ششمین جشنواره ملی و استانی عکس نور
https://basijnews.ir/fa/news/9620131
پانزدهمین جشنواره ملی و استانی تئاتر سودای عشق و دومین جشنواره استانی تئاتر مردمی نامیرا
https://azarsh.farhang.gov.ir/fa/news/756227/
کاروان جا ماندگان اربعین هنرمندان شهرستان مرند
#اجرای نمایش میدانی زینب (س) قهرمان کربلا)
کاری از هنرمندان اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مرند
ساعت حرکت :۹ صبح روز اربعین
مکان تجمع و حرکت : میدان مادر کانون فرهنگی و هنری بسیج سپاه ناحیه مرند
#از کلیه هنرمندان دعوت می شود در این مراسم معنوی شرکت فرمایند
https://eitaa.com/basij_honarmandan_marand
#حب_الحسین_یجمعنا
#ازکربلا_تاغزه
دیدار و نشست صمیمی عکاسان انجمن عکس بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز جهانی عکاس
در این نشست و دیدار از پوستر جشنواره عکس نور رونمایی و از پیشکسوتان عرصه عکس استان تجلیل بعمل آمد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
#حب_الحسین_یجمعنا
#ازکربلا_تاغزه
عرض تسلیت به برادر بسیجی فرهاد رحیم قراملکی رئیس انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی
بار دیگر در تبریز یکی از ستاره های درخشان شعر عاشورایی که سالها عمر شریف خویش را برای مدح و ستایش اهل بیت علیه السلام صرف نموده بود دارفانی را وداع گفت.
استاد کامران اسدی حقایقی متخلص به (کامران) افتخار جانبازی دوران دفاع مقدس را نیز داشت و از شعرای آئینی و مذهبی و غزل سرای تبریز بود که بیش از ۵ دهه عمر شریف خویش را صرف تبلیغ و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) نموده بود. استاد اسدی شاعری خوش ذوق و خوش قریحه بود و سالها از محضر استاد شهریار و استاد عابد بهره برده بود.
اشعار ایشان از لحاظ ارزش ادبی دارای ویژه گی خاصی می باشد و جایگاه ویژه ای در محافل ادبی و عاشورایی و هیأت حسینی در تبریز داشت.
ضایعه درگذشت این استاد فقید را به جامعه حسینی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای استاد کامران علو درجات را از درگاه ایزد منان خواستاریم.
حامد شب خیز
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی
48.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مرند
#بسیج هنرمندان بسیج سپاه ناحیه مرند
#تولید محتوا
نماهنگ سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام
تهیه و تنظیم
بسیجی هنرمند حسین زینالی
#خبرگزاری_بسیج_آذربایجان_شرقی
♨️ @basijnewsir_azsh31
#خبرگزاری_بسیج_مرند
🆔 @basijnews_marand
هدایت شده از مهدی رستمی
عرض ارادتی به پیشگاه عالمپناه
حضرت شمسالشموس، علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء)
شاعر به پیشگاه تو شعری سرود ، گفت :
دفتر برای عرض ارادت گشود ، گفت :
قبل از نماز رفت به حال سجود ، گفت :
بعد از نماز رو به خراسان نمود ، گفت :
ای پاسدار عزت اسلام! ، السلام
نعمالامام، واجبالاکرام، السلام
ای صاحب نفوذ کلام پیمبری
وی وارث شجاعت بیچون حیدری
چون بشنوند نام تو عشاق آذری
گویند با زبان دلانگیز مادری :
«قربان اولوم جلالتیوه یا ابالحسن
چوخ شایقم زیارتیوه یا ابالحسن»*
دعبل چو زیر سایهٔ لطف تو پاگرفت
آوازهاش تمام جهان را فراگرفت
هر ذرهای که در سرکوی تو جاگرفت
گوی سبق به جلوه ز شمسالضحی گرفت
بر رشتهٔ امور فکند ار قضا ، گره
گفتیم یارضا و شد از کار وا گره
ای بیت بیت دفتر و دیوان فدای تو
ناقابل است تا شود این جان فدای تو
از جان عزیزتر چه بود؟ ، آن فدای تو
ایرانیان گدای تو ، ایران فدای تو
شکر خدا که خادمیات سرنوشت ماست
آنجا که نام پاک تو آید بهشت ماست
* بیتی از حاج سید رضا حسینی تبریزی (ره)
#مهدی_رستمی
❇️ فراخوان فرهنگی ، هنری ❇️
✨ دوستان هنرمند، خلاق و مبتکر
💥 مژده مژده مژده 💥
💎#جشنواره_سراسری_گوهر_فاطمی
✨با محوریت حجاب و عفاف✨
💫جشنواره فرهنگی،هنری گوهر فاطمی
🎁با جوایز ارزنده استانی و کشوری
✅ ویژه کارکنان،وابستگان وخانواده های محترم پاسداران،سربازان وبسیجیان عزیز
🔶محورهای جشنواره گوهر فاطمی:
۱_عفاف ،حجاب،جهاد و ایثارگری
۲_عفاف ،حجاب، فرهنگ و هنر
۳_عفاف ،حجاب،دانش و پژوهش
۴_عفاف ،حجاب، خلاقیت و نوآوری
قالب آثار شامل ۱۰رشته :
«موشن گرافی ،خطاطی،فیلم کوتاه ، عکاسی،نقاشی، دل نوشته ،شعر،
طراحی پوستر ،گروه سرود ،گروه تئاتر»
‹‹ با محوریت عفاف و حجاب ››
✨مهلت ارسال آثار:
۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳
🔰 آدرس ارسال آثار:
تبریز: خیابان حافظ،خیابان انتظام دوم، مابین رستوران کوثر و دبیرستان پسرانه میثاق ،روبروی نان برکت ،
مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه عاشورا
🔰 شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ارسال آثار :
📞 ۰۴۱۳۴۷۲۱۸۰۵
✅ ارسال آثار به جشنواره به صورت حضوری و دربرخی رشته ها، مجازی و به آیدی اعلام شده در پیام رسان ایتا خواهد بود.
@Goharefatemi1403
آیدی پیام رسان ایتا 👆
✅ مرکز امور خانواده آذربایجان شرقی
https://eitaa.com/joinchat/1241121095C13af002ea3
❇️ فراخوان فرهنگی ، هنری ❇️
✨ دوستان هنرمند، خلاق و مبتکر
💥 مژده مژده مژده 💥
💎#جشنواره_سراسری_شمیم_علوی
💫جشنواره فرهنگی،هنری شمیم علوی
🎁با جوایز ارزنده استانی و کشوری
✅ ویژه خانواده های محترم پاسداران و وابستگان (همسران،فرزندان)
🔶محورهای جشنواره شمیم علوی:
۱_ صنایع دستی با موضوع آزاد (استانی و کشوری) شامل:
فرش،تابلو فرش،گلیم ،جاجیم،نمد، لباس بافتنی،لباس دوختنی،معرق،سفال
خاتم کاری،ملیله کاری،چرم دوزی،نقاشی روی بوم،خطاطی با قلم نی
۲_فرهنگی هنری با محوریت حجاب و عفاف (استانی)
۳_آثار تصویری با محوریت حجاب و عفاف (استانی)
✅قالب آثار شامل ۳۵ رشته اعلامی در پوستر می باشد.
💥در حین خلق اثر حتما از اثر و خالق اثر ،عکس مستند تهیه و ارسال شود💥
✨مهلت ارسال آثار:
۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳
🔰 آدرس ارسال آثار:
تبریز: خیابان حافظ،خیابان انتظام دوم، مابین رستوران کوثر و دبیرستان پسرانه میثاق ،روبروی نان برکت ،
مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه عاشورا
🔰 شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ارسال آثار :
📞 ۰۴۱۳۴۷۲۱۸۰۵
✅ ارسال آثار به جشنواره به صورت حضوری و دربرخی رشته ها، مجازی و به آیدی اعلام شده در پیام رسان ایتا خواهد بود.
@Goharefatemi1403
آیدی پیام رسان ایتا 👆
✅ مرکز امور خانواده آذربایجان شرقی
https://eitaa.com/joinchat/1241121095C13af002ea3
یادداشت به بهانه زادروز رسول سینمای ایران مرحوم رسول ملاقلیپور:
«نوشتن از هنرمندی که اعتقاداتش را بهجای گفتن و حرف زدن در تکتک فریمهای آثارش چه سینمایی چه عکس و چه مستند ساری و جاری کرده بیشک سختترینِ نوشتههاست اما چه باید کرد که این روزها سینمای ایران نبود رسول ملاقلی پور را بیش از هر زمان دیگری احساس میکند، هنرمندی مملو از دغدغههای که وقتی همقدم و هم راهش میشدی هُرم حرارتش تمام وجودت را لبریز میکرد.
ملاقلی پور را نه در گزارشها و یادداشتها بلکه باید در «نینوا»، «سفر به چزابه»، «پرواز در شب»، «افق»، «قارچ سمی»، «هیوا» و حتی در فریمهای «عکس خرمشهر» و «حمید و فاطمهاش» یافت، ملاقلی پور را باید در «مهدی» فرمانده گردان کمیل یافت که برای سینمای ایران به میدان جنگ رفت، او را باید در «سلیمان» قارچ سمی دید که مجنون وار بعد از جنگ تحمیلی همچنان بوی خاکریز و سنگرهای جبهه را میداد، در «نصرت» افق باید دید که بینامونشان، تنها و دل کنده از دنیای امروزی به خط میزد، رسول را باید در «حمید» هیوا دید که چشمانش پشت ویزور دوربین همیشه قرمز بود و کسی سفیدی آن را ندید، آری رسول سینمای ایران همان «وحید» و «مُراد چلچراغ» سفر به چزابه است که بهراستی او چهلچراغ سینمای ایران بود.
مگر میشود دیوان سینمای ایران را ورق زد و از صفحه ملاقلیپور بهسادگی گذشت؟ او یک تاز و علمدار هنر انقلاب بود، چه روزهایی که هنوز نه خبری از شهرک دفاع مقدس بود و نه از افکتهای سینمایی اما او در میدان مین خنثی نشد، در بیابانهای اطراف تهران و در جزیره فاو جانانه آبرو و اعتبار برای سینمای ایران میساخت.
او جنگید و فیلم ساخت تا «دومان» های امروزی را نشان دهد، او از «سهیلها» و «امیر کرمی» های دیپلمات شده گفت که جنگ را ترسان و لرزان دیدند و از دفاع مقدس هیچ نگفتند، اما تا دلتان بخواهد از مادری گفت که مادرانه برای فرزندش هم مادری کرد و هم پدری، او از «فاطمه» گفت که چشمش به درب خشک شد تا «حمید» ش را ببیند و از رزمنده نوشت که عاشق است و عشق را به زبان میآورد و ثبت میکند و بهانه بودن را در «هیوای» ش جستجو میکند یا از آن پرستاری که در جزیره فاو روی نیمکت بیمارستان ماند تا خبری از تازه دامادش بیاورند. ملاقلی پور یعنی تمام اینها و تمام این شخصیتها یعنی رسول سینما ایران و چه باوقار در روزهای آخر سال درحالیکه قضایش با نینوا شروع شد تقدیرش با فیلمنامه ظهر عاشورا تمام شد و چه سعادتی بالاتر و والاتر از این.
مگر رسالت هنرمند و فیلمساز ایرانی چیزی غیر از آنچه رسول بر پرده نقره آفرید بود؟ رسول، رسالتش را با نینوا آغاز و با عاشورا به سرانجام رساند و چه خوشعاقبتی بود این مرد پر دغدغه سینما که هر چه ساخت و هر چه اکران کرد جز برای دفاع مقدس نبود، بهراستیکه او با فیلمهایش چه عشقبازیهایی که نکرد و حال بعد از پانزده سال از رفتنش همچنان جای او در سینما خالی ست اما خاطراتش برای همه هنرمندان و سینماگران دغدغه مند زنده و پویاست.»
رسول ملاقلی پور فیلمساز، عکاس و مستند ساز سینمای ایران در ۱۵ اسفند سال ۱۳۸۵ بر اثر سکته قلبی درگذشت.
سید محمد نادری
اعلام معرفی آثار راهیافته به مرحله بازبینی جشنواره سودای عشق و جایزه نامیرا
به گزارش روابط عمومی پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج(سودای عشق)-دومین جشنواره استانی تئاتر مردمی نامیرا(جایزه نامیرا)، ضمن اعلام وصول 42 نمایشنامه و طرح به دبیرخانه، ستاد برگزاری جشنواره با قدردانی از همه هنرمندانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کردهاند نتایج نهایی بازخوانی بخشهای صحنهای و محیطی را به شرح ذیل اعلام کرد.
گفتنی است؛ هیئت بازخوانی متون آثار صحنهای و محیطی این جشنواره متشکل از آقایان: ایرج افشاریاصل، فریدون ولایی، محمدحسین داودی بوده و نتایج بخشهای مذکور را برای راهیابی به مرحله بازبینی را بدون الویت، اعلام نمودند.
بخش صحنهای
1. نازنین گاهی اوقات برایت نامه مینویسم به نویسندگی و کارگردانی بابک فرمند از تبریز
2. بغض عباس به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل جدیری از تبریز
3. ترانههای تفنگ به نویسندگی کریم شجاعی و کارگردانی محمدحسین امینی از مراغه
4. زهرا به نویسندگی و کارگردانی جهانگیر چالاکی از بناب
5. لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی عباس زارعسرشت از تبریز
6. کمین ژاله به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی حامد ترابینهاد از مرند
7. یک شب قبل باران به نویسندگی علیرضا مصریپور و کارگردانی سعید رضانژاد از تبریز
8. من، هزار و یک شب زندهام به نویسندگی حمیدرضا قاسمی و کارگردانی علیرضا وهابی از مرند
9. عزیز مایی به نویسندگی مهرداد رایانی مخصوص و کارگردانی یاشار اسکندری از تبریز
10. نترس آبها مهربانند به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی غفار انوشا از سردرود
11. نقطهی صفر مرزی به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی حمید حیدری از مرند
12. باد که مینویسند به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی سید مجتبی موسوی از مرند
13. رحمت به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی رقیه علیپور از تبریز
بخش محیطی
1. پدرم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب
2. عصر هنگام به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل جدیری از تبریز
3. گزارش یک تابوت به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از مرند
4. نورالدین به نویسندگی ابوالفضل اجاقزاده و کارگردانی علی پاشازاده از مرند
5. کانادا درای به نویسندگی حسن خدمتی و کارگردانی علیرضا وهابی از مرند
6. فرکانس به نویسندگی میثم آبادانی و کارگردانی مهسا بایرامزاده از تبریز
7. خواب ننه علی به نویسندگی و کارگردانی رقیه علیپور از تبریز
8. تصادف به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی غفار انوشا از سردرود
9. پاپَر به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی جواد ندیمی از جلفا
10. نقل عملیات کربلای۴ به نویسندگی سید مهرداد کاوس حسینی و کارگردانی یاشار اسکندری از تبریز
11. غلام امام رضا(ع) بهنویسندگی حیدر رضایی و کارگردانی علیاصغر مونسخواه از مرند
12. ساعت حرکت به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حامد ترابینهاد از تبریز13
13. معامله به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی نقی یحیایی از مرند
14. شله زرد به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی سما سیمرغی از مرند
دبیرخانه جشنواره از تمامی گروههای راه یافته به مرحله بازبینی درخواست میکند ضمن مطالعه دقیق فراخوان، موارد اشاره شده زیر را مورد توجه قرار دهند:
- ارائه گواهی و معرفینامه کتبی نمایشنامهنویس و وکیل قانونی نویسنده، برای تولید نمایش در این دوره از جشنواره ضروری میباشد.
- مرحله بازبینی آثار اعلام شده 18و19 مهرماه 1403خواهد بود و طبق جدول زمانبندی دبیرخانه اجرایی خواهد شد.
پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج(سودای عشق)-دومین جشنواره استانی تئاتر مردمی نامیرا(جایزه نامیرا) با دبیری میثم حبیبی و با همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی آبانماه 1403 در تبریز و شهرستانهای استان برگزار میشود.
@shahid_heydarneya
🇦🇿 باکو و ائتلاف برای ساخت «کریدور حایل» میان ایران و ارمنستان (قفقاز جنوبی)
نکاتی در پیوند با «کریدور فرضی حایل میان ارمنستان و ایران»:
۱- جنگ ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) و یورش باکو، حرکت مشترک غرب، روسیه، ترکیه و رژیم صهیونیستی حول منافع مشترک در قفقاز جنوبی بود. بدون این هماهنگی، باکو از زمان امضای آتش بس میان حیدر علیاف و پتروسیان (۱۹۹۴)، وارد جنگ نشد.
باور سیاسی باکو، از زمان ایلچی بیگ تاکنون، تعریف جمهوری آذربایجان، ذیل «سیاست جهانی یا سیاست قدرتها» است.
۲- در جنگ اول قراباغ، هیچ کشوری به اندازۀ ایران به باکو کمک نظامی، آموزشی، غذایی، سیاسی و بشردوستانه نکرد. باکو در حق هیچ کشوری مثل ایران ناسپاسی و قدرناشناسی نکرد. این هم تا حد زیادی ناشی از «سیاست قدرتها»ست نه ارادۀ باکو!
۳- در جنگ اول قراباغ، ایران هزینههای بسیاری را متحمل شد. یک قلم آن، سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ ایران (۲۶ اسفند۱۳۷۲) در عبور از فراز قراباغ با آتش ارامنه بود که ۲۲ شهید بر جای گذاشت.
۴- از آغاز جنگ دوم قراباغ، سیاست ضدایرانی باکو آشکارتر شد. با مواضع ضدایرانی الهام علیاف در گفتگوبا رسانهها، حضور وی در کنار پل خداآفرین، ترانهخوانی اردوغان در باکو، واکنشهای غیرمعقول مقامات باکو به حادثۀ سفارت در تهران، تداوم اظهارات مداخلهجویانه دربارۀ ایرانیان آذری و...زمینۀ طرح «کریدور زنگزور/ ناتو» با تهدید ارمنستان شکست خورده و تلاش برای تحمیل آن به ایران در گرد و غبار برخاسته از جنگ فراهم آمد.
بدون آزادی قراباغ، بسترسازی برای تغییر ژئوپلتیک منطقه ضدّ ایران ممکن نبود!
۵- کریدور ادعایی تبعات خطرناک ژئوپلتیک، سرزمینی، امنیتی،اقتصادی، فرهنگی و...بر ایران دارد و بیشتر بر آذربایجان ایران و تبریز. مرز مشترک ایران با ارمنستان در آذربایجانشرقی است. باکو، سالهاست که مرز زمینی خود با ایران (آذربایجان ایران) را بسته و ارتباطات آذریهای دو سوی ارس را قطع کرده است!
عدم عبور خط لوله نفتی باکو- جیهان از ایران و ترجیح گرجستان و تفلیس بر آذربایجان ایران و تبریز در استفاده از منافع خط لوله، حاکی از سیاست خاص باکو دربارۀ ایران و آذربایجان آن بود.
۶- باکو (شناخته شده به عنوان دولت در ۱۹۹۱)، کریدور ادعایی را زنگزور، جنوب ارمنستان را زنگزور غربی و از اراضی تاریخی خود میداند! رسانههای باکو مینویسند؛ «کریدور زنگزور به تمام علایق ملی، تاریخی و علایق آیندۀ ما پاسخگوست!..اگر ارمنستان راضی باشد، کریدور آسانتر تحقق مییابد وگرنه، باکو قدرت اجرای آن را دارد...کریدور گامبه گام در حال اجراست»
در تمام نقشههای مندرج در رسانههای باکو، کریدور ادعایی، طول مرز ارمنستان با ایران را سد میکند!
۷- کریدور ادعایی، ذیل نقشۀ جهانی شبکۀ کریدورهای غرب تعریف شده و در درجۀ نخست ناظر بر منافع راهبردی، امنیتی و بلند مدت غرب است.
۸- رئیس دولت باکو گفته بود کریدور ادعایی موجب یکپارچگی جهان ترک خواهدشد! اگر ترکیب جمعیتی، مذهب، فرهنگ، سطح روابط و حتی زبان چند کشوری که وحدت بر محور تُرکیّت ناظر به آنهاست، شفاف شود، موهوم بودن جهان ترک روشن میشود. یکپارچگی جهان موهوم ترک، پوششی برای هویت غیربومی و چالشبرانگیز کریدور ادعایی است.
۹- روسیه بر سرِ اوستیا به گرجستان حمله کرد(۲۰۰۸) اما در فروپاشی قراباغ که خود یکی از عوامل اصلی شکلگیری آن بود همکاری کرد؟
۱۰ـ مواضع اخیر روسها دربارۀ کریدور ادعایی، «فروش حرف» برای تامین منافع خود از باکو و آنکارا (همسویی) و ایروان (فشار) است. روسیه هرگز با کریدور ادعایی مخالفت نداشت.
۱۱- سال گذشته، یک دانشجوی دانشگاه تهران در مقالۀ «قصۀ زنگزور» نوشته بود: «تهران... خود به تنهایی باید منافع خود را پیش ببرد. اگر تهران خود با ابتکار خود کنشی نداشته باشد، دیگر بازیگران هیچ کدام انگیزه یا توان دادن امتیاز به تهران را ندارد.»
۱۲- ایران اگر در تغییرات سیاسی دولتهای پیرامونی رویکرد تاثیرگذاری نداشته باشد، بایستی تبعات مداخلات بیرحمانۀ بیگانگان در برخی کشورهای پیرامونی را با ذلت تحمل کند.
۱۳- در جنگ صدام با ایران(۱۳۶۷-۱۳۵۹)، روسیۀ بزرگ (اتحاد شوروی)، با وقوع جنگ نفتکشها، مثل آمریکا برای حمایت از صدام و اسکورت کشتیهای کویت و... وارد خلیج فارس شد.
18 اردیبهشت ۱۳۶۶ آیتالله خامنهای گفت: «شوروی نباید منافعش را به خطر بیندازد و در خلیج فارس حضور پیدا کند»
بعد از ظهر آن روز، ایرانیها کشتی شوروی (ایوان کورتیف) را زدند. چند روز بعد کشتی مارشال چخوف هم با انفجار مین دچار شکاف شد! و بعد به قول فتحالله محمدی از فرماندهان وقت نیروی دریایی؛ شوروی از خلیج فارس رفت وپشت سرش را هم نگاه نکرد!
۱۴- داشتن قدرت کافی نیست. هنر تفهیم قدرت به دیگران را نیز باید داشت.بسیاری از مشکلات ما در قفقاز جنوبی ناشی از عدم تفهیم قدرت خودمان به دیگران است.
📝استاد جلال محمدی، نویسنده وکارشناس پیشکسوت قفقاز
🔹ثبت نام بيمه درمان تکميلي ويژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت از روز دوشنبه ۱۹ شهريورماه ۱۴۰۳
🔹اعضای صندوق در سراسر کشور میتوانند از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ شهریور با مراجعه به پیام رسان اختصاصی صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir/app و سایت صندوق profile.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اقدام کنند.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
▫️رواق هنر