eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری
400 دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
18.9هزار ویدیو
924 فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب شهرستان مراغه پایگاه شهید رجائی صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْائوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
💢سخت‌تر از شکستن حصر آبادان 🔹معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن با ابزارهایی که دارد، جوانان ما را در محاصره تبلیغاتی قرار داده و از آن‌جایی که دشمن دیگر ابتکار عمل را در گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی از دست داده، تمرکز خود را در جنگ شناختی برای رقم زدن فریب عمومی گذاشته است.» 🔸وی اضافه‌کرد: «شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت‌تر است؛ از این رو باید قرارگاه جهاد تبیین را جدی بگیرید.» 🔹سردار یدالله جوانی بیان‌کرد: «در جنگ شناختی دشمن به دنبال ادراک‌سازی و اندیشه‌سازی است و راه اصلی مقابله با آن نیز تبیین است. جهاد تبیین برای اصلاح نگاه‌ها، مبارزه با جهل و نادانی و مقابله با دروغ‌هاست؛ از این‌رو جامعه هدف این نوع جهاد همه مردم هستند.» 💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌹🍃 🍃🌹جهاد امروز چیست؟ جهاد امروز 💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
 نقش رسانه در تبيين دفاع و هجوم فرهنگي فرهنگ مدافع، فرهنگ مهاجم قسمت یکم بعضى از فرهنگ ها به صورت ذاتى حالتى هجومى و برخى وضعیتى تدافعى دارند. هر فرهنگى ممکن است در یکى از این زمینه ها یا هر دو زمینه، توان مند باشد یا در هر دو زمینه ناتوان باشد. از جمله فرهنگ هایى که در هجوم، توان مندند و به سرعت و شدت، فرهنگ هاى دیگر را تحت تأثیر خود قرار مى دهند، ولى در برابر هجوم فرهنگى، توان دفاع لازم را ندارند و در نتیجه نابود مى شوند، فرهنگ مغولى است که هرچند بر فرهنگ هایى که به آنها هجوم آورده بود، تأثیر گذارد، ولى در برابر موج فرهنگ هاى دیگر، تاب مقاومت نیاورد و از میان رفت. به نظر مى رسد، فرهنگ یونانى را نیز مى توان از این نوع فرهنگ ها به شمار آورد؛ زیرا هرچند خود بر جهان پیرامون و پس از خویش، تأثیرهاى فراوان گذاشت، ولى در برابر هجوم فرهنگ رومى، توان دفاع از کف داد و مجبور به تمکین گردید. از جمله فرهنگ هایى که در دفاع، وضعیت مناسبى دارد، ولى در هجوم، ناتوان است، مى توان به فرهنگ مردم چین اشاره کرد. این فرهنگ در برابر فرهنگ هاى گوناگون در طول تاریخ پایدارى ورزیده و از خود دفاع کرده است، ولى با این حال و با داشتن جمعیتى در حدود 31 مردم دنیا نتوانسته است به عنوان فرهنگ غالب، بر دیگر فرهنگ ها سلطه و سیطره یابد. فرهنگ آفریقا یا استرالیا نیز از جمله فرهنگ هایى به شمار مى روند که هم در دفاع و هم در هجوم، دچار ضعف بوده اند، این فرهنگ ها نه تنها نتوانسته اند عناصر فرهنگى خود را به گونه اى تأثیرپذیر بر فرهنگ هاى دیگر سیطره بخشند، بلکه در برابر فرهنگ اروپایى و آمریکایى ـ که فرهنگى استعمارگر است ـ هویت خود را از دست داده و به فرهنگى تغییر یافته بدل شده اند. از جمله فرهنگ هایى نیز که هم توان دفاع و هم هجوم خوبى داشته اند، فرهنگ هاى دینى به ویژه فرهنگ اسلام و مخصوصاً فرهنگ تشیع است. با نگاهى به تاریخ این فرهنگ ها در مى یابیم که این فرهنگ ها همواره هجوم گسترده اى به فرهنگ هاى دیگر داشته اند و تأثیرهاى فراوانى بر آنها گذاشته اند. ماندگارى، دیرپایى و قدرت دفاع زیاد در برابر فرهنگ هاى دیگر نیز از جمله ویژگى هاى این فرهنگ هاست. هرچه فرهنگ دینى، بیشتر از ویژگى هاى انطباق با فطرت، انعطاف پذیرى، قابلیت تطابق با زمان و مکان و برآوردن نیازهاى مادى و معنوى انسان ها، برخوردار باشد، این ویژگى ها در آنها بیشتر آشکار مى شود و باید گفت این ویژگى ها در فرهنگ هاى مربوط به ادیان الهى پررنگ تر است؛ زیرا ادیان غیر الهى اگرچه مدت زمانى بر مردم حوزه نفوذ خویش تأثیر مى گذارند، ولى به سبب ضعف در یک یا چند مورد تاب مقاومت نیاورده، جاى خود را به فرهنگ هاى قوى تر مى دهند. این موضوع به صورتى ریزتر در ادامه این فصل بررسى خواهد شد. ولى براى آشنایى بیشتر با دورنماى کلى بحث، نمونه هاى تاریخى به همراه پاره اى توضیحات درباره فرهنگ هاى مهاجم و مدافع، در قالب سه پدیده زیر مى آوریم: 1. مهاجرت هاى بین المللى؛ 2. برخوردهاى تاریخى اقوام؛ 3. سلطه استعمارگران بر مستعمرات. در مهاجرت هاى بین المللى، کسانى که براى همیشه از وطن خود دل مى کنند و راهى کشور یا قاره دیگرى مى شوند، از سویى مى کوشند فرهنگ پیشین خود را فراموش کنند و از آن جدا شوند و از سوى دیگر، تلاش مى کنند با هنجارهاى فرهنگ جدید هم نوایى یا تطابق یابند، ولى با توجه به اینکه فرهنگ پیشین در برابر فرهنگ جدید، مقاومت مى ورزد و به سادگى تسلیم نمى شود، جریان پیچیده و کندى به وجود مى آید که ممکن است تا آخرین دم زندگى، بر فرد مهاجر تأثیر گذارد. البته همه عناصر فرهنگ پیشین به یک اندازه، در برابر فرهنگ جدید مقاومت نمى ورزند و تنها عناصر خاصى سرسختانه و به صورت بسیار مقاوم در برابر فرهنگ جدید مى ایستند. نمونه اى از این واقعیت را مى توان در میان مردم آسیاى جنوب شرقى مانند: ژاپنى ها، ویتنامى ها، کامبوجى ها و نیز مردم هند که به آمریکاى شمالى مهاجرت کرده اند دید. این اقوام که در حال حاضر در جامعه میزبان (آمریکا) به سر مى برند و به عنوان اقلیت هاى قوى ملیت و هویت آمریکایى یافته اند، با وجود تأثیر و تسلطى که فرهنگ میزبان از لحاظ مادى و معنوى بر آنان گذاشته، هنوز دلبستگى هاى خود نسبت به فرهنگ کشور اصلى شان را به ویژه در بعد معنوى آن، از دست نداده اند و حتى در مواردى برخى از الگوهاى فرهنگى خود را بر جامعه میزبان تحمیل کرده اند. (نوع غذا، لباس، موسیقى و غیره) در برخوردهاى تاریخى اقوام نیز هنگامى که دو قوم، در عرصه نظامى رو در روى یکدیگر قرار مى گیرند و یکى بر دیگرى پیروز مى شود، در حقیقت دو فرهنگ به مقابله با یکدیگر بر مى خیزند. 💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
 نقش رسانه در تبيين دفاع و هجوم فرهنگي فرهنگ مدافع، فرهنگ مهاجم قسمت دوم البته در رودررویى فرهنگى همیشه قومى که از جهت نظامى قوى تر است، برترى فرهنگى ندارد، بلکه تاریخ گواهى مى دهد که در بسیارى از موارد، به تدریج مهاجمان به دلیل غناى فرهنگى قوم شکست خورده، در فرهنگ آنان حل شده اند؛ به طورى که پس از سپرى شدن چند قرن، اثرى از فرهنگشان به جاى نمانده است. نمونه چنین برخوردى را مى توان در برخورد نظامى مغولان و ایرانیان در قرن هفتم هجرى دید. مغولان با نیروى نظامى پر جرئت با سنگدلى و بى رحمى فراوان سرزمین پهناور ایران آن زمان را در نوردیدند و در اندک مدتى حاکم مطلق و بى چون و چراى آن شدند و براى نگه دارى از دستاوردهاى نامشروع و سلطه خود، به ایجاد نوعى میلیتاریسم دست یازیدند و با گرفتن مالیات ها و عوارض گوناگون رسمى و غیر رسمى مردم، به ویژه روستاییان را به ستوه آوردند. چندى نگذشت مغولانى که هم از لحاظ فرهنگ مادى و هم از جهت فرهنگ معنوى در مقایسه با فرهنگ مردم ایران در سطح بسیار پایینى قرار داشتند، در این فرهنگ مستحیل شدند و این استحاله تا بدان پایه رسید که فرمانروایان جبار مغول که قدرتى فراتر از قدرت خود نمى شناختند، به دین اسلام گرویدند و راه و رسم فرهنگ ایرانى را در پیش گرفتند. در سال 694 ه . ق غازان خان پیش از همه، مسلمان شد و الجایتو نام خدا بنده برخود نهاد1 و الغ بیک دستور داد براى مشاهده پدیده هاى آسمانى و گسترش مطالعات ستاره شناسى، رصدخانه اى ساخته شود که به نام «ذیج الغ بیک» مشهور شد. استاد عباس اقبال آشتیانى، در این زمینه مى نویسد: «بعد از غلبه مغول بر ممالک متمدن چین و ایران و اقامت در شهر، آداب مغولى تغییر صورت فاحش حاصل کرد و با اینکه به ظاهر صورت، بایستى آنها نیز آداب متمدنین بلاد مغلوبه را محکوم و مغلوب سازند و همان طور که سلاطین و امراى مغول جاى پادشاهان و امپراطوران قدیم این ممالک را گرفته بودند، آداب مزبور نیز جاى آداب معموله متمدنین را بگیرند، درست این امر به عکس شد و فرزندان چنگیز دو نسل بعد از او کاملاً محکوم حکم آداب زیردستان مغلوب خود گردیدند و دست از عقاید و آیین و مراسم اجدادى برداشتند؛ یعنى وزرا و مشاورین و ارباب هنر چین و ایرانى و اویغور و عیسوى انتقام مغلوبینى را که به زور شمشیر دیده بودند، به قوه تدبیر از مغول گرفتند و زبان و مذهب و اصول اداره و حکومت خود را برایشان تحمیل کردند».2 در همه سه قرنى که چنگیزیان و هولاکوییان و تیموریان و نسل هاى بعدى آنان مانند ترکمانان قراقویونلو و آق قویونلو و آل جلایر و... . تا ظهور صفویه در سال 905 هجرى بر ایران حکومت کردند، فرهنگ ایرانى و به ویژه رکن مهم آن، زبان فارسى، به شدت در برابر تهاجم هاى فرهنگى بیگانه پایدارى کرد تا جایى که از اوایل قرن هشتم هجرى دوباره تسلط و قدرت خود را بازیافت و این خود دلیل بر آن است که فرهنگ بیگانه، در برابر آن تاب مقاومت نیاورد و در آن مستحیل شد. بنابراین، چیرگى نظامى مغول نه تنها نتوانست به نابودى فرهنگ ایرانى بینجامد، بلکه کار به آن جا رسید که مغولانى که در ایران به جا ماندند، فرهنگ آبا و اجدادى خود را از دست دادند و راه و رسم و زبان و آیین قوم مغلوب را با میل و رغبت پذیرفتند. یکى دیگر از زمینه هاى برخورد فرهنگى، استعمار یک کشور به وسیله کشورى دیگر است که سبب تماس دو فرهنگ استعمارگران و استعمارشدگان مى شود. یک نمونه از این امر را در برخورد استعمارگران فرانسوى با مردم الجزایر در مدت نزدیک به یک صد و سى سال مى توان دید. نمونه دیگر آن برخوردى است که استعمارگران، با مستعمرات آفریقایى و آفریقاى سیاه داشته اند. فرانسویان از سال 1830 م. الجزایر را به اشغال نظامى خود در آوردند و تا سال 1962 م. که مبارزان الجزایرى آنها را بیرون راندند، بر آن سلطه داشتند. مردم الجزایر در آغاز مقاومت هایى علیه استعمارگران از خود نشان دادند، ولى به دلیل دسترسى نداشتن به سلاح هاى گرم و پیشرفته، نتواستند کارى از پیش ببرند. در نتیجه، فرانسویان اندک اندک سلطه خود را گسترش دادند، تا جایى که پیش از قیام مسلحانه مردم الجزایر، این سرزمین را جزئى از خاک فرانسه مى شمردند و از آن به «الجزایر فرانسه» نام مى بردند. در تمام این مدت، دولت استعمارگر کوشید فرهنگ خود را جاى گزین فرهنگ بومى الجزایر کند و هویت ملى و فرهنگى آنها را نابود سازد، چون تنها از این راه مى توانستند به هدف خود که همانا الحاق کامل و همه جانبه این سرزمین به فرانسه بود، جامه عمل بپوشانند. 💥جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💫🌟🌙 شـــــــــب🌙🌟💫 ⭕️✍حکایتی بسیار زیبا و خواندنی 🌺🍃🍁🍃🍂🍃🍁🍃🍂🍃🍁🍃 مشهور است كه لقمان حكيم غلامى سياه بود اهل سودان. اربابِ لقمان به او دستور داد که در زمینش برای او کنجد بکارد. ولی او جُو کاشت. وقتِ درو، ارباب گفت: چرا جُو کاشتی؟ لقمان گفت: از خدا امید داشتم که برای تو کنجد برویاند. اربابش گفت : مگر این ممکن است؟! لقمان گفت : تو را می بینم که خدای تعالی را نافرمانی می کنی و در حالی که از او امید بهشت داری. لذا گفتم شاید آن هم بشود. آنگاه اربابش گریست و او را آزاد ساخت. به قول حافظ: هر کسی آن دِرَوَد عاقبت کار که کشت... -------------------------- 📚با های مذهبی ما همراه باشید ڪشکول_معنوی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️اهمیت بیان مصائب وارده به حضرت صدیقه طاهره و اهل بیت (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) ▪️وقتی به عملکرد ائمه طاهرین (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) نگاه می‌کنیم، می‌بینیم از هر موقعیتی برای بیان مصائب وارده بر مادر بزرگوارشان استفاده می‌کردند. ▪️ کسانی که کار دنیا را بر شرکت در مجالس روضه ترجیح می‌دهند، چوبش را در همین دنیا می‌خورند. 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
4_6014570805730476565.mp3
8.29M
نوای بلبلی صبح بهاریدن سوروشون ‌ موذن زاده ایام فاطمیه ۱۳۷۰ شعر:استاد منزوی منبع/ کانال تلگرام استاد سلیم موذن زاده 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
مداحی_آنلاین_وصیت_خانم_فاطمه_زهرا_نادر_جوادی.mp3
4.15M
🔳 🌴روضه حضرت زهرا(س) 🌴وصیت خانم فاطمه زهرا 🎙 👌بسیار دلنشین 🔴 منبع/ مداحی آنلاین جدید ترین مداحی های ۱۴۰۲ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | حضرت زهرا(س) الگوی خدمت بی‌منت به نیازمندان 💻 Farsi.Khamenei.ir 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | توصیه حضرت زهرا(س)؛ مقدم کردن دعا برای دیگران 💻 Farsi.Khamenei.ir 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
13930130_8189_192k.mp3
5.53M
🔹زندگی فاطمه‌ زهرا اگرچه کوتاه بود، امّا این زندگی از جهت جهاد و مبارزه و تلاش و کار انقلابی و صبر انقلابی و درس و فراگیری و آموزش به این و آن و سخنرانی و دفاع از نبوّت و دفاع از امامت و دفاع از نظام اسلامی، یک دریای پهناوری از تلاش و مبارزه و کار است؛ و در نهایت هم شهادت. ▪️بیانات در دیدار جمعى از بانوان سراسر کشور ۱۳۶۸/۱۰/۲۶ منبع/صوت های رهبر انقلاب ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
14011005_42942_192k.mp3
3.14M
🔹ای دختر آبرومند پیامبر! تا ابد در تاریخ ثبت کن این است اسلام. منبع/صوت های رهبر انقلاب ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※•• 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️حضرت فاطمه سلام الله علیها «محدثه» بود 🔹از امام صادق علیه‌ الصّلاة والسّلام روایت شده است که فرمود: «انّ فاطمة کانت محدّثة»؛ [۱] آن بزرگوار بود. یعنی بر او فرود می آمدند، با او مأنوس می شدند و با او سخن می گفتند. این، مشخّصه‌ای است که روایات متعدّدی درباره آن وجود دارد. بودن مخصوص شیعه هم نیست. شیعه و سنّی معتقدند که در دوران اسلام، کسانی بوده‌اند یا می توانسته‌اند وجود داشته‌ باشند که فرشتگان با آنها سخن بگویند. مصداق این در روایات ما، . 🔹در روایت امام صادق علیه‌ الصّلاة والسّلام چنین است که نزد  سلام‌ الله‌ علیها می آمدند؛ با او حرف می زدند و را بر او می خواندند؛ همان تعبیراتی که نسبت به مریم، علیها سلام در قرآن هست که: «ان الله اصطفیک و طهّرک و اصطفیک علی نساء العالمین». [۲] این عبارات را فرشتگان به  سلام‌ الله‌ علیها خطاب می کردند و می گفتند: «یا فاطمة، انّ الله اصطفیک و طهَّرک؛» خدا تو را برگزیده و پاک قرار داده‌ است. «و اصطفیک علی النساء العالمین؛» تو را بر برتری داده‌است. 🔹بعد امام صادق، علیه‌ الصّلاة والسّلام، در همین روایت می فرماید: یک شب که ملائکه با آن حضرت مشغول صحبت بودند و این تعبیرات را می کردند،  سلام الله علیها به آنها فرمود: «ألیست المفضّلة علی نساء العالمین مریم؟» یعنی آن زنی که خدای متعال فرموده‌ است «واصطفیک علی نساء العالمین» آیا مریم نیست که خدا او را بر زنان عالم برگزید؟ ملائکه در جواب، به  سلام الله علیها عرض‌ کردند: «مریم نسبت به زنان دوران خودش برگزیده بود و تو نسبت به زنان همه دورانها - از اوّلین و آخرین - برگزیده هستی». این چه مقام معنوی والایی است! انسان عادّی - مثل ما - نمی تواند این عظمت و رتبه را به درستی، حتّی در ذهن خود، تصوّر کند.  پی نوشت‌ها؛ [۱] بحار الانوار، ج ۱۴، ص ۲۰۶ [۲] آل عمران، آیه ۴۲ بیانات‌رهبرمعظم‌انقلاب ۱۳۷۱/۰۹/۲۵ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له منبع/تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738045T17177365(Web)-mc.mp3
10.69M
🔹 نقش قرآن در زندگی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیه علیه موضوع سخن نقش قرآن در زندگی حضرت صدیقه طاهره (س)، این نقش را در پنج بخش می‌توان تقسیم کرد. 🎙 📺 ┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄ 🔈⃝🇮🇷کانال سخنرانی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
D1738062T16144245(Web)-mc.mp3
7.99M
🔹 راه های شناخت علیه «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَیْتِهِ، وَ صَلِّ عَلَى الْبَتُولِ الطَّاهِرَةِ، الصِّدِّیقَةِ الْمَعْصُومَةِ، التَّقِیَّةِ النَّقِیَّةِ، الرَّضِیَّةِ الْمَرْضِیَّةِ، الزَّکِیَّةِ الرَّشِیدَةِ، الْمَظْلُومَةِ الْمَقْهُورَةِ، الْمَغْصُوبَةِ [الْمَغْصُوبِ ] حَقُّهَا، الْمَمْنُوعَةِ [الْمَمْنُوعِ ] إِرْثُهَا، الْمَکْسُورَةِ [الْمَکْسُورِ] ضِلْعُهَا، الْمَظْلُومِ بَعْلُهَا، الْمَقْتُولِ وَلَدُهَا، فَاطِمَةَ بِنْتِ رَسُولِکَ وَ بَضْعَةِ لَحْمِهِ، 🎙 📺 ┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄ 🔈⃝🇮🇷کانال سخنرانی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
Shab1Fatemieh1-1402[01].mp3
13.71M
▪️گر نگاهی به ما کند زهرا (روضه) 🎙بانوای: حاج میثم مطیعی 🏴 ویژه فرارسیدن 👈 متن شعر: Meysammotiee.ir/post/2548 ☑️ منبع/ کانال رسمی میثم مطیعی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13981009_35357_128k.mp3
5.51M
📝پیغمبر دست مبارک فاطمه‌ی زهرا را می‌بوسید. او را در جای خودش می‌نشاند. احترامی که پیغمبر برای این دختر، این بانوی بزرگِ همه‌ی دوران‌های بشر قائل بوده، در این حد است. وقتی [هم که] پیغمبر وارد منزل او می‌شد، او بلند می‌شد، خوشامد می‌گفت، دست مبارک پیغمبر را می‌بوسید. 💠شرح حدیثی درباره آخرین گفتگوهای پیامبر اعظم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) و حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) 🎤 🌻|↫‌ ؛ کانال صوتهای دلنشین هدیه به چهارده معصوم 🍀🖤🍀🖤🍀🖤 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝یا فاطمه من عقده دل وا نکردم ... 🎙مداحی قدیمی از مرحوم حاج در محضر امام خمینی(ره) 📎 📎 📎 📲مرجع رسمی نغمه‌ های ماندگار 🆔 منبع/رسانه نوای ایران صدا 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ◾️عظمت شأن زهرای اطهر (سلام‌الله علیها) ▪️ جبرئیل امین می‌آمد خدمت ایشان... 📆 شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) را تسلیت عرض می‌کنیم ✅ منبع/کانال امام خمینی(ره) 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
2.7M
اهم اخبار جنگ غزه(۴۵): یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ منبع/ نود سیاسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
✅ شجره‌ی طیبه 🔹 بسیج با ساده‌اندیشی برخی دوستان و مکر دشمنان در ذهن اکثریت مردم، یک نیروی نظامی،اسلحه به دست و خشک ترسیم شده است.البته نظامی‌گری یکی از ابعاد این شجره طیبه هست که همواره در مواقع جنگ سخت،که مصداق بارز آن هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت بوده،به نحو شایسته خودنمایی کرده است. 🔸 اما بسیج به عنوان یک نیروی چند وجهی،پس از جنگ در بازسازی کشور،محرومیت زدایی از مناطق محروم،ارایه خدمات پزشکی در مناطق محروم، کمک به دولتها در حین بلایای طبیعی، تأمین امنیت مرزهای کشور،اجرای طرح های واکسیناسیون سراسری، اشتغال زایی،تولید علم،کمک در برگزاری انتخابات،مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تولید محتوا در بستر فضای مجازی،راه اندازی اردوهای جهادی، فعالیت فرهنگی و تربیتی در دانشگاه‌ها،روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه،کمک به قوه‌قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی،کمک به حفظ محیط زیست، برقراری امنیت شهر و روستاها زنده نگه داشتن و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دهها مورد دیگر فعالیت چشمگیری داشته است. ✅ بسیج یک فرهنگ ناب، کامل و از ثمرات انقلاب اسلامی است که امروز به عنوان یک الگوی کارآمد در سایر نقاط دنیا بکار گرفته می‌شود،که تبلور ویژه‌ی آن را در محور مقاومت میتوان یافت. 1️⃣ حزب‌الله لبنان با تأسی از فرهنگ بسیج،جنوب لبنان را از لوث رژیم صهیونیستی پاکسازی کرد و در جنگ نابرابر ۳۳ روزه،اسراییل و متحدانش را شکست داد. 2️⃣ مجاهدان یمنی با تکیه بر تفکر بسیجی،دیکتاتور داخلی را اخراج، استعمار و تجاوز سعودی را مغلوب و امروز حیات سیاسی،اقتصادی رژیم منحوس صهیونیستی را با چالش اساسی روبرو ساخته‌اند. 3️⃣ حشدالشعبی عراق نیز که با الگوپذیری از بسیج تشکیل شد،تروریسم تکفیری را در این کشور منهدم ساخت و به عنوان یک بازوی قدرتمند ،خدمات فراوانی به مردم ستمدیده این کشور ارائه نموده است. 4️⃣ آنچه سوریه را از چنگال داعش و تروریسم آزاد نموده و اجازه تعدی به حریم اهل بیت را نداد،بهره‌مندی از الگوی عملی بسیج بود. 5️⃣ مبارزان فلسطینی با طرد گفتمان سازش که در ۷۰ سال گذشته برای آنها آورده‌ای به غیر از حقارت و شکست نداشته،گفتمان مقاومت را از فرهنگ غنی بسیج استخراج کرده و بزرگترین شکست سیاسی،نظامی،امنیتی،اقتصادی و رسانه‌ای را به رژیم کودک‌کش تحمیل نموده‌اند. 💢 هفته بسیج فرصت مغتنمی است که با مرور خدمات متنوع و گسترده این فرهنگ ناب و کارآمد، اجازه ندهیم ضعف در تبیین و غبار فراموشی از یک سو،و حقد و غضب دشمن از سوی دیگر،این مولود عزیز، سربلند و بی‌ادعا را در اذهان عمومی تحریف و محدود نماید. ✍مصطفی علیجان زاد 📡 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi