#چهره_روز
🔺بازی تکمیلی #نوید_پورفرج با نقش «امیر» در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» فیلمی از #هومن_سیدی ، ره صدساله این بازیگر را بسیار کوتاهتر از حد تصور کرد.
🔺️ او در فیلم #زالاوا در نقش اصلی استوار مسعود احمدی ظاهر شد. فیلمی از ژانر پلیسی که اتفاقاً پورفرج پیشینه بازی در این ژانر را با نقش «عباسی» در مجموعه تلویزیونی «دیوار» داشت. سریالی که در دهه 90 به کارگردانی سیروس مقدم روی آنتن شبکه یک سیما رفت. صد البته که «عباسی» این مجموعه با «استوار احمدی» زالاوا در هیچ وجه قابل قیاس نیست، که این هم نشات گرفته از توانمندی بازیگر است.
🔺 یک سال پس از حضور در سریال دیوار، او در مجموعه تلویزیونی #مادرانه به کارگردانی جواد افشار را هم تجربه کرد تا نام او کنار بازیگران مطرحی مانند مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی و شقایق فراهانی قرار بگیرد.
🔺فیلم #مغز_استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی نقطه عطف دیگری در کارنامه حرفهای پورفرج محسوب میشود. داستانی متفاوت و پرتعلیق با موتیفهای اجتماعی که پورفرج را کنار چند ستاره نامآشنای سینمای ایران قرار داد.
🔺️ نوید پورفرج دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد پرند است و برخی او را پدیده سینمای ایران مینامند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
هانیه توسلی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
ميدوني دو تا شمش چقدر مي ارزه؟
رونمايي از تيزر "شب طلايي" به كارگرداني يوسف حاتمي كيا
"شب طلايي" از چهارشنبه ٢٦ مرداد در سينماهاي سراسر كشور
ساخت تيزر: روح الله موحدي
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فتوشات زیبای الهام حمیدی
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگو با امین ثالث که تصاویر و ویدئوهایش در دسته عزاداری محرم در فضای مجازی به عنوان «بدل جانی دپ» منتشر شد
انتشار آن ویدئوها برنامه ریزی شده نبود و هدفم این نیست که بدل جانی دپ باشم، من را به عنوان بدل این بازیگر هالیوودی معرفی نکنید.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
چرا نمایش هیدن را باید دید !!!!!
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
چرا نمایش هیدن را باید دید !!!!! 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOi
گزارش صبا، در این یادداشت آمده است:
نمایش حرف و ایده ارزشمندی دارد:
«من اگر نبینم، تو حق داری که خیانت کنی؟»
داستانِ نمایش درباره زن نابینایی است که احساس میکند همسرش در خانه او، و بر روی تختخواب او، به او خیانت میکند؛ فقط با این پندار و گمان که زن نمیبیند. ایدهی نابی که در متن و در اجرا به بار نشسته و مخاطب را با خود همراه میکند.
در اینجا زن، به مثابه جنسیت «قربانی» نیست. زیرا نمایش داعیهی فمینیسم بودن را ندارد. (که اگر هم داشته باشد، اشکالی ندارد.) در نمایش «هیدن» «انسان» قربانیِ بیاخلاقی و تباهی بیمرز جامعهای است که میتواند ایرانِ امروز یا هر جای دیگری بر روی کرهی زمین باشد.
نمایشنامههای بزرگ با تمهای بزرگ، چون از انسان و درد و رنج او سخن میگویند، مؤثر و جاودانه باقی میمانند. وقتی هنرمند به معنای خالق، به شکوه و دیالکتیکِ تنهایی دست یافت، آنگاه که دشواری وظیفه را فهم کرد، رنج دانایی را دریافت، بزرگ خواهد اندیشید، و سخنش از مرزها و جغرافیای بوم و دیارش گذر خواهد کرد. هیدن، چون از انسان میگوید بیاینکه ادعای عجیب و غریبی داشته باشد، در ذهن و جان مخاطب جای میگیرد، و دیوارِ تنبلیِ ذاتیِ «مطالعه نکردن» و «نیاندیشیدنِ» این روزهای جامعهی ما را فرو میریزد.
تئاتر و هنر نمایش، هنری دشوار و گران است، زیرا گذشته از فلسفه، ادبیات، جامعهشناسی و روانشناسی، تقریبن همهی هنرهای نقاشی، معماری، موسیقی، رقص، شعر و سینما را در دل خود جای داده است. هنرمند تئاتر نسبت به نارساییها، بیعدالتیها و تباهیهای جامعهی خود دلآگاه است. او وجدان بیدار جامعه است.
آینهای تمامنما را در مقابل دیدگانِ حکومتها و دولتها قرار میدهد تا به جبران و رفع کمبودها بشتابند. (افسوس که دولتمردان ما بینندهی این هنر آگاهیبخش، فرهیخته و بزرگ نیستند!) هنرمندان نمایش هیدن، همسان و هماهنگ با هم، اثری مسئلهمند و فکور را بر صحنه جاری و ساری ساختهاند که تحسین مخاطب را برمیانگیزد.
فرم و محتوا همسو و همگام با هم پیش میروند. کوروش شاهونه، پس از اجرای موفق نمایش «مانستر» اینبار تجربهی درخشانِ دیگری را به نمایش میگذارد. او به نگاه و فرمِ ویژهی خود دست یافته که نوید خلق آثاری درخشان را برای آیندهی تئاتر ایران میدهد.
انتخاب هوشمندانهی متن، طراحی کارگردانی، انتخاب و هدایت بازیگران، رنگ و نور، صحنه و لباس، استفاده از تصویر و فیلم نشان از دقت نظر بالای او دارد. (البته در افکت و موسیقی لاینقطع و گاه صدای بلند آن که گوش مخاطب را آزار میدهد شاید کمی زیادهروی شده باشد).
خوشحالم که نسل تازهنفس، باسواد، خلاق و جوان تئاتر به تمرین زیاد، تحقیق و پژوهش اهمیت میدهند تا مبادا این سیاستِ ابلهانهی «یکماه تمرین، یکماه اجرا» هنرِ نمایش را ساده و ارزان جلوه دهد.
بازیگران نمایش هیدن، بر صحنه جادو میکنند. حمید رحیمی و ریحانه رضی بینظیرند. ریحانه رضی بعد از بازی درخشانش در نمایش «مانستر» ثابت کرد که بازیگر نقشهای استثنایی و دشوار است. آنها هرشب خود را بر مسلخ صحنه قربانی میکنند تا بازیگری کار هر سادهانگاری نباشد. عطا عمرانی، با بیان و بدنی منعطف و ذهنی خلاق بر صحنه سلطنت میکند.
امیدوارم بیشتر از این شاهد هنرنمایی این سرمایهی بازیگری تئاترمان باشیم. دیگر عزیزان آیت بیغم، فرناز حسینمردی و مبینا هداوندخانی در ایفای نقشهایشان موفق و ارزنده عمل میکنند.
طراحی صحنه، لباس و طراحی نور از دیگر امکانات خلاقانهی نمایش هیدن است.
و به سجاد افشاریان برای تهیهکنندگی این نمایش تبریک میگویم.
در پایان امیدوارم آیندهای روشن برای نسل جوان تئاتر رقم بخورد. جوانان ما شایستهی بهترینها هستند
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
به گزارش صبا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با جمعی از معاونان و مدیرانش در وزارتخانه در نشستی صمیمی با خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه شرکت کرد و به پرسشها و مطالبات آنها درباره حمایت از خبرنگاران، شفافسازی در فضای فرهنگ و هنر و همچنین موضوعات مرتبط با سینما، تئاتر، موسیقی و تجسمی و همچنین وضعیت هنرمندان و احکام صادره برای آنها پاسخ گفت.
اسماعیلی در ابتدای سخنانش خطاب به خبرنگاران رسانهها در حوزههای «فرهنگ و هنر» و «دولت»، گفت: هیچگاه از حضور در جمع شما ملول نمیشوم. پاسخگویی به خبرنگاران احترام به کار مقدسی است که شما انجام میدهید و این کمترین کاری است که یک مسئول باید انجام دهد؛ مسئولی که از نامش معلوم است یعنی محل سوال و پاسخگویی و ما این فرصت را داریم که پاسخگوی کارهایمان باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یادآور شد: من هیچ تجربه تلخی با اصحاب رسانه نداشتهام؛ همانطور که دوستان اشاره کردند ما همیشه جلسات خوبی داشتیم. شاید در یک زمان نقدهایی اتفاق بیفتد، اما در کل همه خبرنگارانی که با آنها سروکار دارم، از بهترین دوستان فرهنگی و هنری من هستند و همه دوستان خبرنگار از رسانههای مختلف و گرایشهای گوناگون، برای من قابل احترام هستند. فرقی ندارد برایم اصلاحطلب یا هر گزایش فکری دیگر. چون گرایش برای من مساله نیست. خبرنگاری شغل مقدس و کار سختی است که شاید شئونات آنها از سوی برخی نهادها آنطور که باید رعایت نمیشود و ما هم از این بابت شرمنده هستیم اما به هرحال میخواستم حس خودم را نسبت به کار بسیار خوب شما عرض کنم.
او در ادامه با تاکید بر اینکه بسیاری از وعدههایی که در مدت وزارتش اعلام کرده، در این مدت عملی شده است، در این زمینه خاطرنشان کرد: وقتی کار را شروع کردم، یک برنامه اقدام در قالب حدود ۱۲۴ بند در سایتمان منتشر کردیم. اگر از من بپرسید که آقای اسماعیلی به چه میزان برنامهتان تحقق پیدا کرد، شاید شما بگویید من خودشیفتهام، اما باید بگویم حدود ۸۵ یا ۹۰ درصد از برنامههایمان بدون اغراق محقق شده است
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
هدایت شده از 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
این آقا با این سر و وضع ناراحت کننده واقعا “حسام نواب صفوی” است 😔😔
⚫️جــزئــیــات کــامــل😔👇
https://eitaa.com/joinchat/747241865C9efa760084
https://eitaa.com/joinchat/747241865C9efa760084
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
هدایت شده از 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🍟بهترین و خوشمزه ترین کانال🤤
💦موکبانگ های ایرانی و خارجی🍱
😻دخترا بزن رو لینک پایین😋👇
🌶https://eitaa.com/joinchat/3147432329C8a45536a0c
🍟https://eitaa.com/joinchat/3147432329C8a45536a0c
آقایون وارد نشید لطفا🤬⛔️
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
به گزارش خبرنگار سینما صبا، نشست اهالی رسانه با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مثابه یک دورهماییِ صمیمانه و البته به موقع بود که یک هفته پس از روز خبرنگار برگزار شد. رسالت نشست ساده و مشخص بود. اما لایههای درونی قصه طول و درازیست که در یک یا چند نشست نمیگنجد. علی ای حال صحبتها، پرسشها و مهمتر از همه دغدغههای اهالی رسانه پیش روی وزیر فرهنگ مطرح شد. دغدغههایی که هر کدام با لحن متفاوت اما هدفی مشخص و مشترک بیان میشدند. اساسا یکی از اتفاقات جالب این نشست همین امر بود. همین وحدت. همین نیاز مشترک که در هر تریبون از جانب خبرنگاران و اهالی رسانه تکرار میشد. وضعیت معیشت و امنیت شغلی. خبرنگاران هرکدام در فرصت کوتاهی که برای صحبت کردن داشتند -با صداقتی خالصانه- پس از تشکر از وزیر به حقوقِ حداقلی خبرنگاران و ترس آنها از تزلزل و عدم پایداری جایگاهشان در هر خبرگزاری یا روزنامه میگفتند. حتی یکی از اهالی مطبوعات به قصه زندگیاش و مشکلاتی که برای اجاره خانه داشت گفت. این صداقت باعث شد تا دکتر اسماعیلی مقابله به مثل کرده و پاسخهایی درخور توجه بدهد.
وزیر فرهنگ با تخمین اعداد و ارقام به اهالی رسانه اطمینان داد که اوضاع رو به بهبودی و رشد است. او به محتویات دغدغههای معیشتی از جمله بیمه و حقوق بازنشستگی نیز اشاره کرد و گفت: از شروع کار دولت تاکنون تعداد بیمهشدگان از ۴۵۰۰ به ۸۱۰۰ نفر رسیده است. یعنی تعداد آنها نزدیک به دو برابر شده است! وزیر در میانه اعداد و ارقام و پاسخها به معاونین خود، وظایفشان و تلاشهایی که در زمینه فرهنگ اسلامی کردهاندژ اشاره میکرد. البته در مواقعی آنها را مورد سرزنش و انتقاد قرار میداد. همین امر باعث نزدیکی بیشتر وزیر با خبرنگاران شده بود.
پرسشهای متداول بر حسب رویکرد هر خبرگزاری و روزنامه بیان میشد، اما همانطور که گفته شد، وحدت و وجه مشترک اغلب رسانهها باعث شد تا وزیر چندین و چند بار به معضلات معیشتی خبرنگاران اشاره کرد و پاسخی برای آن داشته باشد. پاسخی که امیدوارکننده است. پاسخی که میتواند قشر امیدوار خبرنگاران را بیشتر از همیشه امیدوار کند
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
هدایت شده از 🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
دیشب نصفه شبی پسرم گیر داد گفت من همین الان #پفک میخوام😒😑
منم سریع دست به کار شدم😅😍
براش #پفک خونگی درست کردم👌
بهتر از #پفک های بیرون😂🧂
دستورش اینجا هست👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4217503956Ce878ef7c72
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
به نظر میرسد سینمای ایران دوران تازهای را آغاز کرده است. در سالهای اخیر برخی از سینماگران در طول یک سال، دو یا سه فیلم را مقابل دوربین بردهاند که گاهی اوقات به صورت همزمان شاهد دو اثر از آنها در سبد اکران بودهایم! روندی که در سینمای پس از انقلاب بی سابقه است. البته نمونههایی از این دست در سینمای پیش از انقلاب وجود داشته است. به عنوان مثال فیلمسازی چون زندهیاد رضا صفایی، از فیلمسازان پرکار آن دوران، در طول یک سال حتی شش فیلم هم ساخته است! و عجیب تر آنکه با تقسیم روزهای هفته، هم زمان در کارگردانی سه فیلم مشارکت داشته است! بعید نیست در دوران سیطره فیلمهای کمدی در سینمای امروز ایران و با نفوذی که تهیه کنندگان بخش خصوصی در ساخت و اکران آثار پیدا کردهاند، باز هم شاهد چنین اتفاقی باشیم. مسئلهای که البته در آن، از منظر هنری و زیباییشناسی و همچنین تربیت سلیقه و نگاه مخاطبان سینما، فضیلتی را نمیتوان یافت.
برای بررسی علت این موضوع شاید نگاهی به تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب، بتواند تا حدی راهگشا باشد. در سالهای ابتدایی دهه شصت و با تغییراتی که در سطح حاکمیتی اتفاق افتاد، نهادهای متولی سینما به فکر هدایت و ریل گذاری سینما افتادند. در آن مقطع، در کنار ساخت آثار معنا گرا و دارای مخاطب خاص، ساخت فیلمهایی در ژانر ملودرام برای مخاطبان عام سینما مورد توجه قرار گرفت. در سالهای میانی دهه شصت، ساخت آثار اکشن با محوریت چند بازیگر مطرح آن زمان، نبض جریان اصلی سینمای ایران را به دست گرفت و پس از آن، ساخت آثار کمدی مورد توجه جدی سینماگران قرار گرفت. در دوران اصلاحات نیز، فراهم آمدن نسبی فضای گفت و گو نقد، سبب ساخته شدن آثار اجتماعی شد و فیلمسازان متعددی کوشیدند بدون آنکه گرفتار تقلیدهای سر سری از یکدیگر شوند، مطابق با سلیقه و نگاه خود آثاری متنوعی را پدید آوردند.
با گذشت از آن دوران، نوبت به فیلمهای کمدی رسید تا در فضای اکران جولان دهند. اتفاقی که تا دوران فعلی نیز همچنان ادامه پیدا کرده است. اما از میان دهه نود، سینما اسیر عقب گرد و تکرار شد. در نبود تنوع ژانری، فیلمهای اجتماعی و کمدی مورد اقبال وسیع فیلمسازان قرار گرفتند. عموما مخاطبان سینمای ایران نقشی در شکل گیری این جریان نداشتهاند و فیلمهای اجتماعی مطابق با موفقیتهای جشنوارهای برخی سینماگران در میان سایر فیلم سازان باب شد و فیلمهای کمدی نیز بنابر ظهور چند تهیه کننده قدرتمند بخش خصوصی، مورد توجه قرار گرفته است. سینما هنری برای عامه مردم است و نیاز دارد تا سلیقههای متفاوتی را در ژانرهای گوناگون پوشش دهد. اینکه امروز توجه به فیلمهای کمدی، معادل با نجات گیشه دانسته میشود، ایرادی ندارد. اما شاید بهتر این باشد که فیلمسازان و تهیه کنندگان سینمای ایران به سایر گونههای سینمایی نیز اقبال نشان دهند، تا در یک فضای برابر برای نمایش آثار، مقوله تنوع نیز در میان فیلمها لحاظ شود تا مخاطبان از حق انتخاب گستردهتری برخوردار شوند. تجربه نشان داده توجه به گونههای متفاوت در سینما میتواند با استقال سینما رو ها رو به رو شود. به عنوان مثال، هر زمان فیلمی در ژانر فانتزی کودکانه و انیمیشن به اکران رسیده، فروش قابل توجهی داشته است.
وجود رویکرد فعلی در سینماگران پرکار و ساخت پی در پی آثار امتحان پس دادهای که فضای مربوط به اکران را قبضه کرده است، برای رونقبخشی به سالنها لازم است اما برای سینمای ایران کافی نیست، چرا که این بیاعتنایی به بخش دیگری از هنرمندان و مخاطبان سینماست و از سویی دیگر، در میانمدت باعث درجا زدن سینمای ایران و سپس عقب افتادن آن از مخاطبان خواهد شد و راه چاره، اعمال تنوع در ساخت آثار پیش روی سینمای ایران و مدیریت این فضا توسط خود سینماگران [تهیهکنندگان، کارگردانها، پخشکنندهها و سینماداران] است، بدون این که همه (بر اساس عادت) منتظر تصمیم بالادستیها باشند.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟 💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫 ••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
منوچهر افسری (زادهٔ ۱۸ شهریور ۱۳۳۱ - درگذشتهٔ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰) بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران بود. منوچهر افسری در ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ دچار مشکلات گوارشی بعداز تزریق واکسنکرونا شد. که اورا به بیمارستان منتقل کردند و بعداز چندساعت بدلیل مشکلات گوارشی درسن ۶۹ سالگی درگذشت. خاکسپاری او در ۲۵ مردادماه برگزار خواهد شد.
منوچهر افسری
زمینه فعالیت
سینما و تلویزیون
تولد
۱۸ شهریور ۱۳۳۱
تهران
مرگ
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ (۶۹ سال)
تهران
ملیت
ایرانی
پیشه
بازیگر
سالهای فعالیت
۱۳۵۷–۱۴۰۰
فیلمشناسی
سینما
عاشق (۱۳۸۵)
سگکشی (۱۳۷۹)
اعاده امنیت (۱۳۷۴)
بازی با مرگ (۱۳۷۴)
دشمن (۱۳۷۴)
طالع سعد (۱۳۷۴)
قانون (۱۳۷۴)
روز دیدنی (۱۳۷۳)
میخواهم زنده بمانم (۱۳۷۳)
بدل (۱۳۷۲)
رابطه پنهانی (۱۳۷۱)
مأموریت آقای شادی (۱۳۷۱)
سادهلوح (۱۳۷۰)
دو فیلم با یک بلیت (۱۳۶۹)
بازی تمام شد (۱۳۶۸)
جهیزیهای برای رباب (۱۳۶۶)
گنج (۱۳۶۶)
محموله (۱۳۶۶)
بیپناه (۱۳۶۵)
ترنج (۱۳۶۵)
جدال در تاسوکی (۱۳۶۵)
روزهای انتظار (۱۳۶۵)
تیغ و ابریشم (۱۳۶۴)
جدال (۱۳۶۴)
طغیان (۱۳۶۴)
مدار بسته (۱۳۶۴)
مزدوران (۱۳۶۳)
پیک جنگل (۱۳۶۲)
تفنگدار (۱۳۶۲)
زخمه (۱۳۶۲)
نقطهضعف (۱۳۶۲)
عصیانگران (۱۳۶۰)
پرواز به سوی مینو (۱۳۵۸)
سرنوشتسازان (۱۳۵۷)
تلویزیون
محاکمه (۱۳۷۷–۱۳۷۸)
دزدان مادربزرگ (۱۳۷۵–۱۳۷۴)
لبخند زندگی (۱۳۷۲)
خاله سارا (۱۳۷۱)
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آنونس رسمی «بعد از رفتن» رونمایی شد
🔹همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «بعد از رفتن» در سینماهای سراسر کشور، آنونس رسمی این اثر منتشر شد.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویژه برنامه «سوران» روی آنتن میرود/ پخش پشتصحنه سریال
🔹ویژهبرنامه سریال «سوران» و پشت صحنه این اثر به ترتیب چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ مرداد از شبکه یک پخش میشود.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیزر پژمان جمشیدی در پشت صحنه «بی مادر»
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سریال ٧ قسمتی «عاشورا» آماده پخش شد/رونمایی از تیزر
🔹در آستانه پخش سریال ٧ قسمتی «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازیفر، از تیزر رسمی این مجموعه رونمایی شد.
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قبول دارید کُردا خیلی هوای همشهری هاشونو دارن ؟ 😍
نوید محمدزاده رو بیشتر قبول دارید یا جواد عزتی ؟
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهدی سلوکی : نمی دانم چرا بعد سریال نرگس ممنوع الکار شدم.
آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید!
🌟💫 هنرمنـــــــــدان 💫🌟
💫🌠 @setarehaye_donya 🌠💫
••••❥⊰◍⃟📺•●JOiN👆•●◍⃟📻••••❥⊰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸🍃🌸🍃🌺🌸
🍃🌸🍃🌺🌸
🌸🍃🌺🌸
🍃🌺🌸
🌺🌸
ســ😍✋ــلام
صبح جمعه قشنگتون بـخیر🌺🍃
روزتـون پـراز مـهربـانـی 🌸🍃
امیدوارم امـروز
یـکی از بهترین روزهـای🌺🍃
زنـدگیتـون بـاشـد پـر از 🌸🍃
شـادی ،آرامـش ،خـوشبختی 🌺🍃
آدینه تون عالی الهی بهترینها نصیبتان🌸🍃