- شآیَد!..
تالا از پسر بودنم شرمنده نشده بودم 😆
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- شآیَد!..
فانتزی جدیدم: میخوام اسم دخترمو[در آینده] بزارم "ایران"
- ایرانخانوم›››.
- شآیَد!..
-
- ازغزلهایمفقطخاکستریماندهبهجا...
بیتهایروشنوشعلهورمرابادبرد!(:
- شآیَد!..
-
- آهایگنجشکهایمظطرب؛
شرمندهام..!
لانهتانبرشاخههایلاغرمرابادبرد((:
- شآیَد!..
-
- بالکوبیدمقفسرابشکنم؛
عمرمگذشت...
وانشد،بدترازآن..!
بالوپرمرابادبرد((: