💢آیت الله سیدمحمدباقر خرازی :
♦️هشدار به مومنین و اخطاربه مذاکره کنندگان !!!
🔻با صراحت می گویم کوچکترین تعلل در تداوم جنگ و گرفتار شدن در دام هرگونه مذاکره ولو با باج های فراوان غرب در آینده نزدیک جنگی را پدید می آورد که تمام استراتژی ها و تاکتیک های موفق فعلی در آن دیگر کارآمد نیست و با خونریزی های بیشتر و وحشیانه تر ادامه مییابد.
✍همین اشتباه در جریان جنگ فتحالمبین و فتح خرمشهر اتفاق افتاد بطوری که در حالی میتوانستیم جنگ را تا تصرف بغداد با پیروزی تمامکنیم و امام نیز بر این خط مشی اصرار داشت ولی سیاست بازان مرعوب و تنبل و بلکه خائن نگذاشتند و نتیجه اش آن شد که از آن عملیات به بعد در تمامی جنگ های بعدی موفق نبود و در نهایت جام زهر به امام خورانده شد.
🔻هر کسی از مذاکره سخن بگویید و مانع از تداوم جنگ و بلکه مانع از تهاجمزمینیبه کشورهای منطقه تا رسیدن به اسرائیل بشود، یا نادان است یا خائن و یا مرعوب شده...
🔻از همگان می خواهم این پیام را به تمام کانالها و مردم و بخصوص در خیابانها برسانند تا مانع از موفقیت این توطئه بخصوص توسط جریان کودتا شوند!
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha