-فقطباشوقمیخوانیوازدردمچهمیدانی؟!
توجانمیگیریازشعریکهمنرابارهاکشته:)))
-اونجا که میخوای بهش پیام بدی؛
ولی فکر میکنی اونقدری
که تو دوست داری باهاش حرف بزنی؛ اون دوست نداره. . .
همونجا اوج غمه .
#حَقوَهِق
-بهآنچهدیدهامازخلق،اعتمادینیست؛
کهمیزننددراینشهربرنقاب؛نقاب.
- فاضلنظری -