کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿تربچه خانوم اکور پکوری (که حس میکنم خیلی گوگولی هستییییی)
بیا باهم بیشتر اشناشیم
زینب هستم معروف به #عوا_سلام (اینجانب چون # بهتری به ذهنم نمی رسید فعلا اینگونه معرفی می شود )
در متوسطه دوم به بالا می تحصیلم
فیلم های کره ای و انیمیشن های کمدی بیشتر توی لیستم هستن و البته هر فیلمی که وایب زندگی روزمره و ارامش داشته باشه
با نقاشی و خوابیدن احساس خوشحالی میکنم
همچنین از اون دسته ادم هایی هستم که پرخوری عصبی دارن
پس هروقت عصبی شدم فقط برام خوراکی بخرید
خلاصه امید وارم کامل باشه شما هم بگیدددد
~~
چقدر پیام خوشحالکنندهای بود😭🪴✨ کاش میتونستم چالش راه بندازم همتون یه پیام اینشکلی بفرستید باهم آشنا بشویم گیلیگیلییی
خب بنده تربچه میباشم و بنده نیز در مقطع تحصیلی متوسطه دوم قرار دارم
خوندن چیزای مختلف رو دوست میدارم ولی اینجا بیشتر از چیزایی که میبینیم میفرستم و از لحاظ سرگرمیهای دیدنی سختگیری خاصی ندارم درنتیجه انیمه، انیمیشن، سریالهای کرهای چینی و ژاپنی میبینم بهصورت معمول ولی اگه چیز خوبی گیر بیارم چیزای دیگه هم میبینم، بهطور کلی چیزایی که روزمره و بهصورت کلی شاید خستهکننده ان رو بیشتر دوست دارم.
تقریبا هرچیز کوچک و بزرگی میتونه خوشحالم کنه و اگه واقعا چیزی پیدا نشه اونلحظه و تو تاریکی مطلق باشم یاداشت موارد خوشحالکنندهم رو کاملتر میکنم و با یادآوریشون آرامش میگیرم
درنتیجه لازم نیست تلاش خاصی بهخرج داده بشه در حالت معمولی به سادگی شاد و ذوقزده میشم =))
از ۴۴ شدهایم ۵۰ نفر. راستش را بگویم دلم نمیخواهد کسی فکر کند به عمد او را حذف نموده ام، درنتیجه گاهی عمومی میکنم اینجا را، اما حالا ۶ نفر جدید اینجایند و من هیچ ایدهای ندارم از اینکه قرار است یک کوکوی خاکخورده گوشهی ایتایشان باشم یا خیر.
اینجا درمورد خودم مطمئن نیستم، بهقول جامعه شناسی اصلا "ظرفیت جهانی شدن" ندارم.
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
از ۴۴ شدهایم ۵۰ نفر. راستش را بگویم دلم نمیخواهد کسی فکر کند به عمد او را حذف نموده ام، درنتیجه گاه
خاک نمیخوره دخترم. من ثانیه به ثانیه گردگیری میکنم برات😔🍓
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿کتاب اژدهایی با قلب شکلاتی رو خوندی؟نشر پرتقال ( ╹▽╹ )
~~
نهه نخوندم چطورههه؟(.❛ ᴗ ❛.)
کوکو سیبزَمَنی و تربچه
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_bzroaq&btn=تُربَچه.(ساواکو) https://abzarek.ir/ser
✿https://eitaa.com/sawaku/7473 جالبهههه. دربارهی یه اژدهاست که نوجوونه و خانوادهاش نمیذارن از غارشون خارج بشه ولی یه روز میره بیرون و اتفاقی یه شکلات جادویی میخوره و تبدیل به انسان میشهههه و میره تا پیش انسان ها زندگی کنههه(・∀・)
باحال بود خیلییی بعضی از جاها نمیدونم چرا شخصیت دختره من رو یاد تربچهگلی میانداخت(TT)✨✨✨
~~
خب خیلی جدی خوش به حال من😭🌼 ذوق هستم با مقداری تربچه چون خیلیوقت بود کسی با شخصیتی یادم نمیفتاددد، نکته خیلی خوبش اینه که کمتر از یهماه دیگه اشتراکم تموم میشه ولی مهم الانه که دارمش و میتونم بخونم کتابشووو