- جدی دارم تیمارستان لازم میشم...
عصری به مگسی که دورم بود گفتم چخه اونم از در مث بچه آدم رفت بیرون...
الانم شیش ساعت پیش شیر وایساده بودم تا جوش بیاد یهو حواسم پرت شد همین که اومد بالا گازو بستم و داد زدم: نیا نیااا
خودم موندم توش...
- شآیَد!..
- مگهیهآدمچندبارمیتونهدلتروبشکنه!؟ +تاوقتیکهعاشقشباشی!
وقتی میبینم یکی کسیو داره که من همیشه حسرتشو داشتم ...دوباره مجبور میشم تیکه های قلبمو با چسب زخم و اون دارو عه هس که جعبش سبزه خیلی هم سوز میده قلبمو بچسبونم :) و این کار ببرای من سالها طول میکشه و خیلی درد داره چون مجبورم از اون دارو سبزع بزنم 🙂❤️🩹