هدایت شده از - شآیَد!..
-تو خواب روز های روشن خود را ببین ای دوست!...
شبت خوش!(:
گرچه امشب نیز مَن تا صبح بیدآرم!...
هدایت شده از - شآیَد!..
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
- نمیدونم چرا شبایی که خوابم نمیبره دوست دارم گریه کنم .
میدونید چرا؟
چون چیز هایی که سعی میکنم بهشون فکر نکنم و اهمیت ندم یکی یکی به مغزم هجوم میارن .
به قول یه پادکستی
دوست دارم با تیغ مغزمو بشکافم و یه چیزایی رو از توش در بیارم . . .