eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/satsojen/3198 از زرنگی مایه😞😂 ~~~~~~~~~~ 🤡🤡🤡
https://eitaa.com/satsojen/3203 بله خداروشکر، ما نیز سلامتی دیگه چه خبر-؟ ~~~~~~~~~~ خب راستش دیروز زدم زیر گوش ساتسوجین... و اون مثل همیشه تحمل نکرد و خلاصه بعد از یه دعوای مفصل که اون پامو شکوند و منم لبشو پاره کردم بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم باهم هویج بستنی زدیم به بدن
سخت بود سوالت نمیدونم ~~~~~~~~~~~~~~ امممم خب چطوره بپرسم بیشتر به منطقت گوش میدید یا احساس ؟
https://eitaa.com/satsojen/3208 عا یا خدا... چه زندگی جالبی اخوی... منم بستنی.... هاعی، کار خاصی که این چند وقت کردم هیچی بوده... عا نه حالا که فک میکنم، سر سن بچه هام توی گپ بحث کردم ویس گرفتم زوزه کشیدم-(این آبرو برام نزاشت-) رول مافیا دارم شرکت میکنم و یه بحث گنده هم با ریون سر تشابه چشم من و کاردن داشتم... بلی، خانواده خوبن-؟ ~~~~~~~~~~~~~~ واییی چه باحال اون مافیا هه خفن به نظر میاد . تشابه چشم ؟ من مطمئنم تشابه چهره س بله خوبن سلام دارن
خب خبببب عامم درباره سوال دومیت من بیشتر به منطقم گوش میدم اکثرا(ولی به احساسم بیتوجهی نمیکنم اونم هست) صبر کن الان سوال اولی روهم میگم ~~~~~~~~~~~~~~ تشکر فراوان ولی آدم احساسی به نظر میای
https://eitaa.com/satsojen/3211 یهو دلم خواس ویس بدم تعریف کنم🤣 هنوز که گردنم نگرفتن ولی آره باحاله ...... تشابه چهره..؟ من؟ و کاردن؟ قیافه داغان من را با قیافه شاهزاده الفهیم؟ همون چشمم نتونستم ملتو راضی کنم شبیه نیس حالا چهره... یا خدا.... ~~~~~~~~~~ نه ببین من معتقدم تو از اون زیبا تری و اینکه مگه چیه آنقدر بزرگش کردی یه پادشاهه دیگه
https://eitaa.com/satsojen/3210 بستگی به موقعیت داره خیلی زیاد ~~~~~~~~~~~~~~ واقعا ؟ احساس سنگ بودن کردم
https://eitaa.com/satsojen/3210 صددرصد منطق... ~~~~~~~~~~~~~~ منم همینطورررررر
سوال اولی رو به نظر خودم اینه: من وقتی از کسی بدم بیاد (که اکثرا حس شیشمم درست میگه و طرف واقعا ادم خوبی نبوده) خیلی نسبت بهش بی رحم میشم(بیش از حد-) مثلا یهو دیدی به خاطر تلافی کارایی که برام کرده کاری کردم اشکش در بیاد:) البته بیشتر سعی میکنم با همه نهربون برخورد کنم ولی کافیه طرف فقط یه کوچولو پاشو از گلیمش دراز تر کنه و او موقعه که اون یکی روی منو میبینه🔪 ~~~~~~~~~~ واو جذابه ... خب یه ذره ... نه واقعا خیلی جذابهه
https://eitaa.com/satsojen/3214 چراا ~~~~~~~~~~ من همیشه بر اساس منطق و استدلال و نتیجه گیری هام تصمیم گرفتم
https://eitaa.com/satsojen/3214 منم🤣 ~~~~~~~~~~ هعییی🤡