- شآیَد!..
-حامد عسکری میگه: عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!
- گفتید چیه این تکراری شده بیاید اینم جدید😁
هدایت شده از - شآیَد!..
- اَبری است بارانی؛
اَبری که گویی گریه های قرن ها را در گلو دارد...
- این جمله ی ریچارد منو یاد اون شعرِ فاضل انداخت که میگفت :
چوکوهکهدیدغَرَضدریاستبهروداجازهی رفتننداد؛زدوستدستکشیدنگاهغرورنیست؛فداکاریست!..