eitaa logo
🌷شهدا دست ما را بگیرید🌷
284 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
80 فایل
شبیه شهدا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠هیئت ها نمی توانند سکولار باشند/هیئت امام حسین(علیه السلام) سکولار ما نداریم... بیانات امام خامنه‌ای در دیدار اعضای هیئت رزمندگان اسلام ۹۲/۸/۲۰
23.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 بلایی که دولت بنفش به سر نظام آموزشی کشور آورد🔥 🧖‍♂دکتر گلشنی فیزیکدان و نظریه‌پرداز: 👈شواهد متعددی از نفوذ آمریکا در نظام دانشگاهی و آموزش و پرورش کشور موجود است رسما عوامل این سرویس‌ها رئیس دانشگاه و وزیر شدند‼️ ⚠️هر چه به وزیر اطلاعات ،حسن روحانی هشدار دادم و یادداشت دادم ،که معاون آموزشی دانشگاه شریف جاسوس غرب هست ، اعتنایی نکرد
13.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیکه هایی از فیلمی که رامبد جوان ساخته رو ببینید...😔 حسن صفرخانی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، شماره تماس دفتر 38512502 ازبرعلی اصغری، معاون ارزیابی عملکرد، شماره تماس 38512841 عباس قدیانی، معاون بازرسی و نظارت، شماره تماس 38512258    شماره مسئولین رسیدگی به شکایات از وزارت ارشاد هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻عاشورا و خواص بی‌خاصیّت 🖊 مهدی جمشیدی ۱. در نگاه نخست، به نظر می‌رسد که همۀ تحوّلات اجتماعی، وابسته به «امام جامعه» است و جامعه، آینۀ منعکس‌کنندۀ خودِ اوست و ازاین‌رو، باید «وضع جامعه» را هرچه که هست، به او ارجاع داد و برآمده از ارادۀ او دانست. چنین برداشتی از منطق تحوّلات اجتماعی نادرست است. این‌که امام در جامعۀ اسلامی، تعیین‌کننده است و سیاست‌ها و جهت‌گیری‌هایش می‌تواند جامعه را به قلۀ تعالی یا درۀ انحطاط سوق بدهد، برداشت درستی است، اما همواره چنین نیست که او نقش اصلی را بر عهده داشته باشد یا در همۀ زمینه‌ها بتوان رد پای او را یافت. ازآنجاکه قاعدۀ حکمرانی در جامعۀ اسلامی این است که امام باید جامعه را متقاعد سازد و به خواست و ارادۀ آنها، هویّت دینی بدهد، این‌گونه نیست که جامعه همچون شیء شکل‌پذیر و منفعل در دست امام جامعه باشد و او بدون آن‌که دغدغۀ «همراهی جامعه» را در داشته باشد، نقش هدایتی خویش را ایفا نماید. پس امام جامعه از جهات بسیاری، «مقیّد» و «محدود» به خودِ جامعه است و باید اقتضاهای آن را در نظر بگیرد و در چهارچوب آنها سیاست‌گذاری و راهبری کند؛ چه اقتضاهای امکانی و چه اقتضاهای امتناعی. بدین‌سبب، جامعه‌ای که دچار فقر امکانی باشد و بن‌مایه‌های قوی نداشته باشد و نتواند رویدادها و حوادث را فهم کند و به فهم امام جامعه نیز چندان گردن ننهد، خودش به عامل بازدارنده نسبت به غایات قدسیِ امام تبدیل می‌شود. ۲. آنچه که در عرض امام جامعه می‌تواند نقش مکمّل یا نقش ناقض ایفا کند، لایۀ سرآمدان و برجستگان جامعه هستند؛ کسانی که در «خواص جامعه» نامیده می‌شوند و به دو گروه خواص اهل حقّ و خواص اهل باطل تبدیل می‌شوند. «خواص اهل حقّ» نیز در کنار امام جامعه، هویت‌پرداز و جهت‌بخش هستند و می‌توانند ارادۀ امام جامعه را به تحقق نزدیک سازند یا آن را به زنجیر درآورند. این امر بدان سبب است که توده‌های مردم در جامعه، اغلب گرفتار وضع «اثرپذیری» و «دنباله‌روی» هستند و چشم به خواص دارند و از آنها تبعیّت می‌کنند؛ چنان‌که انتخاب‌های‌شان، «تکرار انتخاب‌های خواص» هستند. بنابراین، ممکن است با توجه به محدودیّت‌های گفتاری و صراحتیِ امام جامعه، خواص در مسیری قرار بگیرند که بتوانند همچون یک مجموعۀ نقض‌کننده یا معطل‌نگاه‌دارنده نسبت به امام جامعه عمل کنند. از جمله، «سکوت خواص» بسیار مؤثّر است؛ چه «سکوت گفتاری» و چه «سکوت عملی». در تاریخ، لحظه‌هایی هستند که چرخش‌های بزرگ می‌آفرینند و اتفاق‌های بازگشت‌ناپذیر پدید می‌آورند. در این لحظه‌ها، هرچه هم امام جامعه بکوشد که به جامعه، جهت بدهد و آن را در مجرای غایات حقّ به حرکت درآورد، اما باز محتاج «هم‌گفتاری» و «هم‌عملیِ» خواص اهل حقّ است و بدون آنها، کار هدایت جامعه به پیش نخواهد رفت. اگر خواص اهل حقّ به دلیل «محافظه‌کاری» و «دنیاطلبی»، سکوت اختیار کنند و حقّ را کتمان نمایند، جامعه نخواهد توانست که حقّ و مسیر حقّ را بیابد و ازاین‌رو، در چاله‌ها و چاه‌ها فرو خواهد افتاد. جامعۀ مبتلا به «خواص ساکت»، روی سعادت را نخواهد دید و همواره گرفتار تکرار خطاها و بازتولید لغزش‌هایش خواهد شد. در چنین وضعی، امرِ امام جامعه نیز معطل و معوّق باقی خواهد ماند و رنگ تحقق را نخواهد پذیرفت. ۳. در تحلیل ریشۀ واقعۀ عاشورا باید خاموشی و انفعالِ خواص اهل حقّ را علت اصلی شمرد و انگشت اتهام را به سوی آنها چرخانید؛ چراکه امام جامعه را تنها نهادند و در مسیر تحقق غایات قدسی، به حمایت گفتاری و عملی از او برنخواستند. امام حقّ، محتاج «حمایت خواص اهل حقّ» است تا جامعه، یکپارچه و هم‌صدا در مسیر هدایت معنوی قرار بگیرد و دین در قالب نظام‌های اجتماعی، عینیّت یابد، اما اگر خواص در لحظه‌های تاریخ‌ساز، زبان در کام فروببرند و حاضر نباشند هزینۀ «اظهار حقّ» را بپردازند، جامعه رو به پیش حرکت نخواهد کرد، بلکه چه‌بسا آنچنان سیر قهقرایی و انحطاطی را تجربه کند که در مقابل دیدگانش، واقعه‌ای به تلخی عاشورا رخ بدهد. خواص اهل حقّ که در این فروبستگی تاریخی دست دارند، حقّ را می‌شناسند و می‌فهمند، اما از «موضع‌مندی» و «صراحت» و «هزینه‌دادن» گریزان هستند و به همین دلیل، امام جامعه نیز تنها و بی‌طنین می‌ماند و عوام نیز بر روی او شمشمیر جهالت می‌کِشند. سرنوشت جامعۀ اسلامی، وابسته به این است که آن دسته از خواص اهل حقّ که با مواضع خویش، تسهیل‌کننده و پیش‌برندۀ حقیقت هستند، اکثریّت نخبگانی باشند تا بتوانند جامعه را در جهت ارادۀ امام جامعه، بسیج کنند. 🖇 منتشرشده در: http://fna.ir/3dmv3n
10.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ فناوری و بی حیایی ▪️چند سالی است که این مرکز ( و مراکزی از این دست) با پول بیت المال و به نام ترویج فناوری ،دانش بنیان ، شتاب دهنده ( استارت آپ) و... پاتوق امنی برای رفتارهای خلاف شرع و قانون برخی دختران و پسران جوانی شده که باید در این گونه مراکز ،مشغول فعالیت علمی و فنی باشند! ▪️پیوند این مراکز با قانون ستیزی و دین گریزی از جمله برنامه های دولت روحانی بود که با موفقیت اجرا شد ( مثلا عادی شدن روزه خواری علنی، بی حجابی و اختلاط وحشتناک میان دختران و پسران در مرکز فوق و برخی دیگر از این مراکز) اما دولت رئیسی هم در ۲ سال گذشته نشان داده که هیچ قصد و برنامه ای برای بهبود وضعیت نابهنجار چنین مراکزی ندارد و صرفا ادامه دهنده مسیر دولت روحانی است! ▪️مسیر و سیاست دولت روحانی در این مراکز شامل بی اعتنایی کامل به ارزشهای دینی و انقلابی و توجه صرف به درآمدزایی و تبدیل ایده های فنی و مدیریتی به پول بوده و معاونان علمی و فناوری رئیس جمهور طی ۱۰ سال اخیر افرادی محترم اما بی توجه و غافل نسبت به فرهنگ اسلامی و انقلابی بوده اند. ❇️ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( به عنوان متولی اصلی این مراکز ) باید برای ساماندهی وضعیت اخلاقی و فرهنگی مراکز تحت پوشش و نظارت خود ، مدیریتی قوی در حوزه فرهنگی ایجاد کرده و ضمن الزام رعایت احکام و شعائر دینی در این مجموعه ها ، جوانان فعال در آنها را با ماهیت و ارزشهای اسلامی و انقلابی آشنا کند .( طبیعی است مدیریت فرهنگی این مراکز کاری نیست که از عهده هر جوان جویای نام و البته شیرین عسلِ نزدیک به اطرافیان رئیس جمهور بربیاید!) @pas_kouchehaie_enghelab
🌹وقتی که می‌خواهید به بروید، اگر سؤال کردند که کجا می‌روید، نگویید می‌رویم روضه، ❤️. 💔 @basijnews_khoramshahr
🔻حدیث درباره سازشکاری با گناهکاران الإمامُ الباقرُ عليه السلام : أوحَى اللّه ُ تعالى إلى شُعَيبٍ النبيِّ : إنّي مُعَذِّبٌ مِن قومِكَ مائَةَ ألفٍ : أربعينَ ألفاً مِن شِرارِهِم و سِتّينَ ألفاً مِن خِيارِهم ، فقالَ : يا ربِّ ، هؤلاءِ الأشرارُ فما بالُ الأخيارِ ؟! فَأوحَى اللّه ُ عزّ و جلّ إلَيهِ : داهَنوا أهلَ المعاصِي فلَم يَغضَبُوا لِغَضَبِي .[مشكاة الأنوار : 104/238 .] ✅امام باقر عليه السلام : خداوند متعال به شعيب پيامبر وحى فرمود كه : من صد هزار نفر از مردم تو را عذاب خواهم كرد : چهل هزار نفر بدكار را ، شصت هزار نفر از نيكانشان را . شعيب عرض كرد : پروردگارا! بدكاران سزاوارند ⁉️ اما نيكان چرا؟ 👈خداوند عزّوجلّ به او وحى فرمود كه : آنان(نیکان) با گنهكاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نيامدند
⭕️آیا میدانید؟ 🔹 فیلم گرفتن از زنان بی حجاب داخل خیابان و نشر آن در فضای مجازی جرم نیست... آنچه جرم است بر اساس ماده ۱۶ قانون جرایم رایانه ای فیلم خانوادگی یا اسرار خصوصی افراد را منتشر کند که منجر به ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او بشود ، جرم است. ماده ۱۶ : (( هرکس به وسیله سامانه‎ های رایانه‎ ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون(۵.۰۰۰.۰۰۰)ریال تا چهل میلیون (۴۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.))
⬅️گفت عرق خورها و الوات هم میومدن تو مجلس امام حسین و آدم می‌شدند، الانم به کشف حجاب‌ها گیر ندید، دستگاه امام حسین آدمشون میکنه. ➡️گفتم 1⃣اولا اونا عامل دشمن نبودن اما الان حرمت شکنی در مجلس روضه پروژه رسمی و برنامه ریزی شده دشمن است. 2⃣ثانیا اون عرق خور هر گناهی می‌کرد بیرون روضه بود وارد مجلس که می‌شد حرمت نگه می داشت اما اینا می‌خوان گناه علنی و آشکار خودشون را بیارن داخل روضه. 3⃣ثالثا این گزاره که «نباید در دستگاه امام حسین دخالت کرد»، تولیدی برای تایید قمه زنی است. بفهمید زیر علم چه تفکری سینه می‌زنید.
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 ما نمی توانیم به بهانه به هیات ، هر عملی را انجام دهیم و با هر نوع سبک آهنگی کنیم و شویم و بالا پایین بپریم و بگوییم اینگونه جوانان جذب می شوند ‼️‼️ 🔰 مجلس عزای امام حسین (ع) ، حرمت دارد ، هر کاری نباید کرد. اینکه برخی سخنران ها و مداح ها هم می گویند " " بگذار هرکار دوست دارد بکند ، حرفی از اساس است ‼️ 👈 انسان به هیات می آید تا اشتباهاتش جبران شود ، تا رشد کند ، اگر قرار باشد اشتباهاتش به او تذکر داده نشود ( البته با زبانی خوش و نرم) ، یعنی همان مسیر غلط خودت را ادامه بده که قطعا درست نیست ‼️