eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
11.3هزار ویدیو
340 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
... 👌پیام رهبری معظم انقلاب پیام واضح و روشنی بود بر تعهد سنگین دکتر پزشکیان توسط رهبری به ملت ایران... نشان داده شد که اولا رهبری دست بسته نیست...! و کاملا بر شرایط حاکمیت دارند. این اختلاف نظرها همیشه بوده است، مهم اجماع کلی است که همگان بر آن تکیه داشتند تا این توافقات پیش برود و رهبری معظم بر نظر کلی اعضا احترام قائل شدند. ان‌شاءالله این مسیر با صداقت طرف مقابل پیش برود تا شرایط بنفع ملت ایران تمام گردد.. ولی آنچه که فعلا اتفاق افتاده، اخبار خوبی از شروع توافقات آغاز شده است... اگر به هر شکلی شروط نقض گردد، شرایط کاملا در دست ایران است، نه چیزی از دست دادیم و نه امتیازی به آمریکا دادیم... ایران قدرتمندانه هر دو میدان، دیپلماسی و جنگ را مدیریت می کند... ان‌شاءالله مسیر توافقات و مذاکرات برای مردم و کشورمان خیر باشد... 🙏🏻@shebrahimiii | رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
رهبر انقلاب با پیام خود، اجازه ندادند آقای پزشکیان یا کسانی که قرار است مانند برجام از زیر بار این ت
اگر توافق موفق شود: آقایان اعتبار می‌گیرد. اگر شکست بخورد: نمی‌توانند بگویند صرفا مجری دستور بوده اند...
کسی که با قدرت و صلابت میگه اگر آمریکا زیاده خواهی کنه نخواهم پذیرفت میتونه با قدرت و صلابت هم بگه من مخالف این تفاهم نامه هستم نه اینکه بگن‌ من نظر دیگه ای در مورد تفاهم نامه داشتم ! نظر دیگه ای در مورد تفاهم نامه با مخالفت با تفاهم نامه فرق میکنه !!!! و اما ایشان از دلسوزی و تلاش مسئولان هم گفتن این قسمت رو ندیدید ؟؟؟ و اما اینکه شعام به رهبری تعهد بده با این تفکر که رهبری مجبور شده یکی نیست ! هیچکس به آدم ضعیف مجبور شونده تعهد نمیده! اینجا یه درسی برای همه ما هست اینکه اگر حتی بالاترین مقام کشور باشی به مسئولان اجرایی خوش بین باش و اعتماد کن هرچند نظرت چیز دیگه ای باشه ! چیزی که بارها امام شهید ما هم فرمودن و بهش عمل کردن... ✅ @shebrahimiii | رِسانو
دستور صادر شده 👇 مقام معظم رهبری: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود.
نکات در باب بیانیه امام خامنه ای: ۱_ مسئولین مذاکرات، دلسوز و حسن ظن داشتند، کسی حق نداره مسئولین رو به خیانت متهم بکنه. ۲_ در مذاکرات ایران دست بالا رو داشت، و رئیس جمهور آمریکا در حالت استیصال. ۳_ رهبری به اعضای شعام اعتماد کردند، پس کسی حق ندارد ساز بی‌ اعتمادی کوک کند. ۴_ مسئولیت مذاکرات با اعضای شعام است. ۵_ غیر از اعضای دولتیِ شعام و قالیباف، اعضای منصوب رهبری مثل دو نماینده‌ی رهبری، رئیس قوه قضا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش و فرمانده سپاه هم تعهد داده‌اند که از حقوق ملت ایران و جبهه‌ی مقاومت دفاع کنند. ۶_ رهبری اجازه داده‌اند، همانطور که بارها عرض کردیم، جنگ و صلح و مذاکره از اختیارات رهبریست و تا اجازه ندهند کسی سرخود نمیتواند کاری کند. ۷_ شروط گفته شده، چه تعیین شده از طرف رهبری باشد چه تعیین شده از طرف شعام، مورد تایید رهبری و مطالبه‌ی ایشان است. 🙏و ما هم باید مطالبه کنیم🙏 ۸_ مذاکرات حضوری به معنای پذیرش تحمیل دشمن نیست، پس کسی حق ندارد به بهانه‌ی حضور تیم مذاکره کننده ایران در حضور و برابر تیم مذاکره کننده‌ی آمریکایی، تیم ایرانی رو تخریب و تخطئه کند. ۹_ از نظر دیگری داشتم تا مخالف بودم، فرسنگ‌ها راهه، مخصوصا برای حکیمی که کلمات رو دقیق انتخاب میکند. 🔷 حمایت سردار قاآنی و شیخ نعیم قاسم و فرمانده‌هان ارتش و سپاه و ستاد کل و نماینده رهبری در سپاه و سیدمجید و .... از تیم مذاکره کننده رو در نظر داشته باشید😊 👈به نظر بنده، منظور آقا این بود که این شروطی که در تفاهم آمده خیلی عالیست، اما احتمالا به جایی نخواهد رسید و محقق نخواهد شد. 👈برای همین رهبری از اعضای شعام تعهد گرفتند که در صورت کارشکنی آمریکا از مذاکرات خارج بشوند. 🙏این مطالبه‌ی ما باید باشه🙏 ۱۰_ وظیفه چیست؟ حضور در خیابان و مطالبه‌ی شروط ده‌گانه، بدون زدن تهمت به مسئولین. ☘امام خامنه‌ای شهید : «آن روزی که لازم باشد مردم برای حادثه‌ای خودشان وارد عمل شوند، رهبری صریحاً به آنها خواهد گفت.۱۳۸۰/۰۵/۱۱ »@shebrahimiii | رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
#تحلیل_بر_خط ✍نکات در باب بیانیه امام خامنه ای: ۱_ مسئولین مذاکرات، دلسوز و حسن ظن داشتند، کسی حق
اینو یادم رفت 👇 👈واژه‌ی «علی الاصول» یعنی دشمنی ما با آمریکا تمام نخواهد شد، دشمنی ما با او بر سر اصول است، پس او در این مذاکرات دشمنی رو کنار نخواهد گذاشت و این شروط رو محقق نخواهد کرد. 🔷چنانچه کارشکنی کنه، اعضای شعام تعهد داده‌اند که از مذاکره خارج شوند.
رهبرمون هرچی بگه همونه❤️🇮🇷
"بنده علی الاصول نظری دیگر داشتم" شبیه به دو گزاره از امام شهید است: خوشبین نیستم و آن نُه شرطی که بر مصوبه شورا عالی امنیت ملی تعیین نمودند. مسئولیت این تفاهم و جایگاه حقوقی که مسئولیت را پذیرفته و سپس اجازه رهبری صادر شده است نیز در پیام روشن می باشد. در ادامه ایشان تاکید بر نظارت دارند. "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز منتظر تحقق شروط خواهیم بود." انتظار تحقق شروط به معنای نظاره گر بودن نیست، به معنای نظارت و مطالبه است. جالب تر اینکه پیام کوتاه است ولی قاطع و روشن آن هم در یکی از مهمترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی، پیام صریح، شجاعانه، مصلحت محور و مساله محور است. آنچه وعده داده شده[شروط] باید نقد شود. اگر دشمن پایبند باشد! اگر. @shebrahimiii | رِسانو
استقبال سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی وزیر امورخارجه نوشت: حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری پیام حکیمانه و راهگشای حضرت‌عالی را ارج می‌گذارم و قدردان رهنمودها، حمایت‌ها و اعتماد ارزشمندتان هستم. این هدایت‌های دلسوزانه، بدون تردید پشتوانه‌ای استوار برای صیانت از عزت ملی، پاسداری از حقوق ملت بزرگ ایران و پیشبرد مسئولانه آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. در این ایام عاشورای حسینی، اطمینان می‌دهم با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار، و با التزام کامل به رهنمودها و منویات حضرت‌عالی، تمامی توان دستگاه سیاست خارجی کشور در راستای تأمین منافع عالیه جمهوری اسلامی ایران، حفظ حقوق ملت شریف ایران و پاسداری از عزت، استقلال و اقتدار این سرزمین به کار گرفته خواهد شد و با هوشیاری، تدبیر و استقامت، از هیچ تلاشی برای تحقق این اهداف و صیانت از مصالح ملی فروگذار نخواهیم کرد. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
🚨 پیام فرامرزی آقا مهم‌تر از پیام درون مرزی اونه. چون این پیام رو آمریکا و اسراییل هم دارن میبینن. و نشون میده رهبرمون حتی با رئیس جمهور خودمونم تعارف نداره. چه برسه به آمریکا. قشنگ شیرفهم کرد به دشمن که فکر نکنین شیفته مذاکره و تفاهمیم. بخوای زور بگی و پاتو از گلیمت درازتر کنی، رئیس‌جمهورمونم تاکید کرده تعهد داده بلافاصله تفاهم بی تفاهم خواهد بود... @shebrahimiii | رِسانو
زمان: حجم: 2.5M
برخی نکات اینجانب پیرامون پیام اخیر رهبری در ارتباط با مذاکرات 🎙 رضا خانعلی زاده ✅ @shebrahimiii | رِسانو