eitaa logo
کانال رسمی شهید امید اکبری
1.1هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
2.4هزار ویدیو
40 فایل
اِلهی به #اُمید تو ♡.. "خیلی به حضرت رقیه ارادت داشت.." شهــــیدمدافـع‌وطـــن امیداڪبری🍃🥀 از شهدای حادثه تروریستی میلـاد: ۶۸/۱۰/۰۲ اصفهــان شهــادت: ۹۷/۱۱/۲۴ خاش_زاهدان ارتباط با ما: @shahidomidakbariii
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال رسمی شهید امید اکبری
#چله_ترک_گناه #روز_پنجم #استادپناهیان‌: برو‌ گریہ ڪن .. التماسِ‌ خـدا‌ کن ... بگو‌ نمیتونـم‌ از‌
🍃🌸 سلام رفقا😊 خوبید؟ از شیطون و وسوسه هاش چه خبر؟ حواستون هست که شهیدتون، حواسش به تک تک تون هست و هوای شما رو داره!😉 با قدرت به جنگ با وسوسه های شیطان ادامه بدین👌✨ 🎁🎈 🍂 @shahidomidakbari
کانال رسمی شهید امید اکبری
🍃🌸 #چله_ترک_گناه #برنامه_ترک_گناه قسمت اول برای آغاز برنامه ترک گناه لازمه که ۴ تا بحث بسیار ریش
🌸🍃 قسمت دوم ✅ "توجه به رنج" 🌎ما در دنیایی زندگی میکنیم که چه بخوایم و چه نخوایم چه خوشمون بیاد و چه خوشمون نیاد، رنج خواهیم کشید.💯 🔷تحمل رنج یه اتفاق اجتناب ناپذیر هست و ما اگه میخوایم در ترک گناه موفق باشیم "باید به استقبال برخی رنج ها بریم". ✔️🔷 ممکنه در ابتدا، هوای نفسمون خوشش نیاد که از رنج صحبت کنیم😤 🔴 ما باید این موضوع رو برای خودمون برای همیشه حلش کنیم. اینو داشته باشید: اگه ما با اختیار خودمون به استقبال برخی رنج ها نریم، روزگار اون رنج ها رو به زور به ما خواهد داد. ❌🔴❌ به قول معروف، روزگار با یخ و ترشی اون رنج ها رو بهمون میده! و اونوقت باید "یه رنج تلخ" رو بچشیم. 😒 مثلا اگه کسی رنج ترک گناه رو نپذیرفت، باید رنج سرکوفت های دیگران و عذاب وجدان های خودش رو تحمل کنه. 🔴باید رنج دشمنی همه ی موجودات عالم باهاش رو تحمل کنه. 🔴باید رنج دوری از خدا رو تحمل کنه و... 🔴زندگیش کاملا سیاه و دردناک خواهد شد. ✅ یه بار برای همیشه موضوع رنج رو حلش کن. به خودت بگو که 🔺 من باید بعضی رنج ها رو تحمل کنم. باید برای اینکه محبوب مولا بشم، رنج های ابتدایی دنیا رو تحمل کنم.☺️ خود خداوند متعال، بعد از یه مدت، زندگیت رو غرق نورانیت و لذت خواهد کرد. نترس خدا ، زیاد بهت رنج نمیده. اجازه نمیده زیاد رنج بکشی. آقا حله؟😊 اگه حل نیست با تفکر برای خودت حلش کن.👌🏼 🍂 @shahidomidakbari
خدایآ ..! بگـذاراگرهیچۍهمـ نشدیمـ ، درراه تـوباشـد! بگذاربگـویندبه سمٺ خدارفت ولۍهیچۍنشد!.. :)🌿
💔 ✨ثروتمند پابرهنه✨ (به بهانه شهادت علیه السلام ) 📚 : صداى ساز و آواز بلند بود. هرکس که از نزدیک آن خانه مى‏گذشت، مى‏توانست حدس بزند که در درون خانه چه خبرهاست؟ بساط عشرت و مى‏گسارى پهن بود و جام «مى» بود که پیاپى نوشیده مى‏شد. 🔹کنیزک خدمتکار درون خانه را جاروب زده و خاکروبه‏ها را در دست گرفته از خانه بیرون آمده بود تا آنها را در کنارى بریزد. در همین لحظه مردى که آثار عبادت زیاد از چهره‏اش نمایان بود و پیشانى‏اش از سجده‏هاى طولانى حکایت مى‏کرد از آنجا مى‏گذشت، از آن کنیزک پرسید: «صاحب این خانه است یا آزاد؟». – آزاد. – معلوم است که آزاد است. اگر بنده مى‏بود پرواى صاحب و مالک و خداوندگار خویش را مى‏داشت و این بساط را پهن نمى‏کرد.⛔️ 🔻ردوبدل شدن این سخنان بین کنیزک و آن مرد موجب شد که کنیزک مکث زیادترى در بیرون خانه بکند. هنگامى که به خانه برگشت اربابش پرسید: «چرا این قدر دیگر آمدى؟». کنیزک ماجرا را تعریف کرد و گفت: «مردى با چنین وضع و هیئت مى‏گذشت و چنان پرسشى کرد و من چنین پاسخى دادم.» 🔹شنیدن این ماجرا او را چند لحظه در اندیشه فرو برد. مخصوصا آن جمله (اگر بنده مى‏بود از صاحب اختیار خود پروا مى‏کرد) مثل تیر بر قلبش نشست. بى اختیار از جا جست و به خود مهلت کفش پوشیدن نداد. با پاى برهنه به دنبال گوینده سخن رفت. دوید تا خود را به صاحب سخن که جز امام هفتم حضرت موسى بن جعفر علیه السلام نبود رساند. 🔸به دست آن حضرت به شرف نائل شد، و دیگر به افتخار آن روز که با به شرف توبه نائل آمده بود کفش به پا نکرد. او که تا آن روز به «بشربن حارث بن عبد الرحمن مروزى» معروف بود، از آن به بعد لقب «الحافى» یعنى «پابرهنه» یافت و به «بشر حافى» معروف و مشهور گشت. 🔻تا زنده بود به پیمان خویش وفادار ماند، دیگر گرد گناه نگشت. تا آن روز در سلک اشراف زادگان و عیاشان بود، از آن به بعد در سلک مردان پرهیزکار و خداپرست درآمد. منبع : مجموعه‏ آثاراستادشهیدمطهرى (داستان راستان)، جلد ‏۱۸، صفحه ۲۸۶، بنده است یا آزاد؟ 🔻🔻🔻 @shahidomidakbari
💔 و اجــعل قُــلُوبَنَا بِحُـسْنِ الْقَوْلِ مَسْـــرُورَهً خــدایا دلـهايمان را به گــفتار خوش شادمان ساز، @shahidomidakbari
🌸🍃 بس که دل‌تنگم اگر گریه کنم ، می‌گویند قطره‌ای قصدِ نشان‌دادنِ دریا دارد 🍂 @shahidomidakbari
💔 ڪجــاے ڪاری...
چجورے بگم ڪه این روزا خیلے ڪلافه م حســین.. من حس مےڪنم ڪه دور و بر تو اضافــه م حسین...💔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا