ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
وقتی روی سس خرسی، سس خرسی میریزن: f(f(x)) @sebastin🇮🇷
یاد سس خرسی ساندویچی کثیف سر کوچه میفتم، همیشه خدا یه ذره از سسش مالیده به دورش و سرش.
@sebastin🇮🇷
تصور اینکه پزشک رفته باشه بالای سر چاهزاده
عینکشو بزنه،انگشت بکشه روی گردن شاهزاده بذاره دهنش مزهمزه کنه بگه چیزی نیست سسه داره دیوونم میکنه.
@sebastin🇮🇷
حمومای برلین توجیهن؟؟؟
آب آلمان اگه نتونه شاهزاده رو از سُس تفکیک کنه کلا همه رو میشوره میبره تو چاه
فریدون مشیرکاکائویی
@sebastin🇮🇷
ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
شبکه ی اینترنشنال استفاده از کلمه ی سس رو ممنوع اعلام کرد : @sebastin🇮🇷
وقتی اینترنشنال به سس میگه ماده رنگی
انتظار داری دربارهی ۴۰ هزار نفر جاویدنام راستشو بگه؟
@sebastin🇮🇷
اون برلین بود روت سس قرمز ریختن.
ایران بود یه سری داستانهای متفاوت اتفاق میافتاد و یچیزایی روت میریختیم که... حالا زشته بعداً بهت توضیح میدیم 🌚😂
@sebastin🇮🇷
یهجوری فاز گرفته که چگوارا الان از تو قبر بلند میشه میگه داداش حالا کوتاه بیا تو هم، یه سس بود.
@sebastin🇮🇷
این کار رو کردن که بگن خیلی خودشو اذیت نکنه بره پشت شیشه ضد گلوله
ته سو قصد به این یارو سس ریختنه
@sebastin🇮🇷
گلزارفر مسخرهت نمیکنم اینجا
میترسم خدا قهرش بگیره بچهم مثل تو عقب مانده بشه.
@sebastin🇮🇷
پس یادداشت کنیم:
اونی که رو شازده سس بریزه تروریسته ولی اونی که از پشت بوم روی مامور امنیتی قانونی یه کشور بلوک پرت کنه و باعث کشته شدن مامور بشه یه معترضه که واسه حقوق اولیه زندگیش اعتراض کرده
_اتاق66
@sebastin🇮🇷