- شآیَد!..
دیشب داشتم گوش میدادم بهش زیرش یه تیکه ازشو بنویسم خوابم برد واقعا که لالاییه😂🤣
- شآیَد!..
-
- تا حالا خنده ی دلفین رو دیده بودید!؟(:
آدم دوست داره بغلشش کنههههه😄😃