- قشنگ ترین جمله ای که دیروز شنیدم برای احوال پرسی این بود:
«حال دلت چطوره؟»
میدونید چیه؟
فرماندهی بدن دست مغز نیست دست قلـ🫀ـبه؛
اگه حال قلب و دلت خراب باشه قطعا حال جسمی ات هم خراب میشه!((:
- دوست دارم یه اتاق بزرگ برای خودم داشته باشم؛
یه کنجش رو میزارم برای لوازم هنری؛هرچی وسیله ی مربوط به هنره رو بزارم اونجا،از دوربین عکاسی تا قلمو و رنگ!(((:
یه کنج دیگه اش رو میزارم برای موسیقی؛
انواع ساز های جهان،
از پیانو و گیتار تا فلوت و نی!((:
هیچی دیگه اونو میزارم برای خوراکی هام هرچی خوراکی خوشمزه تو جهانه رو میریزم اونجا😁😜