- شآیَد!..
-
- دوستدارمالانبمیرمولیاینو
رویسنگقبرمداشتهباشم...
البتهفکرکنمچادریشومیزارن🤏😂
- شآیَد!..
- دوستدارمالانبمیرمولیاینو رویسنگقبرمداشتهباشم... البتهفکرکنمچادریشومیزارن🤏😂
منهمینقدرآدمتعادلرواننداریام😔🤏
- شآیَد!..
- دوستدارمالانبمیرمولیاینو رویسنگقبرمداشتهباشم... البتهفکرکنمچادریشومیزارن🤏😂
یچی بگم ؟ این فرشته نیست الهه ی مرگه
که چشماش کوره و نماد ناعدالتیه و اینکه اکثر مسیحیایی که اینو بالای سنگ قبرشون وصیت میکنن که بزارن قاتلا و جنایتکاران ...