16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوزش شبکه منوتو از حضور حماسی مردم در میادین:
🔺کاری کنید خیابانها را رها کنند؛ اینها ولکنِ میادین و خیابانها نیستند! داریم دیوانه میشویم.
🔺تو رو خدا به «نتانیاهوی بزرگوار» بگویید ما را از دست اینها نجات بدهد؛ داریم روانی میشویم! اگر میخواهد زیرساختها را بزند، بزند، فقط اینها را بمباران کند.
🔺چرا اسرائیلیها بمیرند؟ باید این مردم بمیرند!
@sebastin🇮🇷
🇺🇸🇮🇷 ترامپ خطاب به وال استریت ژورنال درباره ایران:
اگر آنها از این مرحله عبور نکنند... آنها تمام نیروگاهها و تمام نیروگاههای دیگر را در کل کشور از دست خواهند داد.
اگر تا سهشنبه شب کاری نکنند، هیچ نیروگاهی نخواهند داشت و هیچ پلی هم پابرجا نخواهد ماند.
اگر خوش شانس باشند، بازسازی آن کشور 20 سال طول خواهد کشید. اگر کشوری داشته باشند.
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
🇺🇸🇮🇷 ترامپ خطاب به وال استریت ژورنال درباره ایران: اگر آنها از این مرحله عبور نکنند... آنها تمام
💢
رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است که مهلت ایران اکنون سهشنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا است.
مهلت اولیه دوشنبه ساعت ۸ شب بود، اما به سهشنبه منتقل شده است.
@mahdi_talks
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
💢 رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است که مهلت ایران اکنون سهشنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا است. مه
اراک راوید به نقل از پست ترامپ تو تروث: مهلت ایران برای توافق ۲۴ ساعت دیگه هم تمدید شده.
@sebastin🇮🇷
⁉️میدونید قضیه این عکس چیه؟!
⚠️ این تصویر جمجمه ی هزاران بوفالوی کشته شده توسط آمریکاییها در قرن نوزده میلادی است. کشتار بی رویهی گلههای بوفالو توسط ارتش #آمریکا به هدف گرسنه نگه داشتن #سرخپوستان یعنی ساکنان اصلی سرزمین در قرن ۱۹ میلادی صورت میگرفت. اشغالگران #اروپایی سیاستهای گوناگونی را برای از بین بردن بومیان در پی گرفتند از جمله کشتار کامل قبایل حتى انتشار بیماریهای خطرناک میان آنها هم ابا نکردند. هم اکنون تعداد #سرخپوستهای باقی مانده در آمریکا تنها ۴ میلیون و صد هزار تن برآورد میشود که او نیم درصد از ساکنان این کشور را شامل میشود
✍ در نظر داشته باشید با چنین افرادی مذاکره کردن فقط از موضع قدرت امکان پذیر هست...
#ازتبیین_تا_قیام
@sebastin🇮🇷
یه نماز استغاثهٔ دسته جمعی خوندیم، به نگاه حضرت، به واسطهٔ سقوط یه جنگنده، شکستی به دشمن تحمیل شد که نفهمید چطور جمعش کنه.
چی شد که فکر کردیم این موشکها و سامانههای ماست که میدانداری میکنه؟ حواسمون از اصل متن به پاورقی پرت نشه.
دعا مهمترین سلاح شیعهست.
رادیات
@sebastin🇮🇷
این فرشته کوچولوی پرچم بدست رو هم ترند نکنیم؟؟🙂
ای فدای اون لبخندت😂🇮🇷
#نشر_حداکثری
#کپی_حلال
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
این فرشته کوچولوی پرچم بدست رو هم ترند نکنیم؟؟🙂 ای فدای اون لبخندت😂🇮🇷 #نشر_حداکثری #کپی_حلال @seb
رفقا هر رسانه یا کانالی دارید
بفرستید تا ترند بشه و همه ببینن🙌