″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
سلاممم، امروز شب هشتم بود یادت رفت بزاری؟🙂
..
سلامممم عزیز
خدامیدونه چقدر از پیامت خوشحال شدم که یکی هست که این گفتگو ها رو یادش باشه
واقعیتش دیشب گفتم
خیلی خلوته هیچکس نیست نزارم؛چون شرکت کننده نداره...
اما با این پیامت مصمم شدم که هر شب بزارم🥲🫀