eitaa logo
- شآیَد!..
708 دنبال‌کننده
630 عکس
243 ویدیو
2 فایل
- ﻤﮱنويسَم‌زِدِلتَنگۍ؛ شآیَدڪه‍‌اوبِخوآنَد!(: کپی!؟فرهنگ‌فور. مَن؟ @Mareah1388 باقی‌کانال‌ها: ‹ ⁞ @kanolam ⁞ › شآیَدشنَوَده‍‌اۍبراﮱدَرده‍آيَت‌باشَم؛ https://daigo.ir/secret/7568841434
مشاهده در ایتا
دانلود
- شآیَد!..
-آری... آن‌روز‌چومی‌رفت‌کسی... داشتم‌آمدنش‌را‌باور(((: من‌نمیدانستم‌معنی‌هرگز‌را... تو‌چرا‌باز‌نگشتی‌دیگر!؟ 🙂💔
اونجا که فاضل‌نظری میگه : _برای آرزوهای محال خویش می‌گِریَم(: اگر اشکی نماند ، در خیال خویش می‌گریم !
_در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن... من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود...(: سعدی
:)))))
++
_شده با جان ودلت عاشق ومجنون باشی؟ اوکنار دگری باز تو دلخون باشی؟...
آری🥲++
الان سر کلاس انشا ام... معلم گفت: دوچیز را مقایسه کنید و انشا بنویسید. من چی رو مقایسه کردم؟ قلب و شیشه!(: یه تیکه نوشتم بودم : اگر هر دو بشکنند به سختی می توان تکه هایشان را جمع کرد. به سختی میتوان آن ها را به هم وصل کرد و به سختی میتوان باور کرد که این قلب همان قلب قبلی است!(: و این شیشه همان شیشه قبلی...