_مرا در قلب خود کُشتی و از دنیا زِ خود راندی(:
گمان میکردم ای بیرحم بین ما قراری هست...
فاضل نظری
- شآیَد!..
- گروهِشعرومشاعرهمون: https://eitaa.com/joinchat/3103983179Ce6ccdd41ad
مخصوص اونایی که تو ناشناس مشاعره شون خوبه😂🤏
_ در غیابِ آنکِه دوستَش داری یَتیم میمانی
حَتی اگر تَمامِ دنیا تو را در آغوش بِگیرَند..!(:
- شآیَد!..
-
- چنانتدوستمیدارم؛ کهگرروزیفراغافتد...
توصبرازمَنتوانیکردومَنصبرازتونتوانم!(:
- تنرعشهگرفتیمکهباغیرنشستهست؛
ازغیرتمانبود،نوشتندحسودیم!(:
پیگیرپریشانیمادیربهدیراست...
دلتنگبهیکخندهاو،زودبهزودیم!((:
- حامدعسکری ؛