🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
https://eitaa.com/shohadadastmarabgirandm/shohadadastmarabgirand
13.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠هیئت ها نمی توانند سکولار باشند/هیئت امام حسین(علیه السلام) سکولار ما نداریم...
بیانات امام خامنهای در دیدار اعضای هیئت رزمندگان اسلام
۹۲/۸/۲۰
#محصنات
#منم_مدافع_انی_سلم_لمن_سالمکم
#منم_مدافع_انی_حرب_لمن_حاربکم
23.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 بلایی که دولت بنفش به سر نظام آموزشی کشور آورد🔥
🧖♂دکتر گلشنی فیزیکدان و نظریهپرداز: 👈شواهد متعددی از نفوذ آمریکا در نظام دانشگاهی و آموزش و پرورش کشور موجود است
رسما عوامل این سرویسها رئیس دانشگاه و وزیر شدند‼️
⚠️هر چه به وزیر اطلاعات ،حسن روحانی هشدار دادم و یادداشت دادم ،که معاون آموزشی دانشگاه شریف جاسوس غرب هست ، اعتنایی نکرد
13.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیکه هایی از فیلمی که رامبد جوان ساخته رو ببینید...😔
حسن صفرخانی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، شماره تماس دفتر 38512502
ازبرعلی اصغری، معاون ارزیابی عملکرد، شماره تماس 38512841
عباس قدیانی، معاون بازرسی و نظارت، شماره تماس 38512258
شماره مسئولین رسیدگی به شکایات از وزارت ارشاد هستن
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻عاشورا و خواص بیخاصیّت
🖊 مهدی جمشیدی
۱. در نگاه نخست، به نظر میرسد که همۀ تحوّلات اجتماعی، وابسته به «امام جامعه» است و جامعه، آینۀ منعکسکنندۀ خودِ اوست و ازاینرو، باید «وضع جامعه» را هرچه که هست، به او ارجاع داد و برآمده از ارادۀ او دانست. چنین برداشتی از منطق تحوّلات اجتماعی نادرست است. اینکه امام در جامعۀ اسلامی، تعیینکننده است و سیاستها و جهتگیریهایش میتواند جامعه را به قلۀ تعالی یا درۀ انحطاط سوق بدهد، برداشت درستی است، اما همواره چنین نیست که او نقش اصلی را بر عهده داشته باشد یا در همۀ زمینهها بتوان رد پای او را یافت. ازآنجاکه قاعدۀ حکمرانی در جامعۀ اسلامی این است که امام باید جامعه را متقاعد سازد و به خواست و ارادۀ آنها، هویّت دینی بدهد، اینگونه نیست که جامعه همچون شیء شکلپذیر و منفعل در دست امام جامعه باشد و او بدون آنکه دغدغۀ «همراهی جامعه» را در داشته باشد، نقش هدایتی خویش را ایفا نماید. پس امام جامعه از جهات بسیاری، «مقیّد» و «محدود» به خودِ جامعه است و باید اقتضاهای آن را در نظر بگیرد و در چهارچوب آنها سیاستگذاری و راهبری کند؛ چه اقتضاهای امکانی و چه اقتضاهای امتناعی. بدینسبب، جامعهای که دچار فقر امکانی باشد و بنمایههای قوی نداشته باشد و نتواند رویدادها و حوادث را فهم کند و به فهم امام جامعه نیز چندان گردن ننهد، خودش به عامل بازدارنده نسبت به غایات قدسیِ امام تبدیل میشود.
۲. آنچه که در عرض امام جامعه میتواند نقش مکمّل یا نقش ناقض ایفا کند، لایۀ سرآمدان و برجستگان جامعه هستند؛ کسانی که در «خواص جامعه» نامیده میشوند و به دو گروه خواص اهل حقّ و خواص اهل باطل تبدیل میشوند. «خواص اهل حقّ» نیز در کنار امام جامعه، هویتپرداز و جهتبخش هستند و میتوانند ارادۀ امام جامعه را به تحقق نزدیک سازند یا آن را به زنجیر درآورند. این امر بدان سبب است که تودههای مردم در جامعه، اغلب گرفتار وضع «اثرپذیری» و «دنبالهروی» هستند و چشم به خواص دارند و از آنها تبعیّت میکنند؛ چنانکه انتخابهایشان، «تکرار انتخابهای خواص» هستند. بنابراین، ممکن است با توجه به محدودیّتهای گفتاری و صراحتیِ امام جامعه، خواص در مسیری قرار بگیرند که بتوانند همچون یک مجموعۀ نقضکننده یا معطلنگاهدارنده نسبت به امام جامعه عمل کنند. از جمله، «سکوت خواص» بسیار مؤثّر است؛ چه «سکوت گفتاری» و چه «سکوت عملی». در تاریخ، لحظههایی هستند که چرخشهای بزرگ میآفرینند و اتفاقهای بازگشتناپذیر پدید میآورند. در این لحظهها، هرچه هم امام جامعه بکوشد که به جامعه، جهت بدهد و آن را در مجرای غایات حقّ به حرکت درآورد، اما باز محتاج «همگفتاری» و «همعملیِ» خواص اهل حقّ است و بدون آنها، کار هدایت جامعه به پیش نخواهد رفت. اگر خواص اهل حقّ به دلیل «محافظهکاری» و «دنیاطلبی»، سکوت اختیار کنند و حقّ را کتمان نمایند، جامعه نخواهد توانست که حقّ و مسیر حقّ را بیابد و ازاینرو، در چالهها و چاهها فرو خواهد افتاد. جامعۀ مبتلا به «خواص ساکت»، روی سعادت را نخواهد دید و همواره گرفتار تکرار خطاها و بازتولید لغزشهایش خواهد شد. در چنین وضعی، امرِ امام جامعه نیز معطل و معوّق باقی خواهد ماند و رنگ تحقق را نخواهد پذیرفت.
۳. در تحلیل ریشۀ واقعۀ عاشورا باید خاموشی و انفعالِ خواص اهل حقّ را علت اصلی شمرد و انگشت اتهام را به سوی آنها چرخانید؛ چراکه امام جامعه را تنها نهادند و در مسیر تحقق غایات قدسی، به حمایت گفتاری و عملی از او برنخواستند. امام حقّ، محتاج «حمایت خواص اهل حقّ» است تا جامعه، یکپارچه و همصدا در مسیر هدایت معنوی قرار بگیرد و دین در قالب نظامهای اجتماعی، عینیّت یابد، اما اگر خواص در لحظههای تاریخساز، زبان در کام فروببرند و حاضر نباشند هزینۀ «اظهار حقّ» را بپردازند، جامعه رو به پیش حرکت نخواهد کرد، بلکه چهبسا آنچنان سیر قهقرایی و انحطاطی را تجربه کند که در مقابل دیدگانش، واقعهای به تلخی عاشورا رخ بدهد. خواص اهل حقّ که در این فروبستگی تاریخی دست دارند، حقّ را میشناسند و میفهمند، اما از «موضعمندی» و «صراحت» و «هزینهدادن» گریزان هستند و به همین دلیل، امام جامعه نیز تنها و بیطنین میماند و عوام نیز بر روی او شمشمیر جهالت میکِشند. سرنوشت جامعۀ اسلامی، وابسته به این است که آن دسته از خواص اهل حقّ که با مواضع خویش، تسهیلکننده و پیشبرندۀ حقیقت هستند، اکثریّت نخبگانی باشند تا بتوانند جامعه را در جهت ارادۀ امام جامعه، بسیج کنند.
🖇 منتشرشده در:
http://fna.ir/3dmv3n
هدایت شده از پس کوچههای انقلاب (محمد صادق کوشکی)
10.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ فناوری و بی حیایی
▪️چند سالی است که این مرکز ( و مراکزی از این دست) با پول بیت المال و به نام ترویج فناوری ،دانش بنیان ، شتاب دهنده ( استارت آپ) و... پاتوق امنی برای رفتارهای خلاف شرع و قانون برخی دختران و پسران جوانی شده که باید در این گونه مراکز ،مشغول فعالیت علمی و فنی باشند!
▪️پیوند این مراکز با قانون ستیزی و دین گریزی از جمله برنامه های دولت روحانی بود که با موفقیت اجرا شد ( مثلا عادی شدن روزه خواری علنی، بی حجابی و اختلاط وحشتناک میان دختران و پسران در مرکز فوق و برخی دیگر از این مراکز) اما دولت رئیسی هم در ۲ سال گذشته نشان داده که هیچ قصد و برنامه ای برای بهبود وضعیت نابهنجار چنین مراکزی ندارد و صرفا ادامه دهنده مسیر دولت روحانی است!
▪️مسیر و سیاست دولت روحانی در این مراکز شامل بی اعتنایی کامل به ارزشهای دینی و انقلابی و توجه صرف به درآمدزایی و تبدیل ایده های فنی و مدیریتی به پول بوده و معاونان علمی و فناوری رئیس جمهور طی ۱۰ سال اخیر افرادی محترم اما بی توجه و غافل نسبت به فرهنگ اسلامی و انقلابی بوده اند.
❇️ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( به عنوان متولی اصلی این مراکز ) باید برای ساماندهی وضعیت اخلاقی و فرهنگی مراکز تحت پوشش و نظارت خود ، مدیریتی قوی در حوزه فرهنگی ایجاد کرده و ضمن الزام رعایت احکام و شعائر دینی در این مجموعه ها ، جوانان فعال در آنها را با ماهیت و ارزشهای اسلامی و انقلابی آشنا کند .( طبیعی است مدیریت فرهنگی این مراکز کاری نیست که از عهده هر جوان جویای نام و البته شیرین عسلِ نزدیک به اطرافیان رئیس جمهور بربیاید!)
@pas_kouchehaie_enghelab
🌹وقتی که میخواهید به #روضه بروید، اگر سؤال کردند که کجا میروید، نگویید میرویم روضه،
❤️#بگویید_می_خواهیم_برویم_کربلا.
#کربلا 💔
#خبرگزاری_بسیج_خرمشهر
@basijnews_khoramshahr