سباستین من میخوام ۶:۳٠ پاشم فوتبالو بنگرم پس الان میرم لالا کنم که اون تایم لااقل مثل جنازه نباشم😀(احتمالا بین دو نیمه قراره بخوابم، شایدم از اول تا اخرش)
حیحی شب خوش تا فردا شب
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
اوکی شب بخیر
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
https://eitaa.com/satsojen/3307
who is اسکارلت-
چه بدانم خود دانی هر جور راحتی
نه نگران نباش امیلی کارت نداره که میخواد بیاد بغلت کنه دیگه(بعدشم موقع بغل یه چاقوی خوشگل...نه یه گل خوشگل تقدیمت میکنه)
پیام قبلی گفتم میرم بخوابم، پس من الان دارم تو خواب حرف میزنم😦
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
مگه رمان با هشتگ سباستین رو نخوندی ؟
عالییی🤡
وای تسخیر شدی آخرم کار خودتو کردییییی
عه سباستین هم رفت لالا
پس منم برم جدی جدی لالا
لالا لالایی -وای چی دارم میگم یا خدا
شب بخیر واگعی (من برم تسخیر شم)
#امیلی *تسخیر شده
~~~~~~~~~~~~~~
وای ببخشید بیهوش شدم دیشب .
https://eitaa.com/satsojen/3311
هی میخوام شروع کنم هی نمیشه🤡
دیگه لیست کردم نوشتمشون هروقت وقت بشه اینارو باید شروع کنم:
پسران خیابان ویدار
داستان سیلوانا
۳ تا داستان تو
و ادامه داستان الکس
اصلا وضعم عالی🤡
یوهاهاها تسخیر شدن کیف میدههه
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
که اینطور . تسخیر شدتو دوست دارم
https://eitaa.com/satsojen/3312
نه بابا اوکیه
من صب نیم ساعت، فقططط نیم ساعت دیرتر واسه فوتبال بیدارشدم و دقیقا تو همون ۳۰ دقیقه هم ما اونارو زدیم هم اونا مارو زدن🤡شانسم عالی(دلم میخواد داورو تیکه تیکه کنم🎀)
#امیلی
~~~~~~
منم همینطور مخصوصا اخرای بازی اینطوری بودم که عیثغژلن،هیژزمیخژلی