- گیرم که به دریا نرسیدی چه غم ای رود! . .
خوش باش که یک چند در این راه دویدی!((:
- شآیَد!..
- آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم! . . انگار نفهمیدی و انگار ندیدی!((:
- ولی من عاشق این بیتم !>>>>
-میدونیچیهآکیرا؟
ازکسیانتظارنداشتهباش؛
انتظاراتیکهازبقیهداریباعثنابودیِروحوروانتمیشه . . .
چونبعضیوقتاانتظارداریپیشتباشهولینیست.
باهاتحرفبزنهولینمیزنه.
بغلتکنهوبهتاحساسآرامشبدهولینمیده.
شایدبرایتکتکشوندلیلداشتهباشهولیاینخاطراتیکهاونداخلشوجودنداشتتاابدتویذهنتمیمونهوهیچوقتفراموشنمیشه . . .
آدمبایدیادشنرهکهآدماهمشونشبیههمن؛
میانکهبرن . . .
خب فکر کنم خوابم میاد 😂
از میزان شدت خواب دارم آکیرای بنده خدا رو نصیحت میکنم 🤌😐😂
هدایت شده از - شآیَد!..
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
- شآیَد!..
- شبتون خوش تا من بیشتر چرت و پرت نگفتم😑😂 #وقتییهشخصِشوخکانالِدلیمیزنه😂
ماشااللّٰه؛ماشااللّٰه😂