-یه بار برای همیشه. .
خنده خوب است، قهقه عالیست..
گـریه، انـسان را آرام مـیکــند..
امــا لعنت بر بغض! : ) ..
- شآیَد!..
-بیصدا گریه کردن و تلاش واسه اینکه صدات رو کسی نشنوه دردش تو یه سطح دیگهس!(:
دردی که این لحظه داره..!