eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
11.3هزار ویدیو
340 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
نکات در باب بیانیه امام خامنه ای: ۱_ مسئولین مذاکرات، دلسوز و حسن ظن داشتند، کسی حق نداره مسئولین رو به خیانت متهم بکنه. ۲_ در مذاکرات ایران دست بالا رو داشت، و رئیس جمهور آمریکا در حالت استیصال. ۳_ رهبری به اعضای شعام اعتماد کردند، پس کسی حق ندارد ساز بی‌ اعتمادی کوک کند. ۴_ مسئولیت مذاکرات با اعضای شعام است. ۵_ غیر از اعضای دولتیِ شعام و قالیباف، اعضای منصوب رهبری مثل دو نماینده‌ی رهبری، رئیس قوه قضا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش و فرمانده سپاه هم تعهد داده‌اند که از حقوق ملت ایران و جبهه‌ی مقاومت دفاع کنند. ۶_ رهبری اجازه داده‌اند، همانطور که بارها عرض کردیم، جنگ و صلح و مذاکره از اختیارات رهبریست و تا اجازه ندهند کسی سرخود نمیتواند کاری کند. ۷_ شروط گفته شده، چه تعیین شده از طرف رهبری باشد چه تعیین شده از طرف شعام، مورد تایید رهبری و مطالبه‌ی ایشان است. 🙏و ما هم باید مطالبه کنیم🙏 ۸_ مذاکرات حضوری به معنای پذیرش تحمیل دشمن نیست، پس کسی حق ندارد به بهانه‌ی حضور تیم مذاکره کننده ایران در حضور و برابر تیم مذاکره کننده‌ی آمریکایی، تیم ایرانی رو تخریب و تخطئه کند. ۹_ از نظر دیگری داشتم تا مخالف بودم، فرسنگ‌ها راهه، مخصوصا برای حکیمی که کلمات رو دقیق انتخاب میکند. 🔷 حمایت سردار قاآنی و شیخ نعیم قاسم و فرمانده‌هان ارتش و سپاه و ستاد کل و نماینده رهبری در سپاه و سیدمجید و .... از تیم مذاکره کننده رو در نظر داشته باشید😊 👈به نظر بنده، منظور آقا این بود که این شروطی که در تفاهم آمده خیلی عالیست، اما احتمالا به جایی نخواهد رسید و محقق نخواهد شد. 👈برای همین رهبری از اعضای شعام تعهد گرفتند که در صورت کارشکنی آمریکا از مذاکرات خارج بشوند. 🙏این مطالبه‌ی ما باید باشه🙏 ۱۰_ وظیفه چیست؟ حضور در خیابان و مطالبه‌ی شروط ده‌گانه، بدون زدن تهمت به مسئولین. ☘امام خامنه‌ای شهید : «آن روزی که لازم باشد مردم برای حادثه‌ای خودشان وارد عمل شوند، رهبری صریحاً به آنها خواهد گفت.۱۳۸۰/۰۵/۱۱ »@shebrahimiii | رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
#تحلیل_بر_خط ✍نکات در باب بیانیه امام خامنه ای: ۱_ مسئولین مذاکرات، دلسوز و حسن ظن داشتند، کسی حق
اینو یادم رفت 👇 👈واژه‌ی «علی الاصول» یعنی دشمنی ما با آمریکا تمام نخواهد شد، دشمنی ما با او بر سر اصول است، پس او در این مذاکرات دشمنی رو کنار نخواهد گذاشت و این شروط رو محقق نخواهد کرد. 🔷چنانچه کارشکنی کنه، اعضای شعام تعهد داده‌اند که از مذاکره خارج شوند.
رهبرمون هرچی بگه همونه❤️🇮🇷
"بنده علی الاصول نظری دیگر داشتم" شبیه به دو گزاره از امام شهید است: خوشبین نیستم و آن نُه شرطی که بر مصوبه شورا عالی امنیت ملی تعیین نمودند. مسئولیت این تفاهم و جایگاه حقوقی که مسئولیت را پذیرفته و سپس اجازه رهبری صادر شده است نیز در پیام روشن می باشد. در ادامه ایشان تاکید بر نظارت دارند. "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز منتظر تحقق شروط خواهیم بود." انتظار تحقق شروط به معنای نظاره گر بودن نیست، به معنای نظارت و مطالبه است. جالب تر اینکه پیام کوتاه است ولی قاطع و روشن آن هم در یکی از مهمترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی، پیام صریح، شجاعانه، مصلحت محور و مساله محور است. آنچه وعده داده شده[شروط] باید نقد شود. اگر دشمن پایبند باشد! اگر. @shebrahimiii | رِسانو
استقبال سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی وزیر امورخارجه نوشت: حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری پیام حکیمانه و راهگشای حضرت‌عالی را ارج می‌گذارم و قدردان رهنمودها، حمایت‌ها و اعتماد ارزشمندتان هستم. این هدایت‌های دلسوزانه، بدون تردید پشتوانه‌ای استوار برای صیانت از عزت ملی، پاسداری از حقوق ملت بزرگ ایران و پیشبرد مسئولانه آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود. در این ایام عاشورای حسینی، اطمینان می‌دهم با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار، و با التزام کامل به رهنمودها و منویات حضرت‌عالی، تمامی توان دستگاه سیاست خارجی کشور در راستای تأمین منافع عالیه جمهوری اسلامی ایران، حفظ حقوق ملت شریف ایران و پاسداری از عزت، استقلال و اقتدار این سرزمین به کار گرفته خواهد شد و با هوشیاری، تدبیر و استقامت، از هیچ تلاشی برای تحقق این اهداف و صیانت از مصالح ملی فروگذار نخواهیم کرد. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
🚨 پیام فرامرزی آقا مهم‌تر از پیام درون مرزی اونه. چون این پیام رو آمریکا و اسراییل هم دارن میبینن. و نشون میده رهبرمون حتی با رئیس جمهور خودمونم تعارف نداره. چه برسه به آمریکا. قشنگ شیرفهم کرد به دشمن که فکر نکنین شیفته مذاکره و تفاهمیم. بخوای زور بگی و پاتو از گلیمت درازتر کنی، رئیس‌جمهورمونم تاکید کرده تعهد داده بلافاصله تفاهم بی تفاهم خواهد بود... @shebrahimiii | رِسانو
زمان: حجم: 2.5M
برخی نکات اینجانب پیرامون پیام اخیر رهبری در ارتباط با مذاکرات 🎙 رضا خانعلی زاده ✅ @shebrahimiii | رِسانو
اینکه رهبر عزیزمون این‌قدر صریح و شفاف موضعش رو نسبت به مذاکره با آمریکا بیان می‌کنه و در عین حال احترام مسئولان کشور رو هم نگه می‌داره، نشون می‌ده که خوب توی مکتب پدر شهیدش درس پس داده... ✅ @shebrahimiii | رِسانو
📸 پوستر فدراسیون فوتبال ایران برای بازی بعدی در جام جهانی ٢٠٢۶ مقابل بلژیک ✅ @shebrahimiii | رِسانو
پیام رییس جمهور در پی پیام رهبر انقلاب: بسم الله الرحمن الرحیم پیام روشنگرانه و صریح مقام معظم رهبری خطاب به ملت پرشور و وفادار ایران مسئولیت همه اجزای مؤثر در فرآیند مذاکره پیش رو را تبیین کرد. توجه مهرافزای معظم‌له مبنی بر تلاش‌های دلسوزانه و حسن نظر مسئولین امر و صدور اجازه برای آغاز مذاکره در جهت تحصیل منفعت برای ملت ایران اسباب خرسندی و رضایت همه خدمتگزاران ملت ایران است. بدیهی است اینجانب به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی به همراه سایر اعضای این شورا خود را متعهد به توجه حداکثری نسبت به دغدغه‌های معظم‌له و حراست از حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت می‌دانیم. بی‌تردید خط قرمز مسئولین منافع ملی و پاسداشت عزت، شرافت و اقتدار ملت رشید ایران است و با توجه حداکثری تیم مذاکره کننده نسبت به جزئیات مذاکره و رجای واثق به فضل و عنایت پروردگار، پیروزی بزرگ حاصل خواهد شد. انشاالله مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران ✅ @shebrahimiii | رِسانو