eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
94 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
10.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎥 سریال وایکینگ ها و پلورالیزم دینی ◾️در دهه‌ی هفتاد یکی از بحث های مهم در فضای نخبگانی، پرداختن به آثار روشنفکرانی همچون دکتر سروش بود. ▫️یکی از شبهات جنجالیِ دکتر سروش، مساله‌ی پلورالیزم دینی بوده است. ◾️پلورالیزم دینی یعنی تمام ادیان و مکاتب جهان، در جای خود صحیح بوده و چون ما هیچ معرفت یقینی نداریم، پس هر معرفتی از تک خدایی تا چندخدایی، از توحیدِ مطلق تا شرک جلی، همه برای پیروان خود صحیح بوده و آن ها را به سعادت می‌رساند. ✍️تحلیلگر: حجت الاسلام عرفان 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
📢 انجمن سواد رسانه طلاب با همکاری مجله عصر زنان و مدرسه فکرت برگزار می‌کند 💢سلسله گعده‌های کارگاهی تولید محتوای رسانه‌ای با موضوع: ◾️کنشگری فعال در رسانه با حضور: ▫️سرکار خانم معصومه قمقامی _ پژوهشگر و مدرس سواد رسانه ⏱ زمان: دوشنبه، 1 خردادماه 1402، ساعت 13:30 📍مکان: قم، خیابان بسیج، موسسه شناخت، استدیو فکرت 🔘برای حضور در گعده‌ها به آیدی @Mostafagoodarzi پیام دهید. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
🎥 آماده سازی استودیو فکرت برای برنامه تحلیل و اکران فیلم علفزار 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | 💠دوگانه حقیقت و احساس ▪️تحلیل وبررسی فیلم سینمایی علفزار با حضور: ▫️دکتر زهرا راد_ تحلیلگر سینما ▫️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس # سینما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
| 🎥فیلم سینمایی پول دیوانه ▪️در این فیلم سه زن که در یکی از ادارات بانک کار می کنند به پول های و اسکناس ها دسترسی پیدا می کنند و با سرقت بسیاری از آنها طی ماجراهایی به ثروت هنگفتی دست پیدا می کنند ▫️حلاوت و شیرینی ماجراهای که برای این سه زن و خانواده هایشان می افتد‌ باعث می شود به راحتی عذاب وجدان و تلخی مال حرام از ذائقه انسان برود؛ چه ساده مال حرام را تحصیل می کنند و با چه نشاطی بدست آوردن آن را جشن می گیرند. ▪️این مصداق کامل زندگی لیبرال است؛ به هیچ چیز مقید نباشی، نه خدا و معنویات، نه کشور و خانواده، و نه به خود و ماهیت انسانی، که آن را به همین راحتی در فیلم ها اینچنین شیرین و دلچسب نشان داده می شود. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
7.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | 💠دوگانه حقیقت و احساس ▪️تحلیل وبررسی فیلم سینمایی علفزار با حضور: ▫️دکتر زهرا راد_ تحلیلگر سینما ▫️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس # سینما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
صوت علفزار.mp3
27.12M
🎥 | 💠دوگانه حقیقت و احساس ▪️تحلیل وبررسی فیلم سینمایی علفزار با حضور: ▫️دکتر زهرا راد_ تحلیلگر سینما ▫️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس # سینما 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
🎥 | 💢سلسله گعده‌های کارگاهی تولید محتوای رسانه‌ای با مموضوع: ◾️کنشگری فعال در رسانه با حضور: ▫️سرکار خانم معصومه قمقامی _ پژوهشگر و مدرس سواد رسانه 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از دوستان کتاب
📗کتاب «سینمای قدسی» مجموعه بیانات رهبری درباره سینما منتشر شد ✍️کتاب «سینمای قدسی؛ سینمای طراز انقلاب اسلامی» شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از سال ۱۳۶۹ تا ۱۴۰۰ در هشت فصل شامل «سینما و رسالت سینماگر»، «سینمای دینی»، «سینما و روشنفکری»، «سینما و استعمار»، «سینما و انقلاب اسلامی»، «سینمای دفاع مقدس»، «فرم و محتوا» و «آسیب شناسی، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی» تنظیم شده است. 🖌در مقدمه این کتاب آمده است: با همه توصیه‌ها و سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیران سینمایی کشور بخصوص اهالی سینما و رسانه ملی هنوز آن اتفاق موردنظر نیفتاده است، گویا برخی از مدیران فرهنگی به وخامت اوضاع پی‌نبرده‌اند. آن هجمه فرهنگی که معظم‌له بارها و بارها نسبت به آن هشدار داده بودند، اکنون به ولنگاری فرهنگی رسیده است. 📚@dostaneketab
13.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎞 تعریف جنگ نرم در آمریکا 🎙دکتر اسماعیلی 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
7.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🎥سینمایی ابلق به دنبال زنِ گیشه‌ای ◾️نفس‌ها در سینه حبس شده بود و همه منتظر بودند که آیا راحله در مقابل جلال کوتاه می‌آید و تن به او می‌سپارد یا نه می ایستد و نماد زنی قدرتمند در این فیلم و سینما می‌شود؟ ▫️اما راحله در واکنش به تعرض و تجاوز جلال با چاقویی که در دست دارد رگ خود را می‌زند، اصلا به ذهن کسی خطور نمی‌کند که یک زن در چنین موقعیتی چنینی کاری کند، کدام آدمی در آن شرایط نفس گیر برای فراری دادن مهاجم رگش را می‌زند، به نظر بهترن راه فریاد کشیدن است؛ اما فقط اینجا نسیت و در سکانس پایانی هم دلیلی برای کتمان این واقعه و به گردن گرفتن اصل ماجرا توسط راحله را نمی‌توان هضم کرد و در این اثر منطق روایی خوبی حکم فرما نیست. ◼️گذشته از اشکالات فرمی که در ابلق به چشم می‌خورد، اشکال انتقال پیام هم بر این فیلم وارد است و سازنده می‌خواهد با جلوه‌های بصری مفهوم و پیام فیلم را به خورد مخاطب دهد، اما بازهم این مفهوم مخیله بیننده را آزار می‌دهد؛ گویا می‌خواهد به اصرار بگوید زنان جامعه مورد تعرض مردان موزی موش صفت هستند و کسی از حقوق آنان دفاع نمی‌کند. ▫️به نظر بحث زنان نه تنها در سینمای غرب موضوعی جذاب برای جذب مشتری و تماشاچی است، بلکه در سینمای ایران هم با استفاده از تحقیر زنان و علم کردن حقوق به ظاهر پایمال شده آنان این بازار داغ و مورد توجه است، بازاری که پیامدی جز تخریب هویت زن و جایگاه اثرگذار او در جامعه چیزی به دنبال ندارد. ✍️سلمان ایرانمنش 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh