- شآیَد!..
- ۳۶۵ روز بدون تو !.. روز چهل و چهارم!((:
- من که لیاقتم خداحافظی مهربانانه تری بود ؛
هدایت شده از - شآیَد!..
- منتظر بودم یک شب برایم بنویسی
شبت بخیر جان دلم؛ و من از ذوق دیدنش؛تا صبح خوابم نبره!((:
- فاطمه اندربای -