eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری
413 دنبال‌کننده
11هزار عکس
19.1هزار ویدیو
927 فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب شهرستان مراغه پایگاه شهید رجائی صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْائوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
41.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زمان این مستند فقط ۱۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه است. اما اثرات آن می‌تواند تا چند نسل شما باقی بماند. عزیزانی که این کلیپ را می‌بینید با نشر آن قدمی جهت هدیه ی آرامش و لطف آقا امام زمان(عج) به دیگران بردارید.🌹 التماس دعا ‌💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلاَمُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّامِ‏.... 🌷تعجیل در و سلامتی عج صلوات... ‌💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
4_6019605383574719047.mp3
6.76M
🔴 اجر و پاداش سربازی در رکاب امام زمان علیه السلام 🎙 ╭═━⊰🍃🖤🖤🍃⊱━═╮ ╰═━⊰🍃🖤🖤🍃⊱━═╯ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رمز گشایی از برنامه با توجه به انیمیشن i pet goat 2 این انیمیشن سال ۲۰۱۲ توسط شبکه ایلومناتی و فراماسونری یا ساخته شده و اتفاقاتی که قرار است این شبکه شیطانی در آینده بر سر بشریت بیاورد در آن نشان داده شده از یازده سپتامبر ،داعش ، شهادت سلیمانی تا کرونا در آن کد گذاری شده چرا اسرائیل اصرار به تخریب مسجد الاقصی دارد؟ چرا بشار اسد باید از سوریه کناره گیری میکرد؟ چرا آمریکا به عراق وارد شد ؟ چرا عربستان با یمن وارد جنگ شد ؟ و.... * ویروس corona با عدد ابجد 666 و با اسم دیگر کویید ۱۹ که عدد ابجد ۷۲ میشود و اشاره به عدد قدرت شیطان است و از نوع ویروس تاجدار است. در واقع کرونا مراسم تاجگذاری دجال در اورشلیم و معبد سلیمان است * در درخت حیات کابالا نام سفیروت بالایی تاج یا کرونا است 😳 در قسمتهایی از این مستند به عملیات اشاره خواهد شد و برپایی بخش ششم قسمت اول منبع/بصیرت فاطمی 🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼یا صاحب الزمان (عج) 🚩آقا جون مهربونم... 💓یا صاحب الزمان (عج) من همونم همیشه از همه فراری، که جز شما نداره یاری، شاید منو به جا نیارری مهربونم بازم برات غزل سرودم، نگی بیاد تو نبودم، تویی تموم تارو پودم یار دلم، همه کس و کار دلم فقط تو رو داره دلم وقتی مُردم، بیا نگن صاحب نداره، بزا چشام برات بباره، این رسم تلخه روزگاره خواهم رضای تو، جانم فدای تو دلم میخواد، که باشم با تو خسته ام از دنیا، از این دورنگی ها فقط میخوام که باشم با تو 💥 مداح: محمدحسین پویانفر منبع/جهادتبین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
hajati-esfand_1389-akhbare_yaman_e.mp3
1.44M
✨ مبشرات بزرگان در مورد نزدیکی ظهور 🌥 بشارت نهم: تاکید شدید آیت الله بهجت در مورد اهمیت پیگیری اتفاقات یمن به حجت الاسلام حاجتی ✅ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه علمیه خوزستان در اسفندماه ۱۳۸۹ در مدرسه فیضیه قم (۱)، در بخشی از سخنان خود به بیان خاطره ای از مرحوم حضرت آیت الله بهجت اشاره و خاطر نشان کرد: ▫️ تقریبا سال های ۸۲ یا ۸۳ بود، با حضرت آیت الله بهجت از مسجد ایشان، به سمت حرم حضرت معصومه(س) روانه شدیم، هنگامی که به صحن آیینه حرم مطهر رسیدیم بنده به ایشان گفتم: 🔹 حضرت آقا در کشور یمن اتفاقاتی افتاده است. ▫️ ایشان بر خلاف اخلاق و روش همیشه (که خیلی آرام بودند و) فقط گوش می‌کردند و واکنش نشان نمی‌دادند، بلافاصله توقف کردند و عصایشان را به زمین زدند و به من رو کردند و گفتند: 🔸 چه اخباری؟ ▫️ بنده اخبار و اتفاقاتی را که افتاده بود (اخبار مربوط به جنگ چهارم یمن)، عرض کردم. ایشان فورا فرمودند: 🔸 "اخبار یمن خیلی مهمه. اتفاقات یمن خیلی مهمه. اخبار یمن رو پیگیری بکنید، پی جویی بکنید. یمن. یمن." ⬅️ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، اسفندماه ۱۳۸۹ در مدرسه فیضیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت. در این مراسم که جمعی از علما و روحانیون حوزه علمیه قم حضور داشتند، ایشان به ارائه تحلیلی پیرامون تحولات جهان اسلام و تبیین نظریه«عصر امام خمینی» پرداختند. این سخنرانی حاوی نکات مهم و کمتر بیان شده ای است. فایل صوتی کامل این سخنرانی، در پست بعدی، تقدیم می شود. 🏷
✨ مبشرات بزرگان در مورد نزدیکی ظهور 🌥 بشارت سیزدهم: 🇮🇷 پرچم را به صاحبِ پرچم ‌می‌سپاریم ✅ آقای علی محمد بشارتی وزیر اسبق کشور نقل ‌می‌کرد که: ▫️ در تابستان ۱۳۵۸ هنگامی که مسئول اطلاعات سپاه بودم، گزارشی داشتیم که آقای شریعتمداری در مشهد گفته است: ♦️ من بالأخره علیه امام اعلام جنگ می‌کنم. ▫️ - آن هنگام امام خمینی قدس سره هنوز در قم بود.- من خدمت امام رسیدم و ضمن ارائه ی گزارش، خبر مذکور را هم گفتم. ایشان سرش پایین بود و گوش می‌داد، این جمله را گفتم، سر بلند کرد و فرمود: 🔸 «این‌ها چه می‌گویند؟! پیروزی ما را خدا تضمین کرده است. ما موفق می‌شویم، در اینجا حکومت اسلامی تشکیل می‌دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می‌سپاریم». ▫️ پرسیدم: 🔹 خودتان؟ ▫️امام (قدس سره) سکوت کردند و جواب ندادند. ⬅️ "کیمیای محبت، صفحه ۶۸" و "خاطره ها، آیت الله ری شهری، چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی، جلد اول، صفحه ۲۴۲" 🏷 🌷علامه طباطبایی (ره): اين انقلاب متصل می‌شود به ظهور آقا امام زمان (عج) ✅ حجت‌الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز: در يك سفری كه در خدمت شهيد شوشتری بودم، در قرارگاه حمزه سيد الشهدا فرماندهان سپاه آذربايجان غربی، فرمانده محترم ولی فقيه در استان، ائمه جماعات محترم استان حضور داشتند. يك سخنراني در مورد امام خميني داشتم. بعد از سخنراني يكي از ائمه محترم جماعات مساجد سلماس آمد و گفت: ▫️ به همين مناسبتي كه شما اين مسائل را مطرح كرديد، اين را می‌گويم كه اول انقلاب در ميدان شهدا ديدم علامه طباطبایی (ره) قدم‌زنان در حال رفتن به خانه امام بودند. خودم را به ايشان رساندم، سئوال كردم: 🔹 اين انقلاب را چطور مي‌بينيد؟ ▫️ ايشان يك لحظه تأملی كردند و سر مبارك خود را بالا آوردند و فرمودند: 🔸 اين انقلاب متصل می‌شود به ظهور آقا امام زمان. ⬅️ بخشی از مصاحبه رجا نیوز با حجت‌الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خوزستان؛ يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹ منبع/جهادتبین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨ مبشرات امام باقر (ع) در مورد نزدیکی ظهور: ✅ حضرت امام باقر عليه السلام می فرمایند: 🔸 گويى مردمى را مى‌بينم كه در مشرق زمين قيام كرده اند و حقّ را مطالبه مى كنند اما به آنان داده نمى‌شود و باز مطالبه مى‌كنند، ولى باز هم به آنان نمى‌دهند و چون وضع را اين گونه ديدند، شمشيرهاى خود را از نيام مى‌كشند و در اين زمان، آن چه را طلب كرده اند به آنان مى‌دهند، اما آن را نمى‌پذيرند تا اين كه برخيزند و آن را به صاحب (و امام زمان) شما دهند. كشتگان آنان شهيدند. بدانيد كه اگر من آن زمان را درك كنم، جانم را براى صاحب اين امر نگه مى دارم. 📜 الإمام الباقر عليه السلام : كَأَنّي بِقَومٍ قَد خَرَجوا بِالمَشرِقِ يَطلُبونَ الحَقَّ فَلا يُعطَونَهُ ، ثُمَّ يَطلُبونَهُ فَلا يُعطَونَهُ ، فَإِذا رَأَوا ذلِكَ وَضَعوا سُيوفَهُم عَلى عَواتِقِهِم ، فَيُعطَون ما سَأَلوهُ فَلا يَقبَلونَهُ حَتّى يَقوموا ، ولا يَدفَعونَها إلاّ إلى صاحِبِكُم . قَتلاهُم شُهَداءُ ، أما إنّي لَو أدرَكتُ ذلِكَ لاَستَبقَيتُ نَفسي لِصاحِبِ هذَا الأَمرِ . ⬅️ الغيبة للنعمانيّ : 273 / 50 ⬆️ ظاهرا در اول حدیث به انقلاب اسلامی اشاره شده و بیان شده: «اگر من آن زمان را درك كنم، جانم را براى صاحب اين امر نگه مى دارم.» پس در این صورت باید از زمان انقلاب تا زمان ظهور زمانی کمتر از عمر یک انسان فاصله باشد. ✳️ حال ممکن است این پرسش مطرح شود که از کجا معلوم منظور از بخش اول حدیث فوق، انقلاب اسلامی است و حادثه مشابه دیگری نیست؟ در پاسخ باید توجه داشت که احادیث دیگری هم داریم که به انقلاب اسلامی و حقانیت آن اشاره دارند. از جمله حدیث زیر: ✅ امام موسي‌بن‌جعفر‌(ع): 🔸 « مردي از اهل قم، مردم را به سوي حق دعوت مي‌کند و قومي گرداگرد او جمع مي‌شوند به صلابت پاره‌هاي فولاد، تند بادها آنان را نمي‌سوزاند و از جنگ خسته نمي‌شوند و ترس به خود راه نمي‌دهند و بر خدا توکل مي کنند و سرانجام، پيروزي از آن متقين است.» 📜 « رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ يَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِيدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّيَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا يَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا يَجْبُنُونَ وَ عَلَى اللَّهِ يَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِين.» ⬅️ بحار الانوار، ج 57، ص216، باب 36 ✅ همچنین امام محمد باقر (ع) فرموده اند: ▫️ « ابوبکر و عمر و زبير و عبدالرحمن بن عوف به درگاه رسول الله (ص) نزديک شدند و نشستند، پس پيامبر(ص) بر آنها وارد شد، کنارشان نشست، دمپايي اش گسيخته شد و با دمپايي اش اشاره وار به حضرت علي بن ابي طالب (ع) زد، سپس فرمود: 🔶 همانا از سمت راست خداوند عزوجل – يا از سمت راست عرش – قومي از ما برخاستند که بر منابري از نورند، صورت هايشان نوراني است و لباسهايشان نوراني است، صورت هايشان بر چشم ناظرين ديگر پرده مي اندازد. ▫️ ابوبکر گفت: 🔹 اي پيامبر خدا آنها کيستند؟ ▫️ پس ايشان سکوت کردند. زبير گفت: 🔹 اي پيامبر خدا، آنها کيستند؟ ▫️ پس ايشان سکوت کردند. عبدالرحمن بن عوف گفت: 🔹 اي پيامبرخدا، آنها کيستند؟ ▫️ پس ايشان سکوت کردند. سپس حضرت علي (ع) فرمودند: 🔸 اي پيامبر خدا، آنها چه کساني هستند؟ ▫️ پس ايشان فرمودند: 🔸 آنها قومي هستند که به واسطه ي روح الله به يکديگر محبت مي ورزند (دلهايشان به هم نزديک مي شود)، درحالي که هيچ نسب يا اموال مشترکي ندارند؛ آنها شيعه ي تو هستند و تو امامشان هستي اي علي. » 📜 ... فقال: هم قوم تحابوا بروح الله علي غير انساب و لا اموال، اولئک شيعتک و انت امامهم يا علي. » بحار الانوار، ج 60، ص216 ✅ پس از پيروزي انقلاب اسلامي آيت الله صدوقي در ملاقاتي خدمت امام عرض كرده بودند. آقا اين روح الله كه در حديث (تحابوا بروح الله) شما هستيد؟ زيرا امروز تمام اقشار مردم به واسطة رهبري دوستي شما متحد شدند،‌ امام با لبخندي گذشت. ⬅️ منبع: آينده سازان، محمد دشتي، ص 70 ✳️ عالم بزرگ مرحوم آیت الله شیخ عباسعلى ادیب اصفهانى در توضیح این حدیث مى گوید: 🔸 « كلمه روح الله، اینجا ـ در این روایت شریف ـ اسم است. روح الله نامى كه مردم مطیع او هستند و بدون هیچگونه چشمداشتى او را یارى مى كنند. از ابتدإ تا حالا ما میان علما « روح الله » نداشتیم و اگر هم داشتیم با این خصوصیات نبوده است. مسلما مراد حضرت امام است. این روایت شإن مردم را هم مشخص مى كند. شإن شهدا و میدان دارها را, كسانى كه واقعا در این زمان جهت یارى خدا زحمت مى كشند و خدمت مى كنند.» منبع/جهادتبین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
مهربانیها کجاست _ افتخاری.mp3
6.59M
🎶مهربانیها کجاست 🎼 منبع/موسیقی سنتی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
نجوای عاشقان _ سینا سازگاری.mp3
7.33M
🎶نجوای عاشقان 🎼 منبع/موسیقی سنتی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
امون از بی سوادی رسانه های به اصطلاح انقلابی بی غیرت.mp3
8M
🧨🎙🤬لطفا بیشعور رسانه ای و بیغیرت نباشیم! 🧨این صوت تقدیم به کسانی که فیلم دختر هتاک به رهبرمعظم انقلاب را منتشر کردند. ➖➖➖➖ 🟢هرچقدر رو حضرت آقا غیرت دارید منتشر کنید🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
چرا با نقد رهبری مخالفیم.mp3
44.13M
🔴چرا با نقد رهبری مخالفیم؟ 📍جلسه 14 پاسخ به شبهات اغتشاشات 📌چرا نقد رهبری در رسانه را بخشی از عملیات فریب رسانه ای دشمن و مزدوران ایشان می دانیم؟ 📌چرا برای رهبر قداست قائل هستید؟ 📌چرا خط قرمز شما رهبری است؟ 📌چرا از عملکرد مجموعه های زیر نظر رهبری دفاع می کنیم؟ چرا دشمن همیشه به رهبر انقلاب حمله می کند؟ با تخریب آیه الله خامنه ای چه اهداف دشمن تامین می شود؟ 📌رهبر به چه کسانی پاسخگوئی دارد؟ 📌چرا همه جزئیات اقدامات بیت رهبری رسانه ای نمی شود؟ 📌چه کسی به امور مالی بیت رهبری رسیدگی می کند؟ 📌چرا نقد رهبری باعث تضعیف اسلام در ایران خواهد شد؟ و چطور این اولین گام سکولار کردن ایران است؟ 📌مگر رئیس صداوسیما را رهبر تعیین نمی کند پس چرا این همه مشکلات دارد؟ اینها تقصیر کیست؟ 📌چرا رهبری نسب به مشکلات اقتصادی پاسخگو نیست؟ 📌چرا شورای نگهبان حسن روحانی را تائید صلاحیت کرد که این همه به کشور اسلامی خسارت وارد کرد؟ 📌چرا رهبری حسن روحانی و دولت ناکارامد برجام را عزل نکرد؟ 📌چرا رهبری با خبرنگاران خارجی مصاحبه نمی کند؟ 📌معنای ولایت مطلقه فقیه چیست؟ نظر امام خمینی ره چیست؟ 📌اگر رهبری اینقدر خوب هست چرا انتخابات را تعطیل و همه کشور را به رهبری واگذار نمی کنید؟ 📌لینک ویدئو این درس در آپارات 🔗https://aparat.com/v/CqalJ ✅🔻💡کانال روشنگری شیخ قمی💡🔻 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧨🎙 ته داستان انتقاد از رهبری چیه؟ ➖چرا یک عده اصرار دارند همه تقصیرهای قوه مجریه را بیاندازند گردن رهبری؟ ➖چرا تصمیمات رهبری و بیت خیلی وقتها محرمانه هست؟ ➖چرا رهبری نشست خبری با خبرنگاران خارجی ندارد؟ ➖چرا همه رسانه های معاند فقط رهبری را هدف گرفته اند؟ ➖➖➖➖ 🟢نشر حداکثری🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞🧨 چرا رهبری صداو سیما را اصلاح نمیکنه مگر رئیس صداوسیما زیر نظر رهبری نیست؟ ➖چرا هنوز هنرمند شل مذهب، بی دین و ضد دین داریم تو رسانه ملی و سینمای کشور؟ ➖چرا رهبری صداوسیما را اسلامی نمی کنه؟ ➖چرا رئیس صداوسیما هنرمندان فاسدالاخلاق را یک شبه از سیستم حذف نمی کنه؟ ➖چرا رهبری یک رئیس صداوسیمای قوی نمیگذاره که یک باره تحول انقلابی ایجاد کنه؟ ➖➖➖➖ 🟢نشر حداکثری🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
29.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧨🎞 چرا پول ملت بدبخت را می ریزید تو جبهه مقاومت تو حلق یک مشت عرب !! ➖چرا این همه بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید دارید؟ ➖چرا پول جبهه مقاومت را نمی دهید به جوانهای خودمون مشکل ازدواج و اشتغال را حل کنید؟ ➖اینهمه از عربها در جبهه مقاومت حمایت کردید آخرش چی شد؟ ➖چرا برای حزب الله و حماس و سوریه خرج کردید؟ ➖➖➖➖ 🟢بفرست برای مخاطبینی که رم دادند...🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
29.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧨🎞 چرا اینقدر دشمن برای تخریب رهبری اصرار دارد؟ ➖چرا محور همه حمله های دشمن شخص رهبری است؟ ➖رهبر انقلاب چه خدماتی برای مردم ایران داشته است؟ ➖علت این همه دشمنی غربی ها با شخص آیه الله خامنه ای چیست؟ ➖اگر رهبری نباشد چه مشکلی پیش می آید؟ ➖➖➖➖ 🟢تبیین بخشی از برکات رهبر انقلاب: نشر واجب🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧨🎞 شما که معتقدید رهبری بهترین مدیر کشور هست، پس چرا انتخابات را تعطیل نمی کنید کل کشور را بدهید تحویل رهبری که همه مسولیت اجرایی کشور دست رهبری باشد؟! ➖چرا نمی شود کل سیستم اجرایی کشور بره زیر نظر رهبری؟ ➖چه موانعی برای اینکه کشور از انتخابات به سیستم ولایی تبدیل بشه وجود دارد؟ ➖به نظرتون بهتر نیست یک سیستم جدید بیاریم سرکار که همه عزل و نصبها مستقیم زیرنظر خود رهبری باشد که مدیر موفقی هستند؟ ➖چرا امکان سیستم ولایی مدل امام علی ع امروز در جمهوری اسلامی وجود ندارد؟ و گام های تحقق چنین سیستمی چیست؟ ➖➖➖➖ 🟢تبیین بخشی از برکات رهبر انقلاب: نشر واجب🟢 ➖➖➖➖ 🔗کانال های شیخ قمی: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
53.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 ایران شگفتانه خود در خلیج فارس را رو کرد / شاهکار جدید نیروی دریایی ایران 🎥 در روزهای گذشته نیروی دریایی ایران برخی جنگ افزار های جدید را به سازمان رزم خود در دریاها اضافه کرده است. در تسلیحاتی که اخیرا به کار گیری شده از قایق هایی با موشک های ضد کشتی و موشک های عمود پرتاب و همچنین مجموعه از قایق ها که با هوش مصنوعی کار میکنند و همچنین قایق های تندرو با سرعت 200 کیلومتر در ساعت اشاره شده است... ✅ آقای تحلیلگر 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
شبنامه 1147 - @mrtahlilgar.mp3
11.88M
🚨 افشاگری بی سابقه نخست وزیر عراق از نقش قاسم سلیمانی در توافق ایران با عربستان / در روزهای اخیر عادل ابومهدی افشاگری بی سابقه ای درباره نقش ژنرال سلیمانی در شکل گیری توافق ایران سعودی داشته است / همزمان ترکی فیصل یکی از ضد ایرانی ترین مهره های سعودی اظهار نظر هایی را در خصوص عدم اعتماد سعودی به اروپا و آمریکا و لزوم همکاری گسترده تر با ایران داشته است / ظاهرا جهان باید خودش را برای حضور کشورهای دیگر در ایران نیز اماده کند ... / قسمت ۱۱۴۷ ✅ آقای تحلیلگر 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
♻️ مراقب آقای خامنه‌ای باشید، او هرگز دروغ نمی‌گوید یک کارشناس موشکی اسرائیلی در مقاله ای نوشت: رهبر و راهنمای ایران، سید علی خامنه‌ای، در بیش از یک سمینار و سخنرانی گفت که نیروهای ایرانی به دنبال در اختیار داشتن موشک‌های نیستند و آن‌ها را نمی‌سازند، زیرا بر اساس دکترین شیعه، داشتن و نگهداری آن مطلقاً حرام است. از سوی دیگر، رهبر ایرانی نیز گفت: هرگونه حمله با هر سلاحی به جمهوری اسلامی ایران به همین ترتیب با آن مواجه خواهد شد... در اینجا ناظران و حتی دولت ها از این اظهارات ضد و نقیض بالاترین درجه نظامی و رهبری در ایران متحیر شدند. در شرایطی که همه تایید می‌کنند که او تنها رهبر منطقه است، بلکه در سطح جهانی، او دروغ نمی‌گوید و اظهارات خود را جعل نمی‌کند. پس چگونه خامنه ای با موشک های هسته ای که به سوی ایران شلیک شود، مواجه خواهد شد، در حالی که او تأیید کرد که آنها را در اختیار ندارند و به دنبال آن نیستند؟ در اینجا کارشناس اسرائیلی به تحلیل این معادله پرداخت و اعلام کرد که خامنه ای به وعده و تهدید خود پایبند بوده است. اول اینکه تنها کشوری که می خواهد با سلاح هسته ای به ایران ضربه بزند اسرائیل است، آمریکا از محاصره اقتصادی راضی است و اصلاً نمی خواهد با ایران جبهه نظامی باز کند. در صورتی که موشک اتمی اسرائیل به سمت ایران پرتاب شود، موشک بین ۸ تا ۹ دقیقه طول می کشد تا به نزدیک ترین هدف مهم ایرانی برسد. ایران سازمان راداری بسیار پیشرفته ای دارد که ذهن ایرانی با حمایت روس ها و چین روی آن کار کرد. این رادار اگر در سطح جهانی نباشد، قوی ترین رادار خاورمیانه است. در مورد پرتاب موشک اتمی اسرائیل به سمت ایران، ۳ پایگاه ایرانی با موشک های کنترل شده و یک راهپیمایی برای حمله به رآکتور دیمونا در نزدیکی تل آویو وجود دارد. 1️⃣ پایگاه حماس در فلسطین ۶۵ کیلومتر با راکتور فاصله دارد. 2️⃣ پایگاه حزب الله در ضاحیه ۱۲۰ کیلومتر با راکتور فاصله دارد. 3️⃣ پایگاه بختیاریه در ۲۲ کیلومتری راکتور هسته ای اسرائیل قرار دارد. به این معنی که این موشک ها از ۴۰ ثانیه تا دو دقیقه طول می کشد تا به رآکتور دیمونا اصابت کند و منطقه از جمله سرمایه اداری و انسانی تل آویو را درهم بشکند. یعنی قبل از رسیدن موشک هسته ای به خاک ایران، پایتخت اسرائیل از سنگ و انسان محو می شود و به دلیل آلودگی رادیواکتیو، اسرائیل تا ۱۵ سال پس از حمله غیرقابل دوام می ماند. تأثیر بمب هسته‌ای صدها برابر کمتر از تأثیر انفجار راکتور و کارخانه بمب‌های هسته‌ای است و حادثه چرنوبیل روسیه بزرگترین شاهد بزرگی خسارات است. 🔻خلاصه تحلیل: وعده سید علی خامنه ای یهودیان صهیونیست را کشت و پس از این سالها ساخت سلاح هسته ای آنها، عتیقه جات و تزئینات در انبارها نگهداری می شود و هرگز یا حداقل تا ۵۰ سال آینده نخواهند توانست از آنها استفاده کنند. ✖️این تحلیلگر اسرائیلی در پایان مقاله خود می گوید: مراقب آقای علی خامنه ای باشید که او هرگز دروغ نمی گوید. و اما بیچاره مردمی که پندهای رهبری را، عمل نمی کنند اما دشمنان به او ایمان دارند 💠صبح صادق مهدوی ┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞فیلم سینمایی «متوهم های بازنده» روایتی واقعی از قدرت انقلاب اسلامی😅 ✍ پسته خان 💠صبح صادق مهدوی ┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
151 - چگونه و چرا حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان امام زمان علیه السلام مهمتر است ؟.mp3
9.74M
چگونه و چرا حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان امام زمان علیه السلام مهمتر است ؟ استاد ابوالقاسمی_مدیر شبکه ولایت 💠صبح صادق مهدوی ┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
🔴⚡️بخش اول، نسبت حاکمیت با موضوع 🔺هر از چند گاهی برخی از مسئله‎های اجتماعی به دلایل مختلف موردتوجه رسانه ‏ها، اندیشمندان و تریبون‏ دارها قرار می ‏گیرد. «آمار بالای بدحجابی نشان می ‏دهد مردم ایران خواستار آزادی در حوزه پوشش هستند و صرفاً از سوی اجبار حجاب را پذیرفته‏ اند.» 🔺«حجاب نه ملاک دین‌داری و بی‌دینی است و نه ملاک اینکه کسی از حقی برخوردار باشد یا نباشد. حجاب یک بحث ارزشی است که هرکس بخواهد آن را می‌پذیرد و هرکس نخواهد نمی‌پذیرد.» این‏ گزاره ‏ها بخشی از دیدگاه ‏های رسانه‏ ای در این حوزه است که توانسته افکار عمومی جامعه اعم از مذهبی و غیرمذهبی و حتی حاکمیت را تا حد زیادی با خود همراه کند. 🔺نسبت بدحجابی با حاکمیت سیاسی نیز یکی از بزنگاه ‏های اصلی دعوا است؛ برخی آن را اعتراضی سیاسی قلمداد می ‏کنند و برخی با آن مخالف‏اند. امر آنجایی پیچیده می‌شود که جریانات سیاسی و فکری برای اثبات مواضعشان، گزینشی عمل کرده و یکی از خوانش‌ها را می‏ پذیرند. مثلاً گفته می‌شود «اعتراضات خیابانی، ضد حجاب است پس اعتراضات، ضد دین است» یا معتقدند «آمار بالای بدحجابی نشان می‌دهد زنان ایرانی با حاکمیت دین مخالف‎اند یا زندگی غیردینی را ترجیح می‌دهند». این نتیجه‏ گیری ‏ها موجب می‌شود کل افراد این گروه به‌صرف یک رفتار مشابه (بدحجابی) در یک دسته گنجانده شوند تا مصادره به مطلوب آن‌ها راحت‌تر صورت بگیرد. حال‌آنکه ندیدن تکثرات اجتماعی و فرهنگی و یک‌کاسه کردن کل افراد، اغلب موجب فهم غلط از مردم و درنهایت منجر به تصمیمات غلط دربارۀ آن‌ها شده است. منبع/مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی @shohadayevarjovi
🔴⚡️بخش دوم، اما واقعیت چیست و کدام‌یک از گزاره‌‏های فوق تصویر درستی از وضعیت موجود بانوان بدحجاب را ترسیم می‌‏کند؟ 🔺مرکز مطالعات فرهنگی تیام وابسته به پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، برای فهم بهتر این موضوع سراغ بانوانی در شهر تهران رفته‎ که از منظر عرف، حجاب کامل ندارند و نمونه خود را از بین خانم‏هایی با آرایش غلیظ تا آرایش ملایم، پوشش با مانتوهای کوتاه و جلو باز، هودی، پافر، کاپشن، پالتو، شال و روسری و مانند آن‌که بخش‌‏هایی از بدن و موی آنان پیدا بوده، انتخاب کرده است. در این پیمایش با نمونه ۱۰۳۳ نفری از بانوان بالای ۱۸ سال به‌صورت حضوری در مناطق ۲۲ گانه شهر به‌صورت تصادفی - خوشه‎ای در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۱ مصاحبه صورت گرفته و اعتبار محتوایی و صوری پرسشنامه با دریافت نظر کارشناسان و پایایی آن با آلفای کرونباخ ۷/۰ مورد تأیید قرار گرفته است. 🔺چگونه نمونه‌گیری کردیم؟ نمونه‌‏گیری در پیمایش از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین روش نمونه‌‏گیری به‌منظور تعمیم‌‏پذیر نتایج، انتخاب تصادفی و مصاحبه حضوری با افراد است. در مورد پیمایش حاضر، چون جامعه آماری آن تهران است، باید اقتضای کلان‏شهر بودن در انتخاب نمونه رعایت می‌‏شد. لذا نمونه‏ به‌صورت خوشه‏‌ای، در مناطق ۲۲ گانه تهران که همه شهر را پوشش دهد و در میدان‌های اصلی شهر به‌صورت کاملاً تصادفی انتخاب شد. تعداد افراد نمونه مطابق فرمول کوکران حدود ۳۸۵ نفر است؛ اما برای اطمینان بیشتر نمونه را به ۱۰۳۳ نفر رساندیم. تصادفی بودن هم به این صورت بود که قاعده‌ای قرار دادیم و ‌گفتیم با دهمین خانم بدحجابی که از این مسیر عبور می‌کند مصاحبه می‌کنیم. ممکن است فردی بگوید تمایلی به مصاحبه ندارم، برای اینکه تصادفی بودن اتفاق بیافتد صبر می‌کردیم تا نفر دهم بعدی بیاید. این روند باید ادامه یابد تا تعداد نمونه در آن منطقه به تعدادی که قرار است برسد. مثلاً اگر تعداد ۱۵ نمونه برای میدان ونک داشتیم باید این فرآیند انجام می‏شد تا کاملاً تصادفی نمونه کامل شود. در انتخاب نمونه هم دو طیف از بانوان را خارج کرده و سراغ آن‎ها نرفتیم؛ یکی کسانی که حجاب کامل داشتند و طیف دوم کسانی که کشف حجاب کرده بودند. پرسشگران سراغ کسانی رفتند که در عرف به آن‏ها بدحجاب گفته می‌شود. 🔺شاخصه‌‏های پرسشنامه چیست؟ دین‏داری یک مفهوم بسیار گسترده است و سنجش آن در یک پرسشنامه‌ امکان‏پذیر نیست. این تحقیق مدعی نیست که تمامی ابعاد دین‌داری را سنجیده است. در این نظرسنجی شاخصه‏‌های مناسکی‌ دین‏داری مانند نماز خواندن، ذکر خدا در طول روز، شرکت در مناسک مذهبی جمعی و مانند آن‌که بخشی از دین‏داری را نمایش می‌دهد، موردسنجش قرار گرفته است و وارد مباحث عمیق‌تر نشده است. همچنین مؤلفه‏‌هایی مخصوص دین‏داری خانم‌ها مانند حفظ حریم زنانگی افراد که درواقع نوعی تقوای زنانگی است مورد سؤال قرار گرفته است. همچنین به دلیل اهمیت خانواده، پایبندی به حریم خانواده نیز به‌عنوان یک شاخص مستقل دیده شده است. یک بخش هم در مورد اغتشاش و اعتراض بود و می‌خواستیم بدانیم خانم‌های بدحجاب چقدر با فضای اغتشاش همراه هستند، لذا آن را هم مورد سؤال قرار دادیم. 🔺چه کردیم تا نمونه‌ها خودشان را کمتر سانسور کنند؟ در پیمایش‌ها حدی از خودسانسوری وجود دارد و این‏گونه نیست که با اطمینان کامل بگویید فردی که در معرض شما قرار می‌گیرد و قرار است با آن مصاحبه کنید ملاحظاتی نداشته است. این حد از خودسانسوری در همه پیمایش‌‏ها مخصوصاً در کشور ما وجود دارد. با این‌حال افراد مصاحبه‌کننده می‏توانند در کاهش خودسانسوری مؤثر باشند. لذا مصاحبه‌کنندگان پوشش چادر نداشتند و از نظر ظاهری، همسانی ظاهری با نمونه‌ آماری داشتند تا به‌واسطه ارتباطی که برقرار می‌شد این خودسانسوری به حداقل برسد. منبع/مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
🔴⚡️بخش سوم، تحلیل واقعیت چگونه محقق می‌شود؟ 🔺رفتار افراد یک جامعه تابع آگاهی‌های فردی آن‌ها نیست بلکه تابع آگاهی‌های جمعی آن‌ها است. به‌عبارتی‌دیگر افراد جامعه بر اساس فرهنگی که در آن حضور دارند می‌اندیشند و سپس رفتار می‌کنند و در این میان رسانه‌ها می‌توانند نقش پررنگی در این آگاهی جمعی ایفا کنند. ازجمله نقش‌های رسانه‌ها ساخت کلیشه ذهنی برای مردم است. رسانه‌ها به‌واسطه نحوه بازنمایی که از واقعیت دارند و نیز به‌واسطه تکرار آن بازنمایی، کلیشه‌هایی برای ذهن عمومی جامعه می‌سازند و افراد با آن کلیشه‌ها به واقعیت نگاه می‌کنند. به نظر می‌رسد در کشور ما با توجه به ضعف‌هایی که در حوزه رسانه داشته‌ایم جامعه به سمتی سوق پیدا کرده که نمی‌تواند نقاط مثبت خود را ببیند و ذائقه مخاطب به نحوی ساخته شده که اساساً نمی‌خواهد داشته‌های خود را ببیند و آن‌ها را روایت کند. 🔺بعد از حوادث امسال، کاری توسط همکاران ما انجام شد تحت عنوان «گونه‌شناسی معترضین بازداشت شده». در آن زمان بازار اظهارنظرها در خصوص معترضان داغ بود و عموماً با نگاه‌های جزئی، برچسب‌هایی روی معترضین می‌خورد و بر اساس همین برچسب‌ها، شرایط تحلیل می‌شد. مثلاً توسط برخی گفته می‌شد که عموم معترضان نسل Z هستند یا گیمر هستند و غیره. وقتی کار به برچسب زدن رسید، تکثرات اجتماعی و فرهنگی دیده نمی‌شوند و کل افراد به‌صرف یک رفتار مشابه در یک دسته گنجانده شده و مصادره به مطلوب می‌شوند؛ لذا راه برای توصیف دقیق پدیده نیز بسته می‌شود و درنهایت منجر به تصمیم‌گیری‌های غلط می‌شود. تحلیل دقیق یک پدیده اجتماعی قبل از هر چیز نیازمند توصیف دقیق آن پدیده است. 🔺یکی دیگر از مسائل فرهنگی که اخیراً در جامعه مطرح شد موضوع بی‌حجابی، بدحجابی و مشتقات مربوط به آن بود. ما باید به یک توصیف نسبتاً دقیقی از این موضوع می‌رسیدیم و نمی‌شد با بازنمایی‌های رسانه‌ای که از واقعیت بود آن را تحلیل کرد. یکی از این اقدامات طراحی و انجام همین نظرسنجی از خانم‌های عرفاً بدحجاب بود. پاسخ‌ها با آن چیزی که در فضای بازنمایی وجود دارد، متفاوت بود. به‌عنوان‌مثال اینکه افرادی از جامعه هستند که عرفاً به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود اما این‌ها دین و معنویت را در زندگی خود احساس می‌کنند، ذکر خدا می‌گویند و .... یا این‏که این افراد نسبت به خانواده حس تعلق دارند و خانواده برای آن‌ها مهم است و برای حفظ حریم خانواده خود تلاش می‌کنند و درعین‌حال موافق اعتراض آشوبی هستند. 🔺به نظر می‌رسد ما برای اینکه بتوانیم تحلیل دقیقی از وضعیت جامعه داشته باشیم تا جایی که می‌توانیم باید به واقعیت جامعه نزدیک شویم و از زوایای مختلف با پدیده ارتباط بگیریم و ابعاد مختلف آن پدیده را ببینیم و اینکه بخواهیم صرفاً بر اساس توصیف‌های تک‌خطی و کلیشه‌ای که از پدیده‌ها داریم برای مشکلات جامعه نسخه بپیچیم دردی از جامعه درمان نخواهد شد. 🔺نتایج نظرسنجی چیست؟ 1️⃣ پوشش و حجاب موجب حفظ حریم خانواده نتایج نشان می‏‌دهد که ۵/۵۹ درصد بانوان حفظ حجاب و پوشش در محیط اجتماعی را موجب حفظ حریم خانواده می‌‏دانند. نتایج نشان می‌‏دهد بانوان ما پوشش گریز نیستند و اگر زمینه‌‏های مناسب فرهنگی و اقتصادی ترویج پوشش زیبا و کامل را در کشور فراهم کنیم، بانوان به آن گرایش مثبت دارند. در فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده و حریم زنان ارزشمند است و علیرغم تصویرسازی‌ها این اصالت همچنان پابرجاست. 2️⃣ همراهی بانوان بدحجاب با اغتشاشات و اعتراضات خیابانی از نتایج قابل‌توجه دیگر این نظرسنجی این است که ۵/۶۴ درصد آنان با اعتراض آشوبی در خیابان، بازار و دانشگاه موافق هستند؛ بنابراین نمی‏‌توان نتیجه گرفت که اعتراضات خیابانی ریشه‌‏های ضد حاکمیت دینی و کشف حجاب دارد؛ بلکه همین بانوان علیرغم موافقت با اغتشاش نگاه متفاوتی با برساخت‏های رسانه‌‏‏ای دارند. لذا به نظر می‏‌رسد تا زمانی که زمینه اعتراضات قانونی فراهم نباشد این گرایش برای رساندن صدای اعتراض وجود داشته باشد. 3️⃣ حجاب و پوشش به نفع بانوان است نه به ضرر آنان غالب زنان با پدیده کشف حجاب موافق نیستند و در عمل هم با آن همراه نبوده‌‏اند. ۶۲ درصد معتقدند حجاب و پوشش بیشتر به نفع آنان است تا به ضررشان. 4️⃣ بانوان بدحجاب به گزاره‏های دینی تعلق‌خاطر دارند تعلق به امور مذهبی برخلاف آن چیزی است که از سوی مراکز مختلف تبلیغ می‏شود. ۸۸ درصد خدا را در زندگی روزمره خود احساس می‏‌کنند. نمود رفتاری احساس خداوند در زندگی روزمره هم با انجام واجبات مثل نماز قابل‌تأمل است. ۵۱.۱ درصد بانوان اهتمام بیشتری به انجام نمازهای واجب روزانه دارند (۱۵.۸ درصد همیشه، ۱۰.۲ درصد اکثر وقت‏‌ها، ۲۵.۲ درصد گاهی اوقات) و ۲۱.۵ درصد نیز به‌ندرت به انجام آن مبادرت دارند. منبع/مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi