eitaa logo
شبکه افسران انقلاب اسلامی
5.7هزار دنبال‌کننده
45.2هزار عکس
27هزار ویدیو
374 فایل
🔺اهداف: 🔹جهاد تبیین 🔹بصیرت افزایی و روشنگری 🔹تکنیک های عملیات روانی دشمن 🔹آمادگی و زمینه سازی ظهور منجی(عج) 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹تقوا و خودسازی 🔹 سبک زندگی 🔸 با شبکه های اجتماعی کسی متفکر نمیشود 🔸 باید کتاب خواند آی دی مدیر @smrghane
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی حاج قاسم با حضار در مورد نگین انگشترشان، که از شیشه ی شکسته شده ی کریستال حرم امام رضا وقت انفجار بود. این روزها نایب الزیاره ی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دهه ی کرامت باشیم، گرامیداشت خون ایشان، سی شهدای مقاومت و تمام شهدای مقاومت اسلامی، عمل به وصیت نامه ی عبادی سیاسی ایشان و گوش جان دادن و عمل کردن به اوامر حضرت امام خامنه ای ارواحنافداه و وحدت داشتن تمامی ادیان مذاهب اسلامی و ادیان ابراهیمی در دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران در جهان و ناامید نشدن از شایعه پراکنی ها و تفرقه افکنی های دشمن است، تا نابودی کامل اسرائیل و حامیان آمریکایی و ائتلاف آنها در غرب و شرق جهان. 🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣علامه جعفری و (1) ♦️به مناسبت گسترش انواع موسیقی‌ها و آهنگ‌ها در صدا و سیما، همایش‌ها، هیئات و محافل مذهبی، نمایشگاه‌های قرآن، راهپیمایی‌ها و ... 🔹علّامه «محمدتقی جعفری» كه يكی از فيلسوفان مكتب جامع‌نگر اسلام است در کتاب «موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی» می‌گويد: هيچ صاحب‌نظری و متفكّری كه خود را در اين زندگانی مسئول می‌داند، نبايد بدون تأمل و دقت و با مقداری دلايل توجيهی تكليف «نفس» يا «روح» انسانی را با پديده موسيقی يكسره نمايد. حتی اگر بر فرض، معلومات و تحقيقات ما در باره موسيقی به حدّی رسيد كه اثبات كرديم موسيقی بر دو نوع تقسيم می‌گردد: «مفيد و مشروع» و «غيرمفيد». و منظور از غيرمفيد همان پديده ناسالم است و لهو و لعب و ممنوع می‌باشد، با اين‌حال، حركت انسان‌ها را در مرزِ سهم اين دو نوع با احتياط تلقی كنيم. زيرا جاذبيّت خود موسيقی مقتضی تعدّی و تجاوز از مرز، به داخل منطقه ممنوعه در ذات خود می‌باشد». ص151 يعنی ذات موسيقی به‌گونه‌ای است كه به‌خاطر جذّابيّتی كه دارد حتی همان قسم مفيد و مشروع آن، انسان را به منطقه ممنوعه وارد می‌کند و به‌سوی موسيقی غيرمفيد و نامشروع می‌كشاند. 🔸علّامه در جايي ديگر از همين كتاب می‌گويد: مقداری فراوان از موسيقی برای گريز از واقعيات استخدام می‌شوند. گريز از هشياری‌ها، گريز از اختيار، گريز از انديشه‌های عميق كه پاسخ آنها به دست ‌برداشتن از هواهای نفسانی و خودخواهی‌ها نياز داشته است. ص10 🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این نسبت ها را هر کسی به جز امام خمینی ره به بعضی از روحانی ها میداد به او نسبت های ماورایی میدادند اما در صحیفه امام خمینی ره نه تنها حضور چنین روحانیانی را تایید میکند بلکه این دسته از روحانیون به شیطان بزرگ منتسب میشوند ‌🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
امیرالمؤمنین على عليه السلام: گناهى، بزرگ‌تر از گناه ثروتمندى نيست كه نيازمند را از حقّش محروم کرده باشد. 📚غررالحکم، حدیث ۱٠۷۳۸ ‌🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
1_2030308901-AudioConverter.mp3
4.41M
💫🌺🍃 🌺 🔴 آشنایی به جلوه های محبت علیه‌السلام در زندگی ابراهیم افشاری علیه‌السلام ‌🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
ایران در صدر کشورها ‌🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تاحالا درخت دارچین دیده بودین؟ 🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اونی که تلاش میکنه همه رو راضی نگه داره 🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran
شبکه افسران انقلاب اسلامی
📣علامه جعفری و #موسیقی (1) ♦️به مناسبت گسترش انواع موسیقی‌ها و آهنگ‌ها در صدا و سیما، همایش‌ها، هیئ
📣علامه جعفری و (2) ♦️به مناسبت گسترش انواع موسیقی‌ها و آهنگ‌ها در صدا و سیما، همایش‌ها، هیئات و محافل مذهبی، نمایشگاه‌های قرآن، راهپیمایی‌ها و ... 🔹علامه جعفری حتی موسيقی‌های عرفانی و روحانی را نمی‌پسندد و معتقد است: موسيقی‌ها حتی روحانی‌ترين آنها با دو حقيقت مزبور (هشياری و اختيار) سازگار نيست و اين اصل را همه ما می‌دانيم كه هيچ حركت ناهشيارانه و جبری نمی‌تواند تكاملی باشد، اگرچه با نظر به عوامل گوناگون دارای لذت و جذابيّت بوده باشد. ص56 🔸بعضی از انواع موسيقی روحانی البته درست است كه تحريك مثبت در درون را به‌ وجود می‌آورد و ما را از موجوديت غوطه‌ور در طبيعت و خودخواهی بالاتر می‌برد، ولی هنگامی كه موسيقی تمام می‌شود، يك سرازيری حقيقی در خود احساس می‌كنيم و می‌بينيم كه موسيقی سايه‌ای از ما برای ما ساخته و آن‌را بالا برده بود، اكنون شبح مصنوعی از بين رفته و واقعيّات با همان خشونت برای ما نمودار می‌شوند. به ‌همين جهت بوده است كه در جنگ‌های صدر اسلام كه در حدود هشتاد جنگ و دفاع بوده است نمی‌بينيم كه مسلمانان برای تحريك سربازان خود به موسيقی متوسّل شوند، بلكه آنها شعارهای واقعی را به‌طور دسته ‌جمعی می‌گفتند و تحريك می‌گشتند... با اينكه كفار به هرگونه وسايل موسيقی ممكن در آن زمان برای تحريک سربازان خود متوسل می‌گشتند، مسلمانان كوچک‌ترين اعتنايی به مسئله موسيقی نداشتند. ص105 🔹«جُنَيد»كه يكی از مشايخ صوفيّه است درباره موسيقی عرفانی می‌گويد: چون مريد را بينی كه سماع را دوست دارد، بدان‌كه از بطالت بقيّتی با وی مانده است. ص50 🔶🔹شبکه افسران انقلاب اسلامی 🔶🔹 @shabakeafsaran