𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
واییی یکی تو لیستش نوشته بود(یه خارجی) رقص زیر بارون😂🤣🤣
مشتی تابستون بارون کجا بود🤣🤣
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
مشتی تابستون بارون کجا بود🤣🤣
آخه بگو تو تابستون بارون از کنار تو رد هم نمیشه🤣🤣
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
در واقعیت خوشگلتره ولی دوربین گوشیم😂
یاد اون قضیه آینه و دوربین گوشی افتادم😔😂
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
یاد اون قضیه آینه و دوربین گوشی افتادم😔😂
واییی حق بود دوربین گوشی همه چیزو زشتتر میکنه😭
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
واییی حق بود دوربین گوشی همه چیزو زشتتر میکنه😭
زشت تر نمیکنه بلکه کلا عوض میکنه همچیز و😂😔