💢فوری
سخنگوی قرارگاه خاتمالانبیا از عقد قرارداد با شرکت تسلیحاتی مهرام و سس موشکی دلپذیر خبر داد.
@sebastin🇮🇷
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس زخم هامان چه؟
سس از میان آنها وارد میشود...
پ.ن: بح بح چه استقبالی
استقبال از سس باسس🤣🤣
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
وقتی روی سس خرسی، سس خرسی میریزن: f(f(x)) @sebastin🇮🇷
یاد سس خرسی ساندویچی کثیف سر کوچه میفتم، همیشه خدا یه ذره از سسش مالیده به دورش و سرش.
@sebastin🇮🇷
تصور اینکه پزشک رفته باشه بالای سر چاهزاده
عینکشو بزنه،انگشت بکشه روی گردن شاهزاده بذاره دهنش مزهمزه کنه بگه چیزی نیست سسه داره دیوونم میکنه.
@sebastin🇮🇷
حمومای برلین توجیهن؟؟؟
آب آلمان اگه نتونه شاهزاده رو از سُس تفکیک کنه کلا همه رو میشوره میبره تو چاه
فریدون مشیرکاکائویی
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
شبکه ی اینترنشنال استفاده از کلمه ی سس رو ممنوع اعلام کرد : @sebastin🇮🇷
وقتی اینترنشنال به سس میگه ماده رنگی
انتظار داری دربارهی ۴۰ هزار نفر جاویدنام راستشو بگه؟
@sebastin🇮🇷
اون برلین بود روت سس قرمز ریختن.
ایران بود یه سری داستانهای متفاوت اتفاق میافتاد و یچیزایی روت میریختیم که... حالا زشته بعداً بهت توضیح میدیم 🌚😂
@sebastin🇮🇷
یهجوری فاز گرفته که چگوارا الان از تو قبر بلند میشه میگه داداش حالا کوتاه بیا تو هم، یه سس بود.
@sebastin🇮🇷
این کار رو کردن که بگن خیلی خودشو اذیت نکنه بره پشت شیشه ضد گلوله
ته سو قصد به این یارو سس ریختنه
@sebastin🇮🇷
گلزارفر مسخرهت نمیکنم اینجا
میترسم خدا قهرش بگیره بچهم مثل تو عقب مانده بشه.
@sebastin🇮🇷