#سخنانتون
- حاجی مث منی منم از صدای رعدوبرق خیلی خوشم میاد خیلی خفنهههه
+ عرررررر سلام هم عقیدهههع🤝😆
-تقصیرتونه،توقعمبیجابود...
قلبمکهشکست؛چونبهزیرِپابود...
ورنهتوبروقدمبزنراحتباش!
تقصیرتونیست،بغضِمنبدجابود!((: