- شآیَد!..
ولی مگه میشه ینفر رو دوست داشته باشی و سعی کنی دلبسته اش نشی!!!
- تنها راهش اینه که کسیو دوست نداشته باشی...
هیچ آدمی موندگار نیست.
- شآیَد!..
_۳۶۵روزبدونتو!.. روزصدوسی!((:
- اگهیهشانسدیگهبههَمبدیمچی..!؟(:
_زمینازدلبران خالیست یامنچشمودل سیرم ؟
که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم!(:
اونجاکه سیدتقی سیدی میگه:
اگرچه من به یادت هستم و همواره میمانم
ولیکن تو مَرا از ياد خواهى برد، مىدانم