🗣از کتابخونت عکس میدی؟
.
فعلا زیادی به هم ریخته برای همین ترجیحا بعد امتحانا که کتابای درسی رو برداشتم بهتر میشه
🗣احساس میکنم لانا رو به بیلی ترجیح میدی
.
احساست اشتباهه چون بنظر من واقعا نیازی به مقایسه نیست شاید این مدت آهنگای لانا رو بیشتر گوش میدم و واقعا دوسش دارم ولی بیلی هم جای خودشو داره و نمیتونم بگم این بهتره یا اون بهتره و بنظرم مقایسه کار مزخرفیه🙏