- شآیَد!..
- ۳۶۵ روز بدون تو !.. روز چهل و چهارم!((:
- من که لیاقتم خداحافظی مهربانانه تری بود ؛
هدایت شده از - شآیَد!..
- منتظر بودم یک شب برایم بنویسی
شبت بخیر جان دلم؛ و من از ذوق دیدنش؛تا صبح خوابم نبره!((:
- فاطمه اندربای -
هدایت شده از - شآیَد!..
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
-از همان روزی كه گفتی اهل چای و قهوهام
كافه گردی میكنم «شآيَد» تو را پيدا كنم...