میخواد
از نظر من این یه کوتاه نگری به کلان مسئلهی جنگ آمریکا با مردم ایرانه
درسته نفت چیز خوبیه ولی مطمئن باشین همش نفت نیست اصلا اگه فقط نفت بود آمریکا از خیرش میگذشت بهخدا؛ الان اینهمه نفت داره تو ونزوئلا ایرانو میخاد چیکار اصلا
حالا جواب اینکه آمریکا چرا با ایران دشمنی داره بمونه برای زمانی که یه مطالعهای داشته باشم و کامل توضیح بدم
البته خب همش شخصیه ممکنه اشتباه کنم
@sarverashid
و اینکه از این به بعد حرمت پیامرسان ایتا حفظ خواهد شد و دیگه خبری از حرف های خودمونی و دل نوشته و از اینجور چیزا نیست
اونا رو انتقال دادم به بخش تلگرام
با همین نشانیه اون کانال هم
@sarverashid
سلام
از اونجا که همه بلند شدن دارن تحلیل میکنن چرا من نه .
اولا که کاملا خوشبین هستم به آینده خیلی هم امیدوار
دوما که واقعا نمیدونم چرا وقتی هیچی از این توافق نامه نیومده خیلیا میگن خاک برسرتون با این مذاکره هاتون خب اول باید ببینیم اون تو چی نوشته شده بعدش
و بعد همه این ها واقعا شرم آوره که دارن به عباس عراقچی بی احترامی میکنن.
مطمئنم هیچ چیزی به معنای واقعی توافق اتفاق نخواهد افتاد فقط دو طرف به چندتا شروط پایبند میشوند تا بعد حالا چه بهتر که این شروط به نفع ماباشه که انشاالله هست
@sarverashid
سرو رشید
سلام از اونجا که همه بلند شدن دارن تحلیل میکنن چرا من نه . اولا که کاملا خوشبین هستم به آینده خیلی
و انگار داره میشه
ایران چیزی رو قرار نیست از دست بده
اورانیوم ها که داخل خاک موندن
حالا بقیهش رو باید ببینیم چه چیزهایی به دست آوردیم ، گویا ۱۲ میلیارد دلار در مرحله اول و رفع تحریم های نفتی و پتروشیمی خواهد بود
این در صورتیه که باید تنگه برای تجارت آزاد ایران به کل جهان مورد استفاده قرار بگیره .
اما هممون اینو میدونیم که آمریکا عمرا بخواد که ایران نفعی از ماجرا ببره پس شاید دوباره بزنه زیر میز
خب جای نگرانی نیست چون اگه این کارو بکنه ایندفعه ایران نیست که ضرر کنه
پس تعبیر من اینه که تا فرصت دیگه ای برای قمارجدید (ترور کردن احتمالی رهبر عزیز) پیدا نکنه مجبور بشه امتیازات رو بده
@sarverashid
خبرنگار خارجی: نظرت راجب هو کردن هوادارا موقع پخش سرود ملی چیه؟
رامین رضاییان: مسائل داخلی ایران به شما مربوط نیست، ما این مسئله رو خودمون حل میکنیم.
رامین تو کی انقدر عشق شدی 😂
@sarverashid
یک جایی دست مبارک امام حسن به دست اون حرومی نرسید
ولی دست پسرش تو صحرا به شمشیرشون رسید 💔💔
@sarverashid
Haj Meysam MotieeMiladHazratMasoumeh1398[03].mp3
زمان:
حجم:
9.5M
دستی نداری تا بگیرم از زمین پاشی
میشه دوباره باز علمدار حرم باشی
این بچه ها دیگه نمیخوان آب تورو میخوان
میشه براشون باز سقاشی
دریا تو دستاتو برادر
ممنون دستاتم علمدار
چشمات پر از خون شد عزیزم
دلتنگ چشماتم علمدار
@sarverashid
💔 شعر جانسوزی که حاج میثم مطیعی در شب تاسوعا در بیت رهبر شهید انقلاب قرائت کرد:
امشب بسی بیتاب و دلتنگ و ملولم
اشک است در این روضهها اذن دخولم
باران اشک ملتی میبارد اینجا
اندازهی یک عمر گریه دارد اینجا
اینجا تجلیگاه عشقی راستین بود
اینجا پناه مردم این سرزمین بود
اینجا زمینش مقتل جانهای پاک است
اینجا هزاران خاطره در زیر خاک است
یادآور ایام دیدار است اینجا
دلهای ما در زیر آوار است اینجا
آه ای حسینیه پر از گرد و غباری
تو بیشتر از ما گمانم بیقراری
آه ای حسینیه چرا قدت خمیده است؟
هر گوشه از تو جای پای یک شهید است
حتی همین ویرانهات احساس دارد
از خیمههای سوخته میراث دارد
آه ای حسینه بگو آقا کجا رفت
با پیکری خونین به سوی کربلا رفت
عطر زیارتنامه آید زین حوالی
عطر بنفسی انت و اهلی و مالی
در این فراز او حق مطلب را ادا کرد
اهل و عیال و مال و جانش را فدا کرد
وقت شهادت چفیه اش بر شانه اش بود
آن رهبری که قتلگاهش خانه اش بود
ای دل چه شد؟ ماندیم تنها و نمردیم
این سخت جانی کشت ما را و نمردیم
آقا سلام! آقای مظلومم کجایی
یک سر نمیخواهی به این روضه بیایی؟
داریم با داغ تو میجنگیم آقا
ساده بگویم آه دلتنگیم آقا
امشب در این روضه است چشمانم به راهت
جان میکنیم امشب کنار قتلگاهت
تو رفتی و دیگر سلامم بی جواب است
آقا ببین حال یتیمانت خراب است
در روز هجرانت چرا باید بمانیم؟
ما پیشمرگانت چرا باید بمانیم؟
رفتی و دنیا در نگاهم سرسری شد
دلهای ما بعد از تو بیت رهبری شد
جانهای ما از غصه لبریز است آقا
پیروزی بی تو غم انگیز است آقا
زخمی شده این سینه و رفته است طاقت
تازه پس از این جنگ ماییم و فراقت
ای روضه دار غربت جد غریبت
آنقدر گفتی تا شهادت شد نصیبت
سوگت نفسهای مرا محبوس کرده
خونت ولی این قوم را مبعوث کرده
نامت دلیل امتداد ملت ماست
مشت گره کرده نماد ملت ماست
هرچند احیا کرده است این مشت ما را
ای یار، تشییع تو خواهد کشت ما را
تشییع آقا؟ آه باور کردنی نیست
تشییع آقا؟ آه اصلا دیدنی نیست
باید که با این زخم بی مرهم بمیریم
ای کاش در تشییع تو ما هم بمیریم
این چشمهای خسته بر راه است برگرد
این روضههای بی تو جانکاه است برگرد
شبهای بعد از تو به دشواری سحر شد
امسال تاسوعا غم ما بیشتر شد
ای روضه خوان مقتل بخوان ماتم بگیریم
با گریه «ای اهل حرم» را دم بگیریم
امشب بخوان از ماتمی که بیکران است
اشک حسین بن علی (ع) بر او روان است
باید که از این غصهی بی حد بخوانی
از روضهی شرمندگی باید بخوانی
شرمندگی مشک از آب روانش
شرمندگی ساقی از لب تشنگانش
بر دامن صحرا علم خون گریه میکرد
از گریهی او مشک هم خون گریه میکرد
در خیمهی طفلان نوای آب آب است
این مشک نه، این شیشهی عمر رباب است
عباس از شرم سکینه خون جگر شد
وقتی حسین (ع) آمد بسی شرمندهتر شد
آنجا حسین (ع) از درد از کم طاقتی گفت
عباس را تا دید قلت حیلتی گفت
برخیز ای ماه به خون غلتیدهی من
اشک است اینکه میچکد از دیدهی من
برخیز ای پشت و پناه خواهرانم
راضی مشو اینگونه من تنها بمانم
آخر علمدار سپاهم را چه کردند؟
کو دستهایت؟ تکیهگاهم را چه کردند
باور ندارم آسمانم بر زمین ریخت
آن قد رعنا با عمود آهنین ریخت
برخیز با تو کودکانم را غمی نیست
برخیز و راهی شو، حرم را محرمی نیست
مگذار تنها خیمه را در بی پناهی
برخیز! امید نوامیس الهی
آری حسین (ع) از آخر این غم خبر داشت
تا خیمه بر میگشت و دستی بر کمر داشت
این صحنه خون بر دیدهی افلاک میکرد
با آستینش اشک خود را پاک میکرد
✍ شاعر: آقای محمد رسولی
☑️ @MeysamMotiee