1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدمیزاد بندهی حُبّ هست و هیچ حُبّی،
باصفاتر از حُبّ ابیعبدالله نیست...
- شآیَد!..
آدمیزاد بندهی حُبّ هست و هیچ حُبّی، باصفاتر از حُبّ ابیعبدالله نیست...
چہدانَدآنکهنَداردخَبرزعآلمعِشق کہِباخیآلِتوبودَنچہِعالمےداردحُسیـن🫀
- شآیَد!..
++
با آن که دلم از غم هجرت خون است..
شادی به غم توام ، ز غم افزون است(:
شخصیت من کمی عجیب است. از تنهایی لذت میبرم، اما اجتماعی هم هستم. گاهی ساکت، گاهی پرحرف. گاهی مهربان، گاهی جدی. بعضیوقتها چیزهای بزرگ را میبخشم، اما از برخی چیزهای کوچک نمیگذرم. گاهی جسور، گاهی خجالتیام. و درکم برای همه آسان نیست.