eitaa logo
سید محمد جواد سید شبیری
1.1هزار دنبال‌کننده
637 عکس
77 ویدیو
80 فایل
کانال شخصی حجةالاسلام سیدمحمدجواد سیدشبیری(مشهد) شامل محتوای سخنرانی، مباحث حدیثی و مناسبتی مرتبط با معارف اهل البیت(علیهم السلام) ارتباط با بنده👇 @smjssh ارسال پیشنهادات، مطالب جدید و مفید👇 @rejal_admin تبلیغ👇 @Admin_rejal مدیریت کانال👇 @rejal_hoze
مشاهده در ایتا
دانلود
✅اهمیت و فائده ادخال سرور به قلب مؤمن 💠سدير الصيرفي قال: قال أبو عبد اللّه عليه السّلام في حديث طويل: إذا بعث اللّه المؤمن من قبره خرج معه مثال يقدمه أمامه كلّما رأى المؤمن هولا من أهوال يوم القيامة قال له المثال: لا تفزع و لا تحزن و أبشر بالسرور و الكرامة من اللّه (عزّ و جلّ)، حتى يقف بين يدي اللّه (عزّ و جلّ) فيحاسبه حسابا يسيرا و يأمر به الى الجنة و المثال أمامه فيقول له المؤمن: يرحمك اللّه نعم الخارج خرجت معي من قبري و ما زلت تبشّرني بالسرور و الكرامة من اللّه (عزّ و جلّ) حتى رأيت ذلك، فيقول: من أنت؟ فيقول: أنا السرور الذي كنت أدخلته على أخيك المؤمن في الدنيا خلقني اللّه منه لأبشّرك [۲] . ---------- [۲]: ق: كتاب العشرة۷۹/۲۰/ و ۸۱، ج: ۲۸۴/۷۴ و ۲۹۰. ق: ۲۴۸/۴۱/۳، ج: ۱۹۷/۷. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری http://eitaa.com/shobeiri https://t.me/shobeiri
◾️ السّلامُ عَلَیکِ یا فاطمة الزهراء (س) 🔘 هدیه ۶۰ فارسی و عربی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 👇👇👇 https://eitaa.com/shobeiri/2245 📲 ثواب انتشار این لیست با شما ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔸 کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔹 https://eitaa.com/rejal_shobeiri http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
شخصی به خدمت امام صادق(علیه السلام) آمد و خود را همچون فردی دلسوز دیده و ایشان را نصیحت کردند به اینکه چرا شما اموال خود را در مکان های مختلف سرمایه گذاری کرده اید!؟ در صورتی که اگر اموال شما در یک جا جمع بود، از نظر اقتصادی به نفع شما بود؛ چرا که نگهداری آن آسان تر و با هزینۀ کمتر انجام می شد، ولی امام صادق(علیه السلام) در مقابل، نظر او را رد کرده و فرمودند: من اموالم را پراکنده و در مکان های مختلف قرار دادم تا اگر آسیبی به یکی رسید، دیگری از آسیب در امان بماند. 📚 وسائل الشیعة، ج ۱۷، ص ۶۹، مؤسسة ال البیت علیهم السلام،قم، چاپ اول، ۱۴۰۹ ق. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری http://eitaa.com/shobeiri https://t.me/shobeiri
📌 نصيحة للمؤمنين في عصر الغيبة ! يقول السيّد السيستانيّ (دام ظلّه): وليحذروا عن مزاعم توقيت الظهور أو ما بمنزلتها أيّاً كان زاعمها، لما ورد من النهي المؤكّد عن مثل ذلك وتكذيب من ادّعاه، وتشهد عليه التجارب المتكرّرة، حيث صدرت هذه المزاعم كثيراً في التأريخ ثمَّ استبان كذبها والوهم فيها. المصدر: موقع سماحته. مومنین از گمانه زنی ها یا امثال آن [مانند تطبیق حوادث و شخصیت ها] که در تعیین وقت ظهور می شود باید بر حذر باشند، از طرف هر کس که می خواهد باشد، باشد. چه اینکه نهی موکد از این کار وارد شده است و امر به تکذیب چنین ادعاهایی شده ایم و تجربه های مکرر در طول تاریخ شاهد این قضیه است چه بسیار گمانه زنی ها و تطبیق هایی که توهم و خلاف واقع بودنشان ثابت شده است. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری http://eitaa.com/shobeiri https://t.me/shobeiri
حضرت امام هادی صلوات الله علیه می‌فرمایند: تمام صوفیه مخالف ما هستد و طریقه (روش)  آنان باطل و برخلاف طریقه (روش) ماست و این گروه، نصاری و مجوس این امت هستند. آنان سعی در خاموش کردن نور خدا می‌کنند و خدا نور خود را تمام می‌کند اگر چه کافران خوش ندارند. ... عليّ بن محمّد الهادي عليه السلام أنّه قال:«أما تدري أنّ أخسّ الطوائف الصوفيّة، والصوفيّة كلّهم من مخالفينا وطريقتهم مغايرة لطريقتنا،وإن هم إلّانصارى ومجوس هذه الاُمّة، اُولئك الذين يجهدون في إطفاء نور اللّٰه واللّٰه يتمّ نوره ولو كره الكافرون» 📚حدیقة الشیعه، صفحه ۵۹۴     الهدایا لشیعة أئمة الهدی ; ج ۲  ص ۲۳ ▫️مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی دوزدوزانی تبریزی مدظله العالی: مبارزه و مخالف با مروجان افکار صوفیه، [ همانند ِ مبارزه با همه‌ی سردمداران مکاتب باطل، برای دفاع از حریم حق ]، لازم و ضروری است. و باید با معیارهای امر به معروف و نهی از منکر و با بیان منطقی و اسلوب صحیح باشد. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔹کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔸 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
🏴فاطمیه حضرت (س) از منظر رسول خدا(ص): ⬅️ بر مردم است، ⬅️ بهشت و سرور زنان عالم است، ⬅️اول شخصی است که وارد می گردد، ⬅️خداوند آتش جهنم را بر اولاد او حرام کرده، ⬅️جایگاه آن حضرت در قیامت چنان بزرگ است که چشم ها باید به احترام ایشان پایین باشد، ⬅️انبیاء الهی(ع) در بهشت به دیدار او خواهند آمد. ⬅️ای فاطمه، بر تو بشارت باد که (عج) از نسل تو است. 📚حسکانی، شواهد التنزيل لقواعد التفضيل، ج1، ص76. 📚بلاذری، أنساب الأشراف‏، ج1، ص405؛ 📚شیخ صدوق، الامالی، ص125؛ 📚قاضی نعمان، شرح الأخبار في فضائل الأئمة الأطهار، ج2، ص233؛ 📚نیشابوری، المستدرک علی الصحیحین، ج4، ص44، ج3، ص153. 📚ابن شاهین، فضائل سیده النساء، ص21- 22. 📚ذهبی، میزان الاعتدال، ج2، ص618، 538. 📚شیخ مفید، الامالی، ص106؛ 📚ابن ابراهیم کوفی، التفسیر، ص446. 📚سجستاني(ابن داود)، السنن، ج2، ص310؛ 📌متن برخی روایات قَالَ رَسُولُ الله: إِنَّ‏ اللهَ‏ جَعَلَ‏ عَلِيّاً وَ زَوْجَتَهُ وَ أَبْنَائَهُ‏ حُجَجَ اللهِِ عَلَى خَلْقِه.» 📚حسکانی، شواهد التنزيل لقواعد التفضيل، ج1، ص76. فَاطِمَةُ سَيِّدَةُ نِسَاءِ أَهْلِ الْجَنَّةِ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَ الْآخِرِين‏. 📚بلاذری، أنساب الأشراف‏، ج1، ص405؛ 📚شیخ صدوق، الامالی، ص125؛ فَاطِمَةُ سَيِّدَةُ نِسَاءِ الْعَالَمِين‏.» 📚قاضی نعمان، شرح الأخبار في فضائل الأئمة الأطهار، ج2، ص233؛ فَإِذَا اسْتَقَرَّ أَوْلِيَاءُ اللهِ فِي الْجَنَّةِ زَارَكِ آدَمُ وَ مَنْ دُونَهُ مِنَ النَّبِيِّينَ. 📚ابن ابراهیم کوفی، التفسیر، ص446 💠حضرت (س) از منظر رسول خدا(ص)2⃣ حضرت (س)، نزد پدر، بسیار محبوب بود. پیامبر اکرم(ص) پیش از خواب، صورت دخترش فاطمه را می بوسید و برای او دعا میکرد و در توضیح رفتار خویش میفرمود: «فاطمه از خلق شده و بوی بهشت می دهد.» حضرت فاطمه جلوه تمام خوبیها، فردی ، پاره تن، قلب و روح پدر بود. پیامبر اکرم(ص) مردم را به دوست داشتن و ورزیدن به وی و تأثیر آن بر در دنیا و آخرت، سفارش میکرد و می فرمود: «هر کس که با فاطمه دوستی کند، با من دوستی کرده است و هر کسی که با ، فاطمه و فرندان او دوستی کند، من نیز با او دوستی میکنم و هر کس با آنان دشمنی کند، من نیز با آنان دشمن هستم.» «رسول خدا(ص) چهل روز این جملات را قرائت کردند.» 📚ترمذي، السنن، ج5، ص360؛ 📚ابن عبدالبر، الاستيعاب فى معرفة الأصحاب، ج4، ص1897؛ 📚ابن شهرآشوب، مناقب آل ابیطالب، ج3، ص334. 📚عیاشی، التفسیر، ج2، ص212. 📚خوارزمی، مقتل الحسين، ج‏1، ص101. 📚شیخ مفید، الامالی، ص260؛ 📚دیلمی، إرشاد القلوب إلى الصواب، ج2، ص294. 📚احمدبن حنبل، مسند، ج2، ص442؛ 📚ابن شاهین، فضائل سیده النساء، ص49؛ 📌متن عربی روایات حضرت (س) از منظر رسول خدا(ص) ⬅️«اِنَّ أَحَبَّ اَلنِّساءِ إِلى رَسُولُ اللهِ، فاطِمَةُوَ مِنَ الرِّجالِ عَلىُّ.» 📚ترمذي، السنن، ج5، ص360؛ ابن عبدالبر، الاستيعاب فى معرفة الأصحاب، ج4، ص1897؛ مغربی، شرح الأخبار في فضائل الأئمة الأطهار، ج3، ص55. ⬅️«قال رسول الله: لَو كَان الحُسنُ شَخصَاً لَكَانَ فاطِمَةُ، بَل هِيَ أَعظَمُ، إِنَّ فاطِمَةَ اِبنَتي خَيرُ أَهلِ الأَرضِ عُنصُراً وَ شَرَفاً وَ كَرَمَاَ.» 📚خوارزمی، مقتل الحسين، ج‏1، ص101. ⬅️«قَالَ النَّبِي: يَا سَلْمَانُ حُبُ‏ فَاطِمَةَ يَنْفَعُ‏ فِي مِائَةٍ مِنَ الْمَوَاطِنِ أَيْسَرُ تِلْكَ الْمَوَاطِنِ الْمَوْتُ وَ الْقَبْرُ وَ الْمِيزَانُ وَ الْحَشْرُ وَ الصِّرَاطُ وَ الْمُحَاسَبَةُ فَمَنْ رَضِيَتْ عَنْهُ ابْنَتِي رَضِيتُ عَنْهُ وَ مَنْ رَضِيتُ عَنْهُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْه‏.» 📚دیلمی، إرشاد القلوب إلى الصواب، ج2، ص294. ⬅️«رَسُولَ اللهِيَقُولُ:‏ فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّي مَنْ‏ سَرَّهَا فَقَدْ سَرَّنِي‏ وَ مَنْ سَاءَهَا فَقَدْ سَاءَنِي. فَاطِمَةُ أَعَزُّ الْبَرِيَّةِ عَلَيَّ‏.» 📚شیخ مفید، الامالی، ص260. ⬅️قالَ رَسوُلُ اللهُ لِعَلِيٍّ وَ فَاطِمَةَ وَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ: «أَنَا حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ وَ سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ.» 📚شیخ صدوق، الاعتقادات الامامیه، ص105. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔹کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔸 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
به این دو آیه توجه کنید: إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ الَّذينَ هادُوا وَ النَّصارى‏ وَ الصَّابِئينَ‏ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ عَمِلَ صالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ (بقره / 62) إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ الَّذينَ هادُوا وَ الصَّابِئُونَ‏ وَ النَّصارى‏ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ عَمِلَ صالِحاً فَلا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ (مائده / 69) چرا در آیه دوم در حالی که در ابتدای آیه کلمه إِنَّ آمده مشابه آیه اول الصابئین (در حالت نصب) نیامده و الصَّابِئُونَ‏ (در حالت رفع) آمده است؟ پاسخ محمود بن حمزه کرمانی (متوفی ۵۰۵) در البرهان فی متشابه القرآن (منصوره: دار الوفاء، ۱۴۱۸، ص ۱۱۳): «قوله تعالى: إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ الَّذِينَ هادُوا وَ النَّصارى‏ وَ الصَّابِئِينَ‏ (بقره / 62). و قال فى الحج‏ وَ الصَّابِئِينَ‏ وَ النَّصارى (حج / 17)‏ و قال فى المائدة: وَ الصَّابِئُونَ‏ وَ النَّصارى‏ (مائده / 69)؛ لأن النصارى مقدمون‏ على الصابئين فى الرتبة؛ لأنهم أهل كتاب، فقدمهم فى البقرة، و الصابئون‏ مقدمون‏ على النصارى فى الزمان لأنهم كانوا قبلهم فقدّمهم فى الحج. و راعى فى المائدة المعنيين فقدمهم فى اللفظ و أخرهم فى التقدير؛ لأن تقديره فى المائدة: و الصابئون كذلك- و مثله قوله الشاعر: فمن يك أمسى بالمدينة رحله‏ فإنى و قيّار بها لغريب أراد: فإنى لغريب بها و قيّار كذلك. فتأمل فيها و فى أمثالها تعرف‏ إعجاز القرآن». کرمانی در متن فوق توضیح داده که در سوره بقره فرموده نصاری و صابئین زیرا نصاری در اهمیت بالاتر از صابئین هستند اما در حج فرموده صابئین و نصاری زیرا صابئین از نظر زمانی مقدم بر نصاری هستند. در سوره مائده برای این که هر دو معنی را یک جا برساند فرموده والصابئون والنصاری یعنی در لفظ آنان را پیش انداخته اما با استفاده از حالت رفع آنان را در تقدیر بعد از مسلمانان، یهودیان و مسیحیان قرار داده و این از اعجاز قرآن است مانند این که کسی بگوید إِنَّ زَیدا (منصوب) و عمروٌ (مرفوع) قائم . این یعنی إِنَّ زیدا قائم و عمروٌ قائم یعنی إِنَّ فقط به زید اشاره دارد و تاکید روی آن است. جلال الدین سیوطی (م ۹۱۱) نیز در کتاب التحبیر فی علم التفسیر (بیروت: دار الفکر، ۱۴۲۱، ص ۱۱۱) همین پاسخ را آورده است. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔹کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔸 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
💠 دعای مختصر و مهم 🔻عـَنِ ابْنِ مَحْبُوبٍ عَنِ الْفَضْلِ بْنِ يُونُسَ عَنْ أَبِي الْحَسَنِ(علیه السلام) قَالَ قَالَ لِي أَكْثِرْ مِنْ أَنْ تَقُولَ اللَّهُمَّ لَا تَجْعَلْنِي مِنَ الْمُعَارِينَ وَ لَا تُخْرِجْنِي مِنَ التَّقْصِيرِ قَالَ قُلْتُ أَمَّا الْمـُعَارِينَ فَقَدْ عَرَفْتُ فَمَا مَعْنَي لَا تُخْرِجْنِي مِنَ التَّقْصِيرِ قَالَ كُلُّ عَمَلٍ تَعْمَلُهُ تُرِيدُ بِهِ وَجْهَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَكُنْ فِيهِ مُقَصِّراً عِنْدَ نَفْسِكَ فَإِنَّ النَّاسَ كُلَّهُمْ فِي أَعْمَالِهِمْ فِي مَا بَيْنَهُمْ وَ بَيْنَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ مُقَصِّرُونَ 💠فضل بن يونس از حضرت ابي الحسن (موسي بن جعفر)(علیه السلام) حديث كند كه آن حضرت به من فرمود: اين دعا را بسيار بخوان: ((اللهم) لا تجعلني من المعارين و لا تخرجني من التقصير) (يعني بار خدايا مرا از عاريت داده شدگان (ايمان) قرار مده: و از تقصير بيرون مبر) گويد: من عرض كردم: اما عاريت داده شدگان، معنايش را دانستم، آيا معناي (مرا از تقصير بيرون مبر) چيست؟ (و يعني چه؟) فرمود: هر كاري را كه به خاطر خداي(عز و جل) انجام دهي پس خود را در آن كار پيش خود مقصر بدان، زيرا كه همه مردم در كارهايشان ميان خود و خداي(عز و جل) تقصير كار و مقصرند. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔹کانال سید محمد جواد سید شبیری🔸 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
✅ پای درس حضرت زهرا ✅ ✍ زنى خدمت حضرت فاطمه علیهاسلام رسید و گفت : - مادر ناتوانى دارم كه در مسائل نمازش به مشكلى برخورد كرده و مرا خدمت شما فرستاد كه سؤال كنم . حضرت فاطمه علیهاالسلام جواب آن مساله را داد. آن زن همین طور مساله دیگرى پرسید تا ده مسأله شد. حضرت همه را پاسخ داد. سپس ‍ آن زن از كثرت سؤال خجالت كشید و عرض كرد: - اى دختر رسول خدا! دیگر مزاحم نمى‌شوم . حضرت فرمود: نگران نباش ! باز هم سؤال كن ! با كمال میل جواب مى دهم ، 👈زیرا اگر كسى اجیر شود كه بار سنگینى را بر بام حمل كند و در عوض آن، مبلغ صد هزار دینار اجرت بگیرد، آیا از حمل بار خسته مى شود؟ زن گفت : - نه ! خسته نمى شود، زیرا در برابر آن مزد زیادى دریافت مى كند. حضرت فرمود: - خدا در برابر جواب هر مساله اى بیشتر از اینكه بین زمین و آسمان پر از مروارید باشد، به من ثواب مى دهد! با این حال ، چگونه از جواب دادن به مساله خسته شوم ؟ از پدرم شنیدم كه فرمود: «علماى شیعه من روز قیامت محشور مى شوند، و خداوند به اندازه 1⃣ علوم آنان 2⃣ و درجات كوششان در راه هدایت مردم ، برایشان ثواب و پاداش در نظر مى گیرد و به هر كدامشان تعداد یك میلیون حله از نور عطا مى كند. سپس منادى حق تعالى ندا مى كند: اى كسانى كه یتیمان (پیروان) آل محمد را سرپرستى نمودید، در آن وقت كه دستشان به اجدادشان (پیشوایان دین) نمى رسید، كه در پرتو علوم شما ارشاد شدند و دیندار زندگى كردند. اكنون به اندازه اى كه از علوم شما استفاده كرده اند، به ایشان خلعت بدهید! حتى به بعضى آنان صد هزار خلعت داده مى شود. پس از تقسیم خلعت ها، خداوند فرمان مى دهد: بار دیگر به علما خلعت بدهید. تا خلعتشان تكمیل گردد. سپس دستور مى رسد دو برابرش كنید همچنین درباره شاگردان علما كه خود شاگرد تربیت كرده اند چنین كنید...» آنگاه حضرت فاطمه به آن زن فرمود: اى بنده خدا! یك نخ از این خلعتها هزار هزار مرتبه از آنچه خورشید بر آن مى تابد بهتر است . زیرا امور دنیوى توأم با رنج و مشقت است اما نعمتهاى اخروى عیب و نقص ندارد. بحارالانوار جلد ۲ صفحه ۳ ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔸سید محمد جواد سید شبیری🔹 https://eitaa.com/rejal_shobeiri http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
چادر نورانی ومسلمان شدن هشتاد یهودی ابن شهر آشوب و قطب راوندی روایت کرده‌اند که روزی امیرالمومنین(علیه‌السلام) مقداری جو(برای پخت نان) از یک یهودی قرض خواست و در عوض آن چادر (سلام‌الله‌علیها) را که از پشم بود بعنوان رهن به او داد. آن یهودی را به خانه خود برد و در اطاقی گذاشت. هنگام شب، همسرش برای انجام کاری داخل آن اطاق شد و نوری را دید که اطاق را روشن کرده بود و فورا(به دلیل ترس و یا تعجب) از اطاق خارج شد و آنچه دیده بود را به اطلاع شوهرش رساند. مرد یهودی که فراموش کرده بود چادر حضرت (سلام‌الله‌علیها) در آن اطاق است، با تعجّب و به سرعت داخل اطاق شد و دریافت که آن نور از چادر (سلام‌الله‌علیها) است که امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) آن‌را نزد وی گرو گذاشته بود. مرد یهودی و همسرش از خانه خارج شده و هر یک به سوی خویشان خود رفته و آنان را از این معجزه آگاه نمودند. در اثر این اتفاق هشتاد نفر از آنها به اسلام متمایل شده و ایمان آوردند. بحار الانوار، ج۴۳ ص۳۰ ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔹کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔸 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
چگونه با اهل معصیت روبه‌رو شویم؟ 🛑عَنِ السَّكُونِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ع: «أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ ص أَنْ نَلْقَى أَهْلَ الْمَعَاصِي بِوُجُوهٍ مُكْفَهِرَّةٍ.» 🔰از امام صادق از امیرالمؤمنین (علیهماالسلام) نقل شده است: «رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله) به ما دستور دادند که با چهره‌هایی عبوس و در هم با اهل‌معصیت روبه‌رو شویم.» 📚الكافي، ج۵، ص۵۹ ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ 🔸کانال استاد سید محمد جواد سید شبیری🔹 http://eitaa.com/shobeiri ایتا https://t.me/shobeiri تلگرام
⚫️اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدِّيقَةِ فاطِمَةَ الزَّكِيَّةِ، حَبِيبَةِ حَبِيبِكَ وَنَبِيِّكَ، وَأُمِّ أَحِبَّائِكَ وَأَصْفِيائِكَ، الَّتِي انْتَجَبْتَها وَفَضَّلْتَها وَاخْتَرْتَها عَلَىٰ نِساءِ الْعالَمِينَ . اللّٰهُمَّ كُنِ الطَّالِبَ لَها مِمَّنْ ظَلَمَها وَاسْتَخَفَّ بِحَقِّها، وَكُنِ الثَّائِرَ اللّٰهُمَّ بِدَمِ أَوْلادِها . اللّٰهُمَّ وَكَما جَعَلْتَها أُمَّ أَئِمَّةِ الْهُدىٰ، وَحَلِيلَةَ صاحِبِ اللِّواءِ، وَالْكَرِيمَةَ عِنْدَ الْمَلإِ الْأَعْلىٰ، فَصَلِّ عَلَيْها وَعَلَىٰ أُمِّها صَلاةً تُكْرِمُ بِها وَجْهَ أَبِيها مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَتُقِرُّبِها أَعْيُنَ ذُرِّيَّتِها، وَأَبْلِغْهُمْ عَنِّي فِي هٰذِهِ السَّاعَةِ أَفْضَلَ التَّحِيَّةِ وَالسَّلامِ. ⚫️ شهادت مظلومانه ام الائمه النجباء بضعة المصطفی، صدّیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، خدمت حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه) و همه عاشقان اهلبیت(ع) تسلیت و تعزیت باد. ┄══•ஜ۩🌹۩ஜ•══┄ http://eitaa.com/shobeiri https://t.me/shobeiri