-از همان روزی كه گفتی اهل چای و قهوهام
كافه گردی میكنم «شآيَد» تو را پيدا كنم...
راست میگفت
وقتی ناراحتی اگه دو بیت شعر بخونی راحت تر میتونی با مشکلت بر خورد کنی
اگه زندگی بهت سخت میگیره همین که یاد ( دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ) میوفتی یهو بیخیال غصه ها میشی و یادت میاد همشون یه امتحانه و یه روز تموم میشن!((: