- چنانت دوست می دارم که گر روزی فراق افتد...
تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم:)
- شآیَد!..
- این قسمت از دعای جوشن کبیر حس میکنم یه غم خاصی داره((: ایدوستکسیکهنیستدوستیبرایاو؛ ایفیر
عاشق عکس گرفتنتم خواهرررر ۱۰ بار گفتم درست بگیرررر🤦♀️