متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری کنم،
تذکر بدم، یادآوری کنم یا قهر کنم که باهام درست رفتار بشه،
فقط حذف میکنم.!
- شآیَد!..
عاشقت بودم ولی تو حاشا کن🥲(:
- ازتوچهپنهان؛عاشقتبودم!(:
ازدلنه!ازسلولسلولم...